Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک پرحجم و سنگین برخی از معابر پایتخت در صبح بارانی روز یکشنبه خبرداد.

سرهنگ مجید رنجبر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در صبح بارانی روز یکشنبه گفت: صبح امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه‌های شهید همت و حکیم از تقاطع شهید باکری، مقاطعی از مسیر جنوب به شمال بزرگراه آیت الله سعیدی، مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از تقاطع شهید ستاری و مسیر غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله نوری از محدوده رحمانی شاهد بار ترافیکی سنگین بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از ایران‌فیلم و مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از ادامه بزرگراه شهید چراغی نیز بار ترافیکی سنگین را شاهد بودیم، گفت: مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین الدین از محدوده صدف، مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی از هنگام، مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام(ره) از گلاب و مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن‌دوست نیز دارای ترافیک پرحجم بود.

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، در مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر از نوبنیاد، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از تقاطع با بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال بزرگراه چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر نیز بار ترافیکی صبحگاهی وجود دارد. 

رنجبر با بیان اینکه بارندگی‌ها در افزایش حجم ترافیک موثر بود، گفت: صبح امروز همچنین آبگرفتگی در مسیر غرب به شرق آزادراه کرج - تهران باعث کندی حرکت و ترافیک شده بود. به طوریکه جمع شدن آب و آبگرفتگی در این محدوده باعث کاهش سرعت خودروها و در نهایت توقف آنها در مسیر شده بود.

به گفته وی، دقایقی بعد با مشارکت عوامل شهرداری و پلیس راهور اقدامات لازم برای بازگشایی مسیر انجام شده و تردد مجددا از سر گرفته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بزرگراه تهران پليس راهور مسیر جنوب به شمال بزرگراه مسیر شرق به غرب بزرگراه مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی

خیابان جمالی در منطقه ۴ شهرداری تهران بازگشایی و با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی متصل می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهریار افندیزاده؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با بیان اینکه خیابان جمالی در منطقه 4 شهرداری تهران بازگشایی و با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی متصل می‌شود، اظهار کرد: با توجه به وجود گره‌های ترافیکی متعدد در معابر محلات حسین‌آباد و مبارک‌آباد، حد فاصل بزرگراه‌های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی که رفت و آمد روزانه شهروندان را با مشکل و کندی همراه ساخته بود، مطالعات تخصصی در این باره انجام و راهکارهای روان‌سازی ترافیک و برطرف کردن مشکلات یادشده مورد بررسی قرار گرفت.

افندیزاده گفت: در فرایند مطالعات مذکور، گزینه‌های مختلف ساماندهی ترافیکی این محدوده بررسی شد و بازگشایی یکی از معابر شرقی ـ غربی محلات اعلام شده به شبکه بزرگراهی برای تسهیل دسترسی ساکنین و تخلیه بهتر بار ترافیک خروجی از شبکه، مدنظر قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران ادامه داد: براساس نتایج مطالعات و جمع‌بندی اعضای کمیته شبکه معابر، اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به تصویب رسیده است.

افندیزاده با بیان اینکه بهبود دسترسی شهروندان به ایستگاه متروی میدان هروی، تقلیل زمان پیمایش خودروها و کاهش نسبی آلاینده‌ها در محدوده از نتایج اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی خواهد بود، اعلام کرد: طرح یادشده، باعث روان شدن ترافیک در شبکه معابر محلات پیرامونی، خروج آسان‌تر خودروها از معابر محلی به بزرگراهی، کاهش بار ترافیکی درون شبکه‌ای و کاهش تاخیر و زمان تردد خودروها می‌شود.

احداث پل جدید در آزادراه تهران ـ کرج

بر اساس این گزارش، کمیته شبکه معابر، از کمیته‌های تخصصی شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران است که با محوریت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و حضور جمعی از صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف از جمله معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مناطق مربوطه، تغییرات شبکه معابر شهری تهران را بررسی کرده و درباره نحوه مواجهه با مشکلات ترافیکی تصمیم‌گیری می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین