Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@15:28:52 GMT

زلزله ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر بستک هرمزگان را لرزاند

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۰۷۷۱

زلزله ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر بستک هرمزگان را لرزاند

زمین لرزه ۴.۶ ریشتری حوالی شهر بستک در استان هرمزگان را لرزاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر ساعت ٧:۵۴ در عمق ١۵ کیلومتری حوالی شهر بستک را لرزاند.

این زمین لرزه به بزرگی ۴.۶ در مقیاس ریشتر در ساعت ۰۷:۵۴:۲۸ در عمق ۱۵ کیلومتری و مختصات جغرافیایی ۲۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۴ شمالی و ۵۴.۱۵ شرقی رخ داده است.

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان کانون دقیق این زمین لرزه را روستاهای نخل فین و پشت بندر حسین آباد بستک و در نزدیکی کوه عنوان کرد و گفت: در گزارش اولیه خسارتی اعلام نشده و تیم های ارزیابی و امداد به منطقه اعزام شده اند و خسارت احتمالی در دست بررسی است .

سیدشمس الدین حسینی قتالی فرماندار شهرستان بستک گفت: خوشبختانه این زلزله خسارتی در پی نداشته است.

وی با بیان اینکه این زلزله در منطقه مابین لارستان و بستک رخ داده است، اظهار کرد: زلزله در منطقه کوهستانی و فاقد سکنه رخ داده و تنها مقداری ریزش کوه سبب ایجاد گرد و خاک شده است.

فرماندار بستک خاطرنشان کرد: اکیپ های امدادی جمعیت هلال احمر هرمزگان و اعضای شورا و دهیاری در منطقه حضور دارند.

شهرستان بستک در ۲۴۰ کیلومتری بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سید حمیدرضا اعرابی، در سفر به منطقه جنوب شرق، ضمن برگزاری نشست صمیمی با کارکنان منطقه، از واحدهای مختلف ارتباطات ثابت و سیار و مانیتورینگ رگولاتوری بازدید کرد و بر لزوم نظارت هوشمند و لحظه‌ای شاخص‌های کیفی شبکه تأکید کرد.

معاون نظارت بر امور پستی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه‌ای مشترک با حضور مدیرعامل شرکت پیشگامان به عنوان مجری طرح فیبر نوری در استان هرمزگان، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت این استان، میزان پیشرفت پروژه فیبر نوری در هرمزگان را بررسی و ارزیابی کرد.

اعرابی همچنین در نشستی با حضور معاون عمرانی استانداری هرمزگان، بر اهمیت افزایش همکاری شهرداری‌های استان با شرکت پیشگامان در راستای تسریع اجرای پروژه فیبر نوری تأکید کرد.

معاون نظارت بر امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، به همراه مدیر عامل، نمایندگان و پیمانکاران شرکت پیشگامان، از تمام مراحل اجرای پروژه فیبر نوری بندرعباس بازدید و مقرر کرد این شرکت سرعت پیشرفت پروژه و سطح اتصال منازل و کسب و کارها به اینترنت فیبر نوری در شهر بندرعباس و کل استان را افزایش دهد.

وی همچنین بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود منطقه و بکارگیری بسیج نیروها در راستای نظارت دقیق‌تر و تسریع در فرآیند بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسات کنترل پروژه منظم و هفتگی توسط منطقه تاکید کرد.

کد خبر 6097340 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • از رکوردشکنی فیزیکدانان تا از آب باتری ساختن چینی‌ها
  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • بندرچارک لرزید
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری برخط کشور در قشم