Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران نوشت: پنجشنبه ششم آذر جوانی ۲۷ ساله به کلانتری مراجعه کرد و اظهار داشت مغازه موتورسازی وی توسط یکی از اهالی محل به آتش کشیده شده است.

وی گفت: ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه پنجم آذرماه در حال خرید از سوپرمارکت محل بودم که با یکی از مشتریان مغازه که ماسک نزده بود و مدام سرفه می‌کرد بحثم شد در ادامه با بالا گرفتن مشاجره طرف مقابل که من را می‌شناخت تهدیدم کرد و گفت، مغازه‌ات را به آتش می‌کشم و خودت را هم می‌کشم؛ تا اینکه صبح پنجشنبه همسایه‌های مغازه به من زنگ زدند و گفتند، مغازه موتورسازی‌ام درحال سوختن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس‌از این شکایت تیمی از مأموران کلانتری به مغازه شاکی مراجعه کردند و پس از تحقیقات محلی دریافتند چند نفر از همسایه‌ها نیز شاهد تهدید‌های مرد جوان بوده‌اند. در حالی که تحقیقات ادامه داشت مأموران دریافتند متهم بار دیگر به خانه شاکی رفته و در حال تهدید وی است که این بار با مراجعه به محل او را دستگیر کردند.

سرهنگ مجتبی سهرابی منش، رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در تشریح این خبر، با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به آتش کشیدن عمدی مغازه موتورسازی اعتراف کرد، گفت: با اعتراف متهم به جرم ارتکابی، متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار زدن ماسک آتش زدن مغازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تجمع جمعی از بانوان قمی در حمایت از مجریان طرح نور فراجا با هدف صیانت از حجاب امروز در مقابل کلانتری ۲۲ پردیسان قم برگزار شد.

در این مراسم جمعی از بانوان با در دست داشتن شاخه‌های گل و با حضور در کلانتری ۲۲ پردیسان از مجریان طرح نور فراجا طرح صیانت از عفاف و حجاب قدردانی و حمایت کردند.

گفتنی است فردا عصر هم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از مجریان طرح نور طرح عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز