Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار کوهدشت با اشاره به آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در این شهرستان گفت: روند بازگشایی محور گردنه پای‌آستان تسریع شود. - اخبار استانها -

ماشاءالله نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان که با حضور سیدموسی خادمی استاندار لرستان در این شهرستان برگزار شد، تسریع در روند اجرایی بازگشایی گردنه پای‌آستان به‌عنوان محور دوم در بخش طرهان پیش‌از شروع بارندگی‌ها مورد تأکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش‌های اداره راه‌وشهرسازی در محور گردنه پای‌آستان افزود: هنوز بخشی از این محور با وجود این تلاش‌ها بازگشایی نشده‌است.

اعلام آماده‌باش در خوزستان برای سیلاب احتمالی/آب سد دز فعلا رهاسازی نمی‌شوددستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان ایلام درحالت آماده‌باش/ احتمال جاری‌شدن سیل؛ از توقف در حاشیه رودخانه‌ها جداً خودداری کنیدآماده‌باش تمامی دستگاه‌های چهارمحال و بختیاری به مدت 5 روز؛ 20 نقطه حادثه‌خیز شناسایی شد

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: محور گردنه پای‌آستان راه اصلی کوهدشت به بخش طرهان و مسیر تردد برخی از روستاهای بخش کوهنانی‌ست و ضرورت دارد که در روند بازگشایی این محور پیش‌از هرگونه احتمال ریزشی تسریع شود.

نعمتی گفت: مدیران عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهدشت در آماده‌باش کامل قرار دارند و تا عادی‌شدن شرایط جوی باید در این شهرستان حضور داشته باشند.

فرماندار کوهدشت با اشاره به لزوم لایروبی کانال مرکزی شهر کوهدشت گفت: شهرداری باید به‌طور مداوم نسبت به پاک‌سازی جداول و کانال مرکزی این شهر به‌ویژه در هنگام بارندگی‌ها اقدام کند.

انتهای پیام/ 644/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گردنه پای آستان آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه

گردنه تته واقع در مسیر سروآباد _ پاوه با تلاش راهداران شهرستان سروآباد پس از گذشت پنج ماه بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، با اعلام روابط عمومی راهداری شهرستان سروآباد، محور سروآباد _ پاوه محدوده گردنه تته، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ بازگشایی و ایمن‌سازی شد و تردد به آسانی در آن در حال انجام است.

ارتفاع برف در این گردنه به بیشتر از پنج متر رسیده بود که امروز پس از گذشت پنج ماه بازگشایی شد.

گردنه تته از جمله گردنه‌های برف‌گیر استان کردستان است که معمولاً با اولین بارش برف در پاییز هر سال بسته می‌شود و تا فصل بهار سال آینده امکان بازگشایی آن وجود ندارد.

کد خبر 747587

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه