Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاددل معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: این محدودیت در صورتی از سوی مدیر دستگاه‌های اجرایی استان زنجان طی این  اعمال می‌شود که خللی در ارائه خدمات ضروری به شهروندان ایجاد نشود.

او افزود : با کاهش حضور کارمندان در ادارات و انجام دورکاری ها، نباید تراکم و تجمعی از سوی مراجعه کنندگان در دستگاه‌های اجرایی استان رخ دهد و در واقع اداره‌ای در شهر‌های دارای وضعیت قرمز کرونایی تعطیل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول ادامه داد: طی  این هفته به دستگاه‌های اجرایی استان زنجان تاکید شده است تا حد امکان خدمات غیر ضروری شهروندان را به هفته‌های آینده موکول کنند تا خدمات رسانی به نحو مطلوبی انجام گیرد.

او با اشاره به اینکه سازمان اداری و استخدامی کشور و استانداری‌ها بر اجرای این بخشنامه نظارت جدی دارند، گفت: طبق سامانه ثبت حضور کارکنان با توجه به مفاد یاد شده و حتی دریافت گزارش‌های مردمی این مهم رصد و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

شاددل خاطرنشان کرد: طبق اقدامات انجام گرفته مدیران دستگاه‌های اجرایی استان زنجان نسبت به اجرای این بخشنامه طی این هفته  توجیه شدند تا موارد یاد شده به نحو مطلوبی پیاده سازی شود.

طبق اعلام رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور حضور کارکنان اداره‌های مناطق با وضعیت قرمز در این هفته به حداقل می‌رسد.

جمشید انصاری گفت: این بخشنامه، با توجه به ضرورت کاهش تردد‌های درون‌شهری و تراکم مسافر در وسایل نقلیه عمومی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مقرر کردند مقامات مسئول دستگاه‌های اجرایی با توجه به اختیار پیش‌بینی‌شده در مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر برنامه‌ریزی برای انجام فعالیت‌ها با حضور حداکثر یک سوم کارکنان در اداره‌ها در وضعیت قرمز، نسبت به کاهش حضور کارکنان در هفته جاری به کمترین میزان ممکن اقدام کنند و صرفاً کارکنانی که با تشخیص بالاترین مقام مسئول هر دستگاه ضرورت حضور آنان احراز می‌شود در اداره‌ها حاضر و سایر کارکنان تعطیل شوند.

او ادامه داد: در این بخشنامه تصریح شده است که این ابلاغیه صرفا در خصوص مناطق با وضعیت قرمز لازم الاجرا بوده و درخصوص مناطق با وضعیت زرد و نارنجی براساس نصاب‌های اعلام شده در بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷‌/۰۸‌/۱۳۹۹ این سازمان در خصوص نحوه حضور کارکنان و فعالیت ادارات، اقدام خواهد شد.     منبع ایرنا انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس استاندار زنجان دستگاه های اجرایی استان حضور کارکنان وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: عفاف و حجاب هم مانع فساد در جامعه و هم حافظ زندگی انسان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه اخلاق مدیران اجرایی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری تعیین می شود در واقع شعار و دستور معظم له برای دولت مردان و مدیران اجرایی است و تمامی عزیزان باید در راستای عملیاتی کردن منویات معظم له تلاش بکنند و از هیچ کوشش غافل نشوند.

وی افزود: تمامی مدیران اجرایی در حوزه مدیریت خود مخصوصاً مدیران ادارات و نهادهایی که با مسئله تولید در ارتباط هستند، باید تلاش خود را بکنند چرا که اگر قصوری از ما سر بزند، در مرحله اول در برابر مردم و در مرحله دوم در برابر خداوند تبارک و تعالی باید پاسخگو باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه مسئله حجاب و عفاف یک مسئله شرعی و قانونی است، گفت: امروز هرکس باید وظیفه خود را در قبال عفاف و حجاب انجام دهد و مدیران اجرایی نیز از این مسئله استثنا نیستند.

قریشی ادامه داد: عفاف و حجاب یک مسئله شوخی بردار نیست و ما نمی توانیم این مسئله را سهل بگیریم، انتظار است مدیران در سازمان ها و ادارات به معنای واقعی به عفاف و حجاب اهمیت بدهند و این مسئله را به طور دنبال کنند.

وی تصریح کرد: خداوند کریم در قرآن کریم مکرراً به مسئله عفاف و حجاب تاکید می کند.

قریشی با بیان اینکه عفاف و حجاب هم مانع فساد در جامعه و هم حافظ زندگی انسان است، عنوان کرد: امروز نگوییم که مسئله حجاب به ما ارتباطی ندارد. جامعه اسلامی مانند یک کشتی است که اگر اختلالی در آن ایجاد شود، همه غرق خواهند شد.

وی در بخش دیگری از بیانات خود از مدیران خواست به اقامه نماز جماعت اول وقت در ادارات اهتمام ویژه داشته باشند و افزود: بسیار شفاف و صریح عرض می کنم، مدیری که در طول سال در نماز جماعت اداره شرکت نمی کند در روز قیامت پاسخگو نخواهند بود.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: بنده اطلاع دارم برخی از مدیران حتی یک روز هم در نماز جماعت حضور ندارند که اصلاً قابل قبول نیست. مدیران هم باید خودشان در نماز جماعات ادارات شرکت کنند و هم کارمندان خود را ترغیب کنند.

کد خبر 750105

دیگر خبرها

  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه