Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، با توجه به ابهامات پیش‌آمده برای دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌ها در خصوص نحوه حضور و فعالیت کارکنان اداره‌ها در هفته جاری (از هشتم تا سیزدهم آذرماه)، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور جزئیات نحوه کاهش حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی را به کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (2) قانون مدیریت بحران و استانداری‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طبق این بخشنامه، با توجه به ضرورت کاهش ترددهای درون‌شهری و تراکم مسافر در وسایل نقلیه عمومی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مقرر کردند مقامات مسئول دستگاه‌های اجرایی با توجه به اختیار پیش‌بینی‌شده در مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر برنامه‌ریزی برای انجام فعالیت‌ها با حضور حداکثر یک‌سوم کارکنان در اداره‌ها در وضعیت قرمز، نسبت به کاهش حضور کارکنان در هفته جاری به کمترین میزان ممکن اقدام کنند و صرفاً کارکنانی که با تشخیص بالاترین مقام مسئول هر دستگاه ضرورت حضور آنان احراز می‌شود در اداره‌ها حاضر و سایر کارکنان تعطیل شوند.

در این بخشنامه تصریح شده است که این ابلاغیه صرفاً در خصوص مناطق با وضعیت «قرمز» لازم الاجرا بوده و در خصوص مناطق با وضعیت «زرد» و «نارنجی» بر اساس نصاب‌های اعلام شده در بخشنامه شماره 374899 مورخ 27‌/08‌/1399 این سازمان در خصوص نحوه حضور کارکنان و فعالیت ادارات، اقدام خواهد شد.

پربیننده ترین اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش شب برفی در انتظار تهران فرصت استخدام رسمی برای معلمان مدارس غیردولتی/ دریافتی دانشجو معلمان افزایش می‌یابد حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟ درخواست فوری تعطیلی دو هفته‌ای تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان اداری و استخدامی وسایل نقلیه عمومی ویروس کرونا کرونا حضور کارکنان سهام عدالت دستگاه های اجرایی اداره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟

منصور پوریان اظهار داشت: با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، بازار متعادل می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی قیمت کنونی هر کیلو بره نر را ۲۱۵ هزار تومان و دام سنگین ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هر کیلو گوشت گوسفندی در فروشگاه‌ها و قصابی‌ها ۵۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان و گوشت نر گوساله ۰ تا ۴۲۰ هزار تومان است.

پوریان ادامه داد: عرضه گسترده دام زنده موجب شده تا گوشت به قیمت واقعی خود برسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام با بیان اینکه جمعیت دام سبک به بیش از ۷۱ میلیون راس و دام سنگین ۵.۵ میلیون راس رسیده است، افزود: با توجه به افزایش زایش دام‌ها در فصل بهار، روند جمعیت دامی افزایش می‌یابد که این مهم به نفع مصرف‌کنندگان داخلی است.

به گفته او، بنابر برنامه ریزی‌های صورت گرفته واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد.

پوریان گفت: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می‌شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می‌شود.

گفتنی است با توجه به زایش‌های زمستان و بهار امکان صادرات ۵۰۰ هزار راس دام به بازار‌های هدف وجود دارد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش در برخی مناطق کشور طی هفته جاری
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • دلیل خال قرمز روی پوست + علائم خطر
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد