Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از فعالیت ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان خبر داد و گفت :در حال حاضر نیز ۲۰ مجتمع دیگر در حال ساخت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین; فیاض بیگدلی در این باره اظهار کرد: اینگونه مراکز با هدف تمرکز خدمات و افزایش ایمنی تردد و کاهش سوانح جاده‌ای از طریق توقف کوتاه مسافر و رانندگان و ارائه خدمات به آنها ایجاد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عملکرد یک ماه گذشته این اداره کل در حوزه مجتمع‌های خدماتی رفاهی اضافه کرد :طی آبان ماه امسال ۱۸ پرونده در کمیته مکان‌یابی مجتمع های خدماتی رفاهی رسیدگی و مکان‌یابی هشت مجتمع نیز تایید شد. 

بیگدلی ادامه داد:با توجه به لزوم ایجاد مجتمع های خدماتی رفاهی در راه‌های فرعی و روستاهای هدف گردشگری پنج مورد از مراکز فعلی و ۲ مجتمع از مراکز در حال ساخت در  همین راه‌ها هستند. 

وی اظهار داشت : در این راستا باید با هماهنگی‌ و همکاری با دستگاه‌های مربوط نقاط مورد نیاز برای ساخت مجتمع های خدمات رفاهی در مسیرهای فرعی در قالب فراخوان جذب سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل قزوین خدماتی رفاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی ظهر امروز سه‌شنبه در بیست و دومین جلسه کمیته استانی مناسب سازی محیط ویژه معلولان و جانبازان با اشاره به اینکه مناسب سازی محیط و ورودی ادارات برای تردد جانبازان و معلولان ضروری است، بیان کرد: ادارات و نهادهای دولتی، بانک‌ها و… موظف هستند بستری مناسبی را برای تردد معلولان و جانبازان فراهم کنند تا این افراد بتوانند به راحتی تردد کنند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به مناسب سازی محیط برای دسترسی پذیری معلولان و جانبازان به خدمات هستند.

وی تصریح کرد: مناسب سازی بناها و مراکز خدمات عمومی، معابر شهری، مراکز اداری، تفریحی، ورزشی و غیره از حقوق معلولان است که باید متناسب با وضعیت جسمی آنان طراحی شود تا بتوانند از حقوق خود بهره مند شوند.

کد خبر 6099555

دیگر خبرها

  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها