Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه ای از مسافران خواست تا به دلیل بدی آب و هوا در برخی شهرهای مقصد، پیش از عزیمت به فرودگاه، از قطعی بودن انجام پرواز خود با شماره تماس ۱۹۹ اطمینان یایند.   به گزارش ایلنا، اداره کل فرودگاه بین المللی مهرآباد در اطلاعیه‌پروازی از مسافران خواست تا پیش از عزیمت به فرودگاه، از انجام پروازها اطمینان یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این اطلاعیه آمده است:   به اطلاع مسافرین محترم فرودگاه بین المللی مهرآباد می رساند   با توجه به بارش شدید پاییزی در پایتخت پروازهای مهرآباد به شرط مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه های مقصد به موقع ودر زمان برنامه ریزی شده ازقبل انجام می گیرید.   خواهشمندیم در زمان مقرر در فرودگاه برای انجام عملیات اعزام وپذیرش حضور داشته باشید.   با توجه به شرایط جوی حاکم بر بعضی از مناطق کشور و احتمال تغییر ساعت یا تأخیر در برخی پروازها به دلیل شرایط نامناسب جوی، از مسافران هوایی درخواست می شود تا پیش از عزیمت به فرودگاه حتماً با اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ یا ۰۲۱۶۱۰۲۱ یا ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۱۹ ویا شماره ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۴ در تهران تماس بگیرند و از وضعیت پروازها اطلاع حاصل فرمایند.   همچنین این فرودگاه در اطلاعیه های جداگانه ای از ابطال برخی پروازها خبر داد که به شرح زیر است:   پرواز شماره ۴۵۵۰ شرکت ماهان به مقصد خارک با زمان برنامه ای ۰۶:۴۵ به علت بدی آب و هوای مقصد باطل شد   پرواز ۸۴۰ هواپیمایی آسمان به مقصد ایلام به علت بدی آب و هوای مقصد باطل شد   پرواز ۲۶۱۰ تهران-دزفول هواپیمایی کارون به دلیل نامساعد بودن هوای مقصد باطل شد لینک کوتاه: asriran.com/003BGq

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرودگاه مهرآباد پیش از عزیمت به فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵

به نقل از الصباح؛ جاسم الخطابی استاندار کربلا، اعلام کرد که از آنجایی که کربلا مقصد دینی مهم میلیون‌ها مسافر از سراسر کشورهای جهان به شمار می‌آید، شاهد جریان بازسازی گسترده در بخش‌های مختلف آموزشی، بهداشتی و خدماتی هستیم.

وی افزود: در این راستا عتبه حسینی، اقدام به احداث فرودگاه بین‌المللی در این استان کرد که پیشرفت این پروژه بیش از ۷۰ درصد بوده و افتتاح آن در اوایل سال آینده انجام خواهد شد.

الخطابی اشاره کرد که پیمانکار ساخت این فرودگاه یک شرکت بریتانیایی و طراح آن یک شرکت فرانسوی است که در طراحی بنای آن ویژگی‌های اسلامی و تمدنی عراق لحاظ شده است.

استاندار کربلا افزود: در حال حاضر ساخت باند فرودگاه تکمیل شده و به زودی ساخت چند سالن انتظار مسافران نیز تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد: این فرودگاه نه تنها برای استان، بلکه برای کشور دارای اهمیت راهبردی است به ویژه آنکه گردشگری دینی سفرهای میلیونی را در پی دارد و این امر بر فعالیت‌های اقتصادی استان و تبدیل آن به مقصد مهم گردشگری تأثیر خواهد داشت.

منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل + عکس
  • تهران قدیم | تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل/ عکس
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • قطعی آب در شهرک خاوران تبریز