Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته امداد طبس با بیان اینکه ۴۷۶ بسته معیشتی بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد طبس توزیع می شود، گفت: در این مرحله از رزمایش بیش از ۴۸۰ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان هزینه خواهد شد.

«حمید بیضی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی کمک های مومنانه طی ماه جاری مرحله سوم این رزمایش در شهرستان طبس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کمیته امداد طبس با بیان اینکه طی مرحله سوم رزمایش همدلی کمک های مومنانه ۴۸۵ میلیون تومان کمک های مردمی جمع آوری شده است، گفت: در این مرحله بحث توزیع تبلت، بسته معیشتی، جهیزیه، غذای گرم، پوشاک و پک تحصیلی در طبس در دستور کار قرار دارد.

 

وی با اشاره به بحث اهدای جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت شهرستان طبس بیان کرد: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه چهار سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان بین نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع می شود.

 

بیضی زاده به بحث توزیع تبلت و گوشی هوشمند اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این رزمایش بزرگ ۳۸ گوشی و تبلت به ارزش ۵۱ میلیون تومان بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع می شود و بحث توزیع ۳۲۶ بسته تحصیلی به ارزش ۶۵ میلیون تومان نیز در دستور کار قرار دارد.

 

مدیر کمیته امداد طبس با بیان اینکه طی مرحله سوم کمک های مومنانه ۴۷۶ بسته معیشتی بین خانوارهای تحت پوشش توزیع می شود، ادامه داد: در این خصوص اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیون تومان هزینه شده و شامل مواد غذایی مختلفی از جمله برنج، روغن، ماکارونی، تُن ماهی، قند و حبوبات است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: در مرحله سوم رزمایش همدلی کمک های مومنانه پنج هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم به اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیون تومان بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد طبس توزیع می شود.

 

بیضی زاده در پایان گفت: در راستای اجرای این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه بحث توزیع پوشاک و کفش به اعتباری بالغ ۴۰ میلیون تومان نیز در دستور کار این نهاد حمایتی قرار دارد.

 

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک های مومنانه توزیع بسته معیشتی بین خانوارهای تحت پوشش تحت پوشش کمیته امداد کمک های مومنانه کمیته امداد طبس میلیون تومان اعتباری بالغ توزیع می شود بسته معیشتی مرحله سوم بحث توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی