Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسام الدین شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک صنعتی این منطقه را یک ضرورت برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و اظهار کرد: احداث پست 63 کیلوولت و حل مشکل برق می‌تواند برای بیش از 10 هزار نفر فرصت شغلی جدید در این شهرک ایجاد کند.

وی افزود: با پیگیری‌های استاندار استان مرکزی، فرماندار ساوه و شرکت شهرک‌های صنعتی استان، بخش عمدهای زیرساخت‌های شهرک تأمین شده و استاندار مرکزی در یکی از جلسات ستاد تسهیل تولید، احداث پست 63 کیلوولت جهت تأمین برق شهرک صنعتی نوبران و روستاهای اطراف را مصوب کرد که گامی ارزشمند در راستای توسعه پایدار بخش نوبران خواهد بود و در یادها خواهد ماند؛ لذا با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری برای تحقق جهش تولید، ضرورت بهره‌برداری از این پست برق در سال جاری منویات مقام معظم رهبری را برای جهش واقعی تولید و ایجاد حجم عظیمی از فرصت‌های شغلی تسریع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر نوبران ساوه خاطرنشان ساخت: از مسئولان استانی و شهرستانی درخواست داریم به دلیل شاهراه بودن بخش نوبران و مشکلات خاصی که دارد از لحاظ تخصیص سرانه اعتبارات به صورت ویژه دیده شود.

شهیدی گفت: بخش نوبران دارای قابلیت گردشگری، باغداری و فعالیت 2 شهرک صنعتی است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه هرچه بیشتر منطقه برای رونق تولید و اشتغال باشد.

وی، بر ضرورت استقلال ادارات نوبران تأکید کرد و ادامه داد: استقرار برخی اداره‌ها مانند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مطالبات مردم این شهر است که با توجه به فاصله 70 کیلومتری از مرکز شهر ساوه می‌تواند در تسریع رسیدگی به مشکلات مردم مؤثر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر نوبران ساوه با بیان این‌که بخش نوبران دارای 66 روستا با اقلیم مناسب و ظرفیت‌های فراوان است، اظهار کرد: در سایه طرح‌های اشتغال‌زایی ایجاد شده در روستاها، جمعیت این بخش افزایش یافته و با مهاجرت افراد در فصل‌های بهار و تابستان به نوبران بالغ‌بر 10 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرک صنعتی مقام معظم رهبری توسعه پایدار توسعه بخش نوبران شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دستگاه‌های CO2 ساز تولید این کارخانه علاوه بر تامین نیاز مصارف گلخانه ای کشور در نخستین تجربه صادراتی خود بخشی از نیاز کشورهای حاشیه خزر را هم تامین خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی این محصول با نصف قیمت نمونه مشابه خارجی عرضه می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین