Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه سامانه بارشی تا صبح امروز (9 آذر) حدود 25 میلی‌متر بارندگی برای کرمانشاه به همراه داشته، گفت: شدت بارش‌ها را تا غروب امروز خواهیم داشت.

علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش‌های خوب ناشی از موج ناپایداری که در جو استان فعال است، افزود: میانگین بارش 24 ساعت اخیر این سامانه تاساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز(یکشنبه) برای سطح استان 25 میلی‌متر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین بارش این سامانه را از گواور به میزان 38 میلی‌متر داشتیم و در شهر کرمانشاه نیز 34 میلی‌متر بارش رخ داد.

وی از تداوم بارش‌ها خبر داد و عنوان کرد: باز هم بارش‌های خوبی برای نقاط مختلف استان داریم و ممکن است بارش رگباری دوباره شهر کرمانشاه را نیز فرابگیرد و به این ترتیب میزان بارش‌های ناشی از این سامانه باز هم برای استان بیشتر خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: شدت بارش احتمالا تا غروب امروز ادامه خواهد داشت و پس از آن ممکن است برای فردا رگبارهای پراکنده در برخی نقاط استان داشته باشیم، اما به احتمال زیاد بارش گسترده و فراگیر برای تمام سطح استان به صورت همزمان را پشت سر گذاشتیم و بارش‌ها منطقه منطقه خواهد بود.

زورآوند خاطرنشان کرد: با عبور این موج بارشی، برای فردا و پس‌فردا پدیده خاصی را در کرمانشاه نداریم، اما از روز چهارشنبه (12 آذر) سامانه بارشی دیگری وارد جو استان خواهد شد.

به گفته وی، این موج نیز بارش‌های خوبی را برای استان به همراه خواهد داشت که البته به اندازه بارش ناشی از سامانه فعلی نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه هواشناسي سیلاب میلی متر بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران در اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است

آفتاب‌‌نیوز :

لیلا امینی با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته تا ۹ صبح امروز در سطح استان، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارندگی از ایستگاه زرین‌شهر با ۲۳ میلیمتر، شهر اصفهان ۲۱ میلیمتر، کبوترآباد ۱۷.۵، کوهپایه ۱۷.۱، خوانسار ۱۳.۱ میلیمتر، بویین میاندشت ۱۲.۴ میلیمتر، نجف آباد ۱۲ میلیمتر، چوپانان ۱۰ میلیمتر، دولت آباد ۸.۸ میلیمتر، میمه ۸.۱ میلیمتر، داران ۷.۸ میلیمتر، دهق ۶.۱ میلیمتر، نطنز پنج میلیمتر، چادگان ۴.۴ میلیمتر و گلپایگان ۳.۶ میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی، افزود: وقوع بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق کماکان تا شامگاه امروز در مناطق مختلف استان پیش‌بینی می‌شود و احتمال شکل‌گیری روان‌آب و سیلاب‌های محلی وجود دارد.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان فردا شنبه از شدت بارش‌های رگباری کاشته می‌شود و پدیده غالب وزش باد شدید خواهد بود، اما مجدد از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت یک سامانه بارشی از غرب استان وارد اصفهان خواهد شد.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۲ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در اهواز
  • باد و باران در اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • امروز جمعه بارش در این ۱۷ استان شدت می یابد | سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه
  • هشدار مدیریت بحران کرمانشاه در پی تشدید سامانه بارشی
  • هشدار در پی تشدید و استمرار سامانه بارشی در کرمانشاه
  • تشدید سامانه بارشی کرمانشاه از امشب
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • سامانه بارشی در راه کرمان