Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:13:59 GMT

دستگیری ۳ شکارچی کبوتران وحشی در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۰۷۵۴

دستگیری ۳ شکارچی کبوتران وحشی در اسدآباد

ایسنا/همدان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد از دستگیری سه شکارچی در منطقه چهاردولی این شهرستان خبر داد.

مجید اسکندری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سه نفر شکارچی غیربومی که در منطقه چهاردولی در حال شکار کبوتر وحشی بودند و در جریان شکار خود اقدام به شکار غیرمجاز ۹ قطعه کبوتر وحشی کرده بودند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرونده این متهمان برای سیر مراحل قضایی به دادگستری ارجاع شده است، افزود: امسال مجوز صید و شکار در هیچ کدام از مناطق شهرستان داده نشده و طبق قانون با کسانی که محیط زیست را تهدید کنند، برخورد می شود.

اسکندری با اشاره به اینکه برای ازدیار و تکثیر پرندگان نیاز به فرصت بوده که با مساعد شدن فرصت پروانه شکار صادر می شود، تصریح کرد: از دوستداران محیط زیست این شهرستان درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه تخریب و صید و شکار غیرمجاز حیوانات وحشی و پرندگان وحشی مراتب را به این اداره اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها محیط زیست شکارچی کبوتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 

سرهنگ حسين زارعي فرمانده انتظامي شهرستان رودان گفت : ماموران انتظامي پليس امنيت عمومي شهرستان رودان با همکاري کارکنان اداره  محيط زيست  اين شهرستان حين گشت زني در يکي از محورهاي فرعي و روستايي در منطقه   فارياب" به  دو نفر که با کوله پشتي و سلاح شکاري  در حرکت بودند مشکوک شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود:  ماموران جهت بررسي متهمان را دستگير  که در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد افراد شکارچي غيرمجاز مي باشند که  در بازرسي ازکوله پشتي و وسايل همراه آنان  يکدستگاه دوربين شکاري چشمي ، يک قبضه اسلحه شکاري  و مقداري گوشت وکله و پاچه قوچ وحشي کشف و ضبط کردند.

اين مسئول انتظامي گفت : متهمان دستگيرشده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي  معرفي شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی