Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی گفت: مرحله چهارم رزمایش همدلی در خراسان جنوبی با توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی و ۶ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در مناطق کمتر برخوردار آغاز شد.

«سید مجتبی موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند از توزیع ۳۰۰ بسته گوشت به ارزش ۱۶ میلیون تومان در مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان در مناطق کم برخوردار بیرجند خبر داد و گفت: از  ابتدای امسال تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان بسته گوشت در بین نیازمندان استان خراسان جنوبی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همزمان با گام سوم نهضت کمک مومنانه  آغاز شده است، افزود: در این مرحله از رزمایش ۱۸ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد تومان در سطح استان توزیع خواهد شد.

 

موسوی با بیان اینکه در گام سوم نهضت کمک مومنانه ۶ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۹۷۵ میلیون تومان توزیع می شود، ادامه داد: همچنین ۲۳ هزار بسته سلامت به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا ویروس توزیع می شود.

 

وی ادامه داد: توزیع این بسته‌ها توسط گروه های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در یک بازه زمانی یک ماهه انجام خواهد شد.

 

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی از برگزاری ۲ مرحله دیگر رزمایش همدلی و احسان در سطح استان تا پایان امسال خبر داد و تصریح کرد: در مرحله آخر رزمایش در آستانه عید نوروز توزیع پوشاک در بین جوانان و نوجوانان خانواده های نیازمند استان انجام خواهد شد.

 

موسوی بیان کرد: مرحله اول رزمایش همدلی و احسان اردیبهشت ماه، مرحله دوم تیرماه و مرحله سوم شهریورماه امسال برگزار شد که در این مراحل ۱۴ میلیارد تومان بسته معیشتی، بسته لوازم التحریر و بسته پروتئینی در مناطق محروم استان خراسان جنوبی توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه مرحله چهارم نیز در حال اجرا است، اظهار کرد: در مجموع هفت مرحله رزمایش همدلی و احسان در سال ۹۹ خواهیم داشت.

 

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال ۲۲ سری جهیزیه به ارزش 450 میلیون تومان توزیع شده است.

 

وی به پرداخت وام های قرض الحسنه به روستائیان آسیب دیده از کرونا در استان اشاره کرد و گفت: در این راستا تاکنون ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.


 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: گام سوم نهضت کمک مومنانه رزمایش همدلی و احسان توزیع بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مرحله چهارم رزمایش همدلی رزمایش همدلی و احسان خراسان جنوبی میلیون تومان بسته معیشتی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم