Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@10:46:32 GMT

جدال بازماندگان دربی جنجالی سال ۷۹ 

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۰۸۴۶

جدال بازماندگان دربی جنجالی سال ۷۹ 

مصاف استقلال و پیکان در ایستگاه چهارم رقابت‌های لیگ برتر نکات جالبی دارد.

به گزارش مشرق، رویارویی پیکان و استقلال در هفته چهارم پیکارهای لیگ برتر در واقع به نوعی تقابل دو هافبک پرسپولیسی و استقلالی است که طی دو دهه گذشته بارها چه در داخل میدان و چه در عرصه مربیگری با یکدیگر مچ انداخته‌اند و حالا تحت عنوان سرمربیان دو تیم به مصاف همدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تارتار و محمود فکری اتفاقاً در دربی جنجالی دی ماه سال ۷۹ که کار به کتک کاری میان بازیکنان و برخورد شدید انضباطی با برخی از آنها کشیده شد، جزو بازیکنان پرسپولیس و استقلال بودند (تارتار حتی در جریان درگیری‌ها نیز حضور داشت) و حالا پس از گذشت نزدیک به ۲۰ سال از آن اتفاق تلخ ، برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

البته نکته جالب توجه دیگر اینکه پرویز مظلومی و صمد مرفاوی، سرپرست و مربی کنونی استقلال هم در آن مسابقه معروف به عنوان دستیاران مرحوم منصور پورحیدری روی نیمکت آبی‌پوشان حضور داشتند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده دربی پایتخت استقلال پرسپولیس مهدی تارتار پیکان محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر

توپچی ها می توانند دوباره ادعا کنند که تیم اول لندن هستند.

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، آرسنال مقابل چلسی به برتری ۵-۰ دست یافت. شاگردان میکل آرتتا بازهم مقابل یک رقیب لندنی در فصل جاری به بردی قاطع و پُرگل رسیدند.

به نقل از اوپتا؛ آرسنال در سه بازی فصل جاری لیگ برتر مقابل تیم های لندنی موفق به ثبت +5 گل شده است. برای اولین بار در تاریخ لیگ سطح اول انگلستان است که توپچی ها در دربی های لندن به چنین دستاوردی می رسند. آرسنال مقابل کریستال پالاس به برتری 5-0 دست یافت؛ سپس وست هم را با نتیجه 6-0 درهم کوبید و در نهایت مقابل چلسی به یک برد تاریخی 5-0 رسید. شکست 5-0 چلسی مقابل آرسنال، سنگین ترین باخت آنها در دربی های لندن از سال 1986 است. (باخت 6-0 مقابل کوئینز پارک رنجرز)

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)