Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-09@02:13:48 GMT

انتقاد روس‌ها از سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۲۶۵۱

انتقاد روس‌ها از سردار آزمون

رویداد۲۴ گنادی اولورف، کارشناس و مفسر فوتبال روسیه بعد از تساوی زنیت مقابل آرسنال در هفته شانزدهم لیگ روسیه درباره عدم آمادگی سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان صحبت کرد.

اولورف در مصاحبه با شبکه «مچ تیوی» روسیه گفت: سردار آزمون هنوز به صورت کامل آماده نیست. به نظرم او تا پایان نیم فصل نمی‌تواند به اوج آمادگی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در صحنه‌ای از بازی توپ را از دست داد و این بازیکن سابق نیست. بعد از یک ماه دوری و خانه نشینی چه انتظاری باید از آزمون داشت.

آزمون در این بازی در ۲۸ دقیقه پایانی وارد زمین بازی شد. مهاجم ایرانی به دلیل کسالت در ماه گذشته ۶ بازی زنیت را از دست داد. منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سردار آزمون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون جانشین‌هایش در تیم ملی را انتخاب کرد | من از این بازیکنان نیستم که بگویم تا جان دارم...

به گزارش همشهری آنلاین سردار آزمون در گفتگویی از بازیکن آینده‌دار آکادمی سپاهان صحبت کرد و او را مورد تمجید قرار داد و اعتقاد دارد که آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود.

سردار آزمون در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: من از این مدل بازیکن‌ها نیستم که بگویم تا زمانی که ساقم جان دارد بازی می‌کنم، بازیکنان جوانی هستند که می‌توانند کمک کنند، اگر من یک روزی نباشم بازیکنانی هستند که جانشین شوند.

او در ادامه افزود: زمانی که یک نسلی را کنار می‌گذارید و نسل جدیدی وارد می‌شود یک مقدار کار برای کادرفنی سخت‌تر می‌شود، نمی‌شود بازی تیم ملی را با لیگ برتر مقایسه کرد، در لیگ برتر جای جبران هست، اما در تیم ملی اینطور نیست، این ذهنیت باید وجود داشته باشد که بین میلیون‌ها آدم چند نفر هستند که در تیم ملی حضور پیدا می‌کنند و باید آنقدر اعتماد به نفس داشته باشند که به تیم ملی کمک کنند، یک مقدار شرایط سخت است اما باید آماده تغییر نسل باشیم.

سردار با تقدیر از دو بازیکن جوان گفت: من خیلی لیگ ایران را دنبال نمی‌کنم اما سعید سحرخیزان و کسری طاهری که به تیم ملی دعوت نشدند بازیکنان خوبی هستند، طاهری اگر بتواند خودش را جمع و جور کند و به خودش برسد می‌تواند به تیم ملی برسد و آینده درخشانی داشته باشد.

کسری طاهری یکی از بازیکنان جوان آکادمی سپاهان است که در تیم ملی نوجوانان بازی می‌کند و شرایط مشابهی با شروع فوتبال سردار آزمون دارد.

کد خبر 850265 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • رستگاری در کار نیست؛ سردار باید از رم جدا شود
  • واکنش جالب سردار آزمون به شانس قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال
  • بزرگترین حسرت سردار آزمون
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در تیم ملی را انتخاب کرد | من از این بازیکنان نیستم که بگویم تا جان دارم...
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون