Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@05:30:13 GMT

تغییر نام خیابان صنایع به شهید فخری‌زاده

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۱۸۶۱

تغییر نام خیابان صنایع به شهید فخری‌زاده

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، صبح امروز پیشنهاد نام‌گذاری معبری به نام شهید فخری‌زاده با قید دو فوریت در دستور شورای شهر قرار گرفت و محمد جواد حق‌شناس رییس کمیته نام‌گذاری شورای شهر ضمن محکوم کردن ترور این شهید والا مقام، گفت: در راستای تکریم شهیدان بزرگوار یکی از اصول شورای شهر پنجم نام‌گذاری معابر به نام این افتخارآفرینان بود که آمارها نشان می‌دهد بیش از ۴۰ درصد نام‌گذاری‌ها به شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم، ترور و غیره اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که طرح دو فوریت تغییر نام خیابانی به نام شهید فخری‌زاده با امضای ۱۵ نفر از اعضایی که در صحن حضور داشتند تقدیم هیات رییسه شد، اظهار کرد: پیشنهاد شده است که خیابان صنایع واقع در منطقه یک که در کنار وزارت دفاع که محل کار این برادر بزرگوار بود به نام شهید فخری‌زاده تغییر نام دهد.

رییس کمیته نام‌گذاری شورای شهر ادامه داد: نام صنایع تکراری است و معابری در منطقه ۳ و ۱ به این نام داریم.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر با رای اکثریت خود به این تغییر نام رای مثبت دادند و خیابان صنایع در محدوده میدان نوبنیاد به شهید فخری‌زاده تغییر نام داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی آبسرد ترور محسن فخری زاده مجید شهریاری محسن فخری زاده شورای شهر تهران نامگذاری خیابان خیابان صنایع خیابان شهید فخری زاده محدودیت های کرونایی آبسرد ترور محسن فخری زاده مجید شهریاری محسن فخری زاده شهید فخری زاده شورای شهر تغییر نام نام گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام

دریافت 32 MB

فیلم: فرشاد نظری

کد خبر 6096860

دیگر خبرها

  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود