Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهرابی گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری روستای شهدای تکه نهاوند به منظور گرامیداشت یاد دانشمند هسته ای «شهید محسن فخری زاده» مراسم ختم مجازی برگزار کردند.

«علی سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم حضوری، به همت اهالی روستا و اعضای کانون فرهنگی و هنری روستای شهدای تکه نهاوند مراسم ختم مجازی دانشمند هسته ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور در بستر فضای مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مدیر کانون فرهنگی و هنری روستای شهدای تکه نهاوند  افزود: دشمنان کور دل که از رشد و موفقیت علمی، تحقیقاتی و صنعتی فرزندان این مرز و بوم به هراس افتاده و خود را در مقابل پیشرفتهای علمی دانشمندان ایران خوار و ذلیل دیدند دست به این جنایت عظیم زدند.

 

وی ادامه داد:  شهادت غرورآفرین دانشمند هسته ای کشور، شهید "محسن فخری زاده " را به مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران اسلامی و ملت‌های به‌ پا خاسته منطقه و تمام رزمندگان اسلام تبریک و تسلیت گفته و نابودی هرچه زودتر دشمنان قرآن و اسلام را آرزو می کنم.

 

سهرابی بیان کرد: شهدای دانشمند هسته ای، سند مظلومیت ایران اسلامی هستند، بی گمان دشمنان با ترور و جنایات خبیثانه خود در این خیال واهی بسر می برند که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه های مختلف علمی شوند.



وی اظهار داشت: دشمنان نمی دانند با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت تنومند تر خواهد شد و همچنان که شهادت دانشمندان شهید علیمحمدی، شهریاری، رضایی نژاد و احمدی روشن کاروان علم و دانش را از حرکت بالنده خویش باز نداشت، خون این دانشمند فرهیخته نیز همراه با تألم و تأثری که بر جای می گذارد، بوستان علم و معرفت را در نقطه نقطه میهن اسلامی بارور خواهد ساخت.
 
 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: ختم مجازی شهید فخری زاده دانشمند هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب یک مسئله شخصی و فردی نیست، افزود: رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است و آنان می‌خواهند نوجوانان و جوانان ما را گمراه و نسبت به دین بی تفاوت کنند.

وی افزود: بدخواهان این مرز و بوم همواره نواقص و مشکلات را بزرگنمایی می‌کند تا با ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه یزد تأکید کرد که توطئه‌های مستمر دشمنان نظام اسلامی به فضل خدا و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای ناکام مانده و نظام در همه عرصه‌ها سرافراز است.

وی با اشاره به اقدامات بازدارنده فرزندان این ملت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: شجاعت و ایستادگی نیرو‌های مسلح در برابر دشمن نیازمند تقدیر و شکرگزاری است.

ناصری با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگر‌ها یک رکن اقتصاد و کار در کشور هستند و باید در جامعه رشد کنند. با همکاری و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و فعالان اقتصادی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف خودکفا شویم.

وی همچنین روز معلم را گرامی داشت و تصریح کرد: معلمان نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان بر عهده دارند و باید نسبت به این مسائل احساس مسئولیت کرده و کتاب‌های شهید مطهری را در زمینه‌های مختلف مطالعه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شهید مطهری یک دانشمند و عالم برجسته و دلسوز و دغدغه‌مند مردم بود و زمینه سازی بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد.

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران