Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@21:07:51 GMT

ترامپ‌ها هنوز شکست را باور ندارند!

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۱۱۲۴

آفتاب‌‌نیوز :

 اریک ترامپ، یکی از پسران دونالد ترامپ، رئیس جمهور در حال کناره‌گیری آمریکا در توییتی نوشت: آیا کسی باور می‌کند که جو بایدن ۱۵ میلیون رای بیشتر از آنچه باراک اوباما در سال ۲۰۱۲ میلادی کسب کرده بود، به دست آورده است؟ این اتفاق برای نامزدی رخ داده که روزها و هفته‌ها در انظار عمومی حاضر نمی‌شد و به ندرت کمپین انتخاباتی برگزار می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری رویترز، در پاسخ به این توییت اریک ترامپ برخی از کاربران توییتر گفتند، این میزان رای قابل توجه در حقیقت تلاشی برای بیرون کردن دونالد ترامپ از کاخ سفید بوده تا یک حمایت برجسته از جو بایدن.

به گفته این کاربران توییتر "کل کشور دست به دست هم دادند تا ترامپ را از کاخ سفید بیرون کنند. عدم صداقت، فساد، قلدری‌ها و رجزخوانی‌های ترامپ باعث بیزار شدن مردمان خوب این کشور شد و مقاومت آنها کار ترامپ را تمام کرد."

براساس تازه‌ترین آمار منتشر شده از شمارش آرا، بایدن که از سوی شبکه‌های خبری مطرح آمریکا به عنوان رئیس جمهور منتخب این کشور اعلام شده بیش از ۸۰ میلیون رای به دست آورده است؛ رقمی که تیم دونالد ترامپ آن را به چالش کشیده است.

باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا در سال ۲۰۰۸ میلادی با کسب حمایت نزدیک به ۷۰ میلیون رای دهنده رکورد جدیدی را ثبت کرد. چهار سال بعد وی با کسب ۶۶ میلیون رای مجددا به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد.

این توییت اریک ترامپ یک روز پس از آن منتشر شد که پدرش تاکید کرد، هیچ راهی وجود ندارد که بایدن توانسته باشد چنین حمایت بی‌سابقه‌ای را از آن خود کند.

کمپین دونالد ترامپ و خانواده‌اش همچنان تاکید دارند که در انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر تقلب صورت گرفته و برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات شکایت‌هایی را در سراسر کشور تنظیم کرده‌اند.

دونالد ترامپ در توییتی گفته بود، معلوم نیست یک میلیون و ۱۲۶ هزار و ۹۴۰ رای که در ایالت پنسیلوانیا به نفع بایدن داده شده، از کجا آمده است.

این توییت کمی پس از آن منتشر شد که دادگاه استیناف حوزه سوم آمریکا در شهر فیلادلفیا واقع در ایالت پنسیلوانیا درخواست کمپین ترامپ برای مسدود کردن روند تایید جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا به عنوان پیروز این ایالت را رد کرد و تاکید داشت که کمپین ترامپ در ارائه مدارک کافی برای اثبات ادعاهایشان ناکام بوده‌ است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ رئیس جمهور میلیون رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در اقدامی عوام فریبانه با به تصویر کشیدن یکی از آزادشدگان از سوی گروه های مقاومت فلسطینی ادعا کرد: تا زمانی که همه گروگان ها (اسیران) مانند «ابیگل» (Abigail) که توسط (مقاومت اسلامی فلسطین) حماس از خانواده های خود جدا و نگهداری شده اند، به آغوش خانواده های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت!

رئیس جمهور آمریکا با نادیده گرفتن شرایط طاقت فرسای هزاران اسیر مظلوم فلسطینی در بند اشغالگران قدس در این خصوص مدعی شد: به آنها قول می دهم. به خانواده های آنها قول می دهم.

این در حالیست که «جو بایدن» تصویری از دیدار خود با «ابیگل» که توسط گروه های مقاومت فلسطینی آزاد شده است را در این پیام عوام فریبانه به اشتراک گذاشته است!

کد خبر 6090369

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند