Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمالا این روزها نام مجید نیکنام را جاهای مختلفی شنیده باشید. نابغه‌ای که روش کسب درآمد دلاری جدیدی را کشف کرده و کارآموزان زیادی توانسته‌اند با همین روش در مدت زمان کمی به درآمد بالایی برسند.

به گزارش برنا، احتمالا این روزها نام مجید نیکنام را جاهای مختلفی شنیده باشید. نابغه‌ای که روش کسب درآمد دلاری جدیدی را کشف کرده و کارآموزان زیادی توانسته‌اند با همین روش در مدت زمان کمی به درآمد بالایی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درآمدهایی بیش از 30 میلیون و 40 میلیون و حتی در برخی موارد درآمد ماهیانه بیشتر از 80 میلیون نتیجه‌ی کارآموزان دوره‌ی جدید او یعنی نابغه میلیونر است.

ما پای صحبت‌های او نشسته‌ایم و سوالاتی که این روزها کاربران دنیای وب از او دارند را پرسیده‌ایم.

لطفا خودتان را معرفی کنید.

من مجید نیک نام هستم. مدرس دوره‌های کسب درآمد و سرمایه‌گذاری و همچنین سمینارهای موفقیت. البته نه از آن سمینارهایی که فقط حرف می‌زنند و حرف می‌زنند. سمینارهایی که انسان‌های موفق در آن ساخته می‌شوند. بیشتر از 10 سال است که در حوزه سرمایه‌گذاری فعالم و در این مدت توانسته‌ام سرمایه‌ای که دارم را دقیقا 100000 برابر کنم.

سرمایه 100 هزار برابر؟ اصلا مگر امکان دارد؟

از قدیم گفته‌اند اگر واقعا دنبال چیزی باشی در نهایت به آن می‌رسی. من سالهاست که تنها این هدف را داشته‌ام و راه‌ها و روش‌های مختلفی را امتحان کردم. حتی روش‌هایی که بقیه در دوره‌های خودشان می‌گفتند را هم طی کرده‌ام اما در نهایت به هیچ نتیجه‌ای رسیدم و تصمیم گرفتم خودم دنبال‌ روش‌های جدید بروم و این روش‌ها را کشف کنم. با این روش‌ها توانستم ثروتی که الان دارم را به دست بیاورم. و باید بگویم که بله. دقیقا 100000 برابر شده است.

این روش‌ها همان روش‌هایی هستند که در دوره نابغه میلیونر تدریس می‌کنید؟

بله دقیقا. همان روش‌ها و حتی مدل‌های پیشرفته‌تری که جدیدا کشف کرده‌ام روش‌هایی برای کسب درآمد دلاری در ایران هستند که تا به حال هیچ کسی در هیچ جای ایران این روش‌ها را تدریس نکرده است.

از سابقه و تجربیات خودتان بیشتر بگویید.

من در دو سال متوالی دو مدرک Master Of Business را از Europe CIP و TRNS America را گرفتم و از مدرسه کسب و کار NEOMA هم مدرک مربوط به بخش سرمایه‌گذاری رو دریافت کردم. مشاور سرمایه‌گذاری هستم و کسب و کار اصلی من سرمایه‌گذاری و مدیریت سرمایه‌گذاری کسب و کارهاست. اکثر کسب و کارهای ما به صورت بین‌المللی فعالیت دارند و تا کنون مشاور بیش از 30 کسب و کار بوده‌ام. در این بین دوره‌ها و کلاس‌های سرمایه‌گذاری برگزار کرده‌ام و اخیرا هم دوره‌ی نابغه میلیونر را به طور کامل ضبط کرده‌ام و تا همین حالا هم بیشتر از 1500 نفر این دوره را خریداری کرده‌اند. از اینکه مردم به من اعتماد کرده‌اند بسیار خوشحالم و مطمئن باشند که در کمترین زمان ممکن به درآمد دلاری دلخواه‌شان خواهند رسید.

شرکت آزما پیشرو فرتاک را پایه‌گذاری کرده‌ام که در حوزه سرمایه‌گذاری و بیزینس کوچینگ فعال است و آکادمی فرتاک هم بخشی از این شرکت است که دوره نابغه میلیونر در آن به طور کامل ضبط شده است و کارآموزان می‌توانند با مراجعه به سایت یا مراجعه حضوری مشاوره تخصصی با بنده داشته باشند که بسیار خوشحال خواهم شد.

دوره جدید شما یعنی دوره نابغه میلیونر سر و صدای زیادی به پا کرده است. آیا واقعا می‌توان با این دوره به درآمد دلاری بیشتر از 50 دلار در روز رسید؟

من به مخاطبان و کسانی که دوره را تهیه کرده‌اند یک تضمین‌نامه امضاشده داده‌ام که داخل صفحه دوره نابغه میلیونر وجود دارد. یک درصد. حتی اگر یک درصد هم نتوانند از این دوره استفاده کنند و به درآمد دلخواه‌شان نرسند می‌توانند درخواست بدهند تا هزینه دوره به طور کامل به آن‌ها برگردانده شود. اما آمارهای ما نشان داده‌اند که از هر 100 نفری که دوره را شروع کرده‌اند 65 نفرشان از همان روز سوم درآمد دلاریشان شروع شده است و بیشتر از 30 نفر هم بعد از 10 روز کسب درآمد دلاری را شروع کرده‌اند. کمترین درآمدی که کارآموزان ما کسب کرده‌اند 10 میلیون تومان در ماه بوده است و بیشترین درآمد هم بیشتر از 100 میلیون در ماه بوده است.

در ضمن دوره ما به هیچ وجه مثل دوره‌های دیگر که همه آن‌ها را می‌شناسیم بدردنخور نیست. درآمد از یوتیوب و اینستاگرام و آمازون و تبلیغات نیست. بیت کوین هم نیست. نیازی به عضوگیری و هرم ساختن هم نیست. یک روش خیلی ساده که می‌توانید با تمرکز مو به مو آن را انجام دهید و رفته رفته درآمد خودتان را زیاد کنید.

شما این دوره را به چه کسانی توصیه می‌کنید؟

واقعیت ماجرا این است که این دوره رده سنی ندارد. از نوجوان تا پیر همه می‌‌توانند این روش‌ها را به کار بگیرند از دوره استفاده کنند و درآمد دلاری داشته باشند. ما در بین کارآموزان خودمان نوجوان 16 ساله هم داشته‌ایم که حالا بیشتر از 15 میلیون در ماه درآمد دلار و هر ماه هم بیشتر می‌شود. می‌توانید نتیجه کارآموزان دوره را در صفحه نتایج کارآموزان ببینید.

اما این دوره را بیشتر به کسانی توصیه می‌کنم که از بورس خسته شده‌اند و یا روش‌های دیگر کسب درآمد را امتحان کرده‌اند و به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند. این دوره یک دوره بدون ریسک و بدون استرس است. حتی هزینه‌ای که حالا برای دوره پرداخت می‌کنید هم در صورتی که نتوانید از دوره به خوبی استفاده کنید دوباره به شما برگردانده می‌شود. این یک معامله کاملا برد برد به نفع کاربران دوره است.

یک سوال خارج از موضوع: شما که انقدر ثروت زیادی دارید چرا دوره را به صورت رایگان قرار نداده‌اید؟

هزینه‌های این دوره صرف ساخت دوره‌های بعدی برای آموزش‌های دیگر است. روش‌هایی که در طی 10 سال سرمایه‌گذاری یاد گرفته‌ام و می‌خواهم تا جایی که می‌توانم به بقیه یاد بدهم. در ضمن من یک سرمایه‌گذار هستم. این را فراموش نکنید. هیچ سرمایه‌گذاری دانشش را رایگان در اختیار بقیه قرار نمی‌دهد. این حتی در علم سرمایه‌گذاری یک گناه است.

سخن پایانی و یا حرفی با مخاطبان‌تان دارید؟

آرزوی سلامتی و موفقیت دارم برای همه‌ی عزیزان. مخصوصا در این شرایط وخیم کرونایی بیشتر هوای همدیگر را داشته باشید. بیشتر یکدیگر را دوست داشته باشید و به امید آینده‌ای بهتر.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کسب درآمد دلاری سرمایه گذاری روش ها کسب و کار روش هایی دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟

در شرایطی که فقط ۵ بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • از اینوتکس ۲۰۲۴ بیشتر بدانید
  • پدر جغرافیای ایران کیست؟
  • درآمد یک و نیم میلیون یورویی از سکه‌هایی که بازدیدکنندگان به داخل یک فواره می‌ اندازند
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی: ظاهرا این روزها نان در «اتوبوس» است
  • مختصات نظم جدید منطقه
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • جمهوری اسلامی؛ عصر شکوفایی ادبیات اقوام/ شیرنوایی نابغه ای که ناشناخته مانده است
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • پایان سرقت های سارق نابغه | پسر نابغه می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما...