Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان نشان می‌دهد دشمن از قدرت ایران هراس دارد.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ آذر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری زاده، گفت: این روزها دوباره با شهادت ناجوانمردانه یکی از اندیشمندان و مدیران برجسته کشورمان در حوزه هسته‌ای دل مردم ایران به درد آمد و غمی سنگین بر آلام همه دغدغه مندان کشور گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان مردم ایران باز هم با استفاده از شیوه‌های ترور به عنوان یکی از غیر انسانیترین رفتارها نشان دادند که از افزایش قدرت ایران به هراس افتادند و حذف دانشمندان ما را برای مقابله با ملت برگزیده‌اند.

وی یادآور شد:مردم ایران بیش از چهار دهه است با چنین زاویه های روبه‌رو بوده و تجربه ثابت کرده است توانستند راه شهدای خود را قوی تر از گذشته ادامه دهند، این بار نیز به دشمنان ثابت میکند شهادت دکتر محسن فخری زاده پنجره جدید بر روی پیشرفت کشور باز خواهد کرد و حوادث این تروریست های وقیح حامیان آنها تاثیری بر ادامه راه‌شان نخواهد داشت.

رئیس قوه مقننه تاکید کرد: دشمن جنایتکار با واکنشی قوی پشیمان می‌شود. اقدام ما مقابل خطای دشمن جنایت‌کار باید علاوه بر بازدارندگی انتقام خون شهید فخری زاده را نیز بگیرد. بنابراین وظیفه همه قوا سازمان‌ها و نهادهای مربوطه است تهدید این ضایعه اسفناک را به فرصتی برای قوی شدن در عرصه های مختلف امنیتی دفاعی و هسته‌ای تبدیل کنند  و همچنین از فرستادن هرگونه سیگنال ضعیف یا اعتماد به سیستم سیاسی آمریکا پرهیز نمایند.

ادامه دارد...

 

اخبار مرتبط درخواست قالیباف در خصوص حادثه ترور شهید فخری زاده واکنش روزنامه کیهان به ترور شهید فخری زاده: وقت آن رسیده که به بندر حیفا حمله کنیم برنی سندرز: ترور فخری‌زاده برای تضعیف دیپلماسی آمریکا-ایران انجام شد سخنگوی دولت: نباید در دام ربط دادن ترور به مذاکرات یا برجام افتاد روزنامه جوان: فخری‌زاده در لیست ترور موساد بود/ بار دیگر حفره‌های اطلاعاتی و امنیتی نمایان شد روایت یک مستندساز از ترور شهید فخری ‌زاده و محافظی که به شهادت رسید افزایش سطح آماده‌باش صهیونیست ها و آمریکایی ها در پی ترور شهید فخری‌زاده انتقاد الیاس نادران از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور در پی ترور شهید فخری زاده پاسخ عجیب صداوسیما به ارسال بیانیه سپاه در خصوص حمله به عین الاسد!/ چرا واکنش رسانه ملی به ترور شهید فخری زاده این گونه بود؟ انتقاد ظریف از سکوت اروپایی ها در قبال تروریسم علیه ایران: شرم‌آور است! عوامل ترور شهید فخری‌ زاده و حادثه نطنز یکی است؟/ پاسخ سخنگوی سازمان انرژی اتمی اتحادیه اروپا: ترور فخری‌زاده اقدامی جنایتکارانه است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف ترور محسن فخری زاده ترور دانشمند ایرانی ترور دانشمند ایران سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 ترور شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903192

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع آمریکا: همچنان مخالف هرگونه عملیات نظامی گسترده در رفح هستیم
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده هاشمی برای واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • مشخص شدن زمان حضور فخری در ایران
  • تلاش می‌کنیم هرگونه شبهه‌ای از برنامه هسته‌ای ایران زدوده شود
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم