Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون  درمجموع ۱۲۹۷ طرح اشتغال کمیته امداد در استان سمنان اجرایی شده است، گفت: از این تعداد۶۲۰ در مناطق روستایی و ۶۷۷ طرح در مناطق شهری ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه سهم مناطق شهری از طرح‌های اشتغال این نهاد ۶۷۷ طرح است، تصریح کرد: ۲۷ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان برای ایجاد اشتغال در مناطق شهری تسهیلات ارزان قیمت با کارمزدچهار درصد پرداخت شده  است.

محسن مسعودیان راد با اشاره به اینکه  ۵۷۷ طرح اشتغال در رسته خدمات، ۵۴۵ طرح دام‌پروری، کشاورزی،پرورش طیور و آبزیان،۸۶ طرح صنعتی و معدنی ، صنایع‌دستی ۳۲ طرح و ۵۷ طرح حمل و نقل برشمرد و گفت:  از ابتدای سال تا کنون ۴۱۰ زن و ۸۸۷ مرد با حمایت کمیته امداد صاحب شغل شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه درمجموع ۵۳ میلیارد ۹۱۵ تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای اجرای این طرح‌ها هزینه ‌شده است، افزود: این تسهیلات از منابع بانکی، تسهیلات اشتغال روستایی، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و سایر منابع پرداخت‌شده است.

انتهای پیام / گ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات استان سمنان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد