Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری با بیان اینکه توطئه های دشمن درخت پربار انقلاب اسلامی را شکوفاتر و تنومندتر از گذشته کرده است گفت: دشمن بداند ترور دانشمندان کشور در جهش علمی، حرکت رو به جلو و تلاش ما وقفه‌ای ایجاد نمی‌کند، بلکه ما استوارتر از قبل به کار و حرکت خود ادامه می‌دهیم.

به گزارش برنا، امیر سرتیپ دوم رودباری، فرمانده دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری، در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش، ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید فخری زاده گفت: با گذشت ۴۲ سال از طول عمر پر برکت انفلاب اسلامی، دشمن هر بار با توطئه های مختلف در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده، ولی خط انقلاب همواره شکوفاتر و محکم تر از  قبل به مسیر خود ادامه داده و هر روز پر بارتر و تنومندتر از قبل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دشمن با حربه های سیاسی مختلف اعم از تحمیل جنگ نابرابر، اقدامات تجزیه‌طلبانه و تفرقه‌افکنانه، توطئه‎های مختلف فرهنگی، تحریم های ناجوانمردانه و توطئه‎های مختلف اقتصادی علیه انقلاب اسلامی ایران وارد میدان شد تا نظام اسلامی را از مسیر خود خارج کند، اظهار کرد: دشمن تاکنون با این جنایات غیر انسانی راه به جایی نبرده است و هر بار با درِ بسته روبرو شده و نتوانسته این انقلاب اسلامی که ریشه در مکتب حسینی (ع) دارد را از مسیر اصلی خود منحرف کند، به همین دلیل روی به جنایت و ترور آورده است.

امیر سرتیپ دوم رودباری اضافه کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی دشمن با توسل به عوامل داخلی خود فروخته اقدام به ترور مردم، سران انقلاب و مسئولین انقلابی که نقش ارزنده ای در پیروزی و تداوم انقلاب داشتند زد، اکنون نیز چون از راه‌های دیگر نتوانسته جلوی پیشرفت علمی ما را بگیرد، روی به ترور دانشمندان کشورمان آورده است.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر، جنگ‌ها از  قدرت محور به دانش محور تغییر ماهیت داده اند، اظهار کرد: حضرت علی(ع) می فرمایند: « العِلمُ سُلطانٌ ، مَن وَجَدَهُ صالَ بِهِ، ومَن لَم یَجِدهُ صیلَ عَلَیهِ.»، یعنی هر کس علم دارد سلطان است و می‌تواند با همان علم یکه تاز باشد و اگر کسی فاقد علم باشد با همان علم مورد تهاجم قرار می گیرد.

او، افزود:  امروز دشمن پیشرفت علمی و دانش در حال توسعه ما را می‌بیند و چون توانایی مقابله با آن را ندارد، احساس ترس و نگرانی می کند و به همین دلیل هدفش را بر این قرار داده است، دانشمندان و کسانی که کار های علمی برتر انجام می  دهند را با عناوین مختلف از جمله ترور از میان بردارد و جلوی توسعه و پیشرفت علمی  ایران اسلامی را سد کنند.

امیر سرتیپ دوم رودباری با بیان اینکه تمام تلاش دشمن این است که ماشین علمی ایران اسلامی  را که با سرعت رو به جلو در حرکت است را با تهدید، ارعاب و ترور متوقف کند گفت:  تاریخ نشان داده که دشمن هر بار که دست به ترور دانشمندان ما می‌زند، رشد و توسعه علمی ما با انرژی، انگیزه و سرعت بیشتر  و به صورت شبانه روزی ادامه پیدا می‌کند.

او در پایان با تاکید بر اینکه این گونه اعمال سخیف و جنایت غیر انسانی، حاکی از ضعف و ناتوانی دشمن و  حقانیت ایران اسلامی است که در روز عادی دانشمندان بی دفاع مارا ترور و از پشت  به آنها خنجر می‌زنند اظهار کرد: دشمن بداند ترور دانشمندان کشور، در جهش علمی، حرکت رو به جلو و تلاش ما وقفه‌ای ایجاد نمی‌کند، بلکه ما استوارتر از قبل  و با  تمام توان در جهت حفظ رشد علمی کشور تلاش خواهیم کرد و در این راه مصمم‌تر از قبل خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم و فنون ترور دانشمندان کشور توطئه های مختلف انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم

رییس جمهور گفت: دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

به گزارش مشرق، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مؤلفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

آیت الله رئیسی در خصوص موضوع شعار سال نیز عنوان کرد: در خصوص مساله شعار سال و جهش تولید باید تاکید کنم که همه بخش‌ها لازم است برنامه داشته باشند. بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، مسکن، شرکت‌های دانش بنیان، خدمات، انرژی و … باید اینگونه باشند و هیچ بخشی از کشور نباید در سال جهش تولید بدون برنامه باشد و این برنامه هم باید به صورت کلان و هم به صورت اقلیمی و استانی باشد.

وی ادامه داد: هر کارخانه و کارگاهی باید صاحب برنامه باشد. کارگاه‌های کوچک و کارخانه‌های بزرگ در حوزه کاری مختلف باید برنامه در سال جهش تولید داشته باشند و مشخص باشد در این سال جدید چه اقدامات و الزاماتی را از جمله در بحث‌های مالی دارند، ضمن آنکه لازم است بانک‌ها نیز به آنها کمک کنند زیرا آنها نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند.

دیگر خبرها

  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است