Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد اسکندری نسب روز یکشنبه ضمن تسلیت شهادت ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان، شهید محسن فخری زاده افزود: برنامه های ما در حوزه مدارس باید در راستای شناخت، حفظ و تقویت استعدادهای دانش آموزان طبق ساحت های ششگانه باشد.

وی اظهار داشت: مسئولیت هر کسی در سیستم به فهم آن فرد بستگی دارد و فهم هم با پیگیری های مستمر شکل می گیرد لذا نباید اجازه دهیم سختی های کار توان ما را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری نسب بیان کرد: هر شخصی می تواند با استفاده از ظرفیت موجود کارهای بزرگی انجام دهد و پیگیری همیشه سبب نتیجه گیری مطلوب می شود.
وی ادامه داد: مشارکت فکری در تصمیم گیری و تصمیم سازی در شرایط فعلی بسیار مهم و بهره مندی از خرد جمعی بسیار کارساز است و می تواند منجر به ارائه راهکارهای موثری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین با اشاره به ترور و تهدیدهای دشمنان افزود: دشمنان با ترور و تهدید کاری از پیش نبرده و نمی برند و اقدامات این چنینی اقتدار کشور ما را بیشتر و عزم ملت ایران را راسخ تر می کند.

وی با بیان حدیثی از حضرت امام حسن عسکری (ع) با محوریت پارسایی، تقوا و امانت داری گفت: هیچ کاری باحلاوت تر از خدمت صادقانه نیست، باید بکوشیم تا مشکلات بر ما چیره نشوند بلکه ما مسلط بر همه نارسایی ها و کاستی ها با توکل به خدا برنامه ها و اهداف آموزش و پرورش را جامه عمل بپوشانیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر ساماندهی مطلوب نیروی انسانی افزود: ساماندهی نیروی انسانی باید طبق مصلحت سیستم دنبال شود نه این که مصلحت افراد یا غرض ورزی های شخصی اعمال شود که در این صورت سیستم دچار آفت و آسیب می شود.
اسکندری نسب گفت: مسئولیت هر کسی در سیستم به فهم آن فرد بستگی دارد و فهم هم با پیگیری های مستمر شکل می گیرد، نباید اجازه دهیم سختی های کار توان ما را بگیرند لذا هر شخصی می تواند با استفاده از ظرفیت موجود کارهای بزرگی انجام دهد و پیگیری همیشه سبب نتیجه گیری مطلوب می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان شبکه شاد را بستری امن و پاک برای آموزش دانش آموزان خواند و گفت: دغدغه همه ما آموزش دانش آموزان است، شبکه شاد در سطح کلان کشور تایید شده و مورد رضایت و حمایت رهبری و رئیس جمهور قرار گرفته است.
اسکندری نسب گفت: برنامه های آموزشی تلویزیونی بعد از شبکه شاد با پوشش ۹۸ درصدی در کشور، دانش آموزان زیادی را در آموزش غیرحضوری پوشش داده است.
وی با بیان تاثیر برنامه ریزی مطلوب در اثربخشی فعالیت ها گفت: همه ما باید برنامه محور باشیم حتی برنامه ضعیف از بی برنامگی بهتر است، داشتن چشم انداز و ایجاد برنامه برای تیم اجرایی و نظام مند بودن از اهمیت زیادی برخوردار است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به محدودیت های جدید کرونایی اشاره کرد و گفت: از ظرفیت دانشجو معلمان هم در شهرستان ها و مناطق مختلف استان به ویژه در مناطق عشایری و روستایی می توان برای آموزش دانش آموزان بهره برد.
اسکندری نسب بر ارائه خدمات مشاوره ای مناسب به دانش آموزان به ویژه کنکوری ها تاکید کرد و گفت: اجرای مطلوب برنامه تعالی مدرسه بسیار به ارتقای مدیریت آموزشگاهی کمک می کند، از قابلیت های مدیران مدارس باید استفاده شود و بین صف و ستاد نباید فاصله ای باشد.
وی با بیان این که آموزش واقعی باید دنبال شود، گفت: به دنبال آمار ساختگی نیستیم و باید به آن چه که واقعیت است برسیم، باید منیت ها تبدیل به ما شود، همراه و هم صدا باشیم تا به نقطه هدف نزدیک شویم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین بر کاهش ساعات حق التدریس معلمان تاکید کرد و گفت: از سال گذشته هزار و ۴۰۰ نیروی مشمول وارد آموزش و پرورش شده اند که  باید آموزش آنان در دستور کار قرار بگیرد.
اسکندری نسب گفت: در شرایط فعلی معلمان مثل مدافعان سلامت ایثارگران واقعی هستند و رسالت ما این است که جلوه های ایثار آنان را به جامعه منعکس کنیم.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان اخبار کنکور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اسکندری نسب دانش آموزان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.      مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری