Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ مصطفی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مُهر، اظهار داشت: یک‌بار دیگر دشمنان نادان و بُزدل با یک عمل مجرمانه یکی از سربازان و فرزندان برومند ایران اسلامی را ترور کردند.

امام‌جمعه اهل سنت بخش گله‌دار افزود: دشمنان نظامی جمهوری اسلامی ایران، به خیال خود با انجام این ترورها می‌توانند برنامه هسته‌ای ایران را نابود کنند درحالی‌که جوانان زیادی هستند که این مسیر پرافتخار شهید فخری زاده ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از دست دادن یک فرزند برومند بسیار سخت است اما شهادت یک افتخار است، دشمن با انجام این ترورها هدفش ناامیدی و دلسرد کردن مردم است اما موفق نخواهد نشد و مسیر پیشرفت ایران اسلامی به دست جوانان ادامه خواهد داشت.

امام‌جمعه اهل سنت شهر اهل لامرد نیز در گفت و گو با فارس بابیان اینکه شهید فخری زاده اسوه ای برای همه اساتید و دانشمندان کشور بود، تصریح کرد: استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی 40 سال دست از دشمنی علیه کشور بر‌نمی‌دارند.

شیخ ناصر صمدی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به‌شدت از سردار دل‌ها و شهید فخری زاده ترس داشت و بهترین جواب و مقاومت به این رژیم غاصب پرورش امثال سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها است.

وی بیان داشت: امروز باید دل‌ها به هم نزدیک‌تر شود و با یک حرکت و انسجام بیشتر، وابستگی به غرب نداشته باشیم.

انتهای پیام/ ن

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید اهل سنت رژیم صهیونیستی جوانان گله دار لامرد شهید فخری زاده شهید سلیمانی شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود

به گزارش ورزش سه، او با توجه به اهمیت سازمان مطبوعش اولین سخنران این مراسم بود که با ازدحام عجیب و غریب در حال برگزاری است. خلاصه صحبت های بازیان به شرح زیر است.

ابراهیم بازیان در ابتدا گفت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید. امیدوار هستیم  پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد.

وی افزود: بعد از هشت بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رییس سازمان خصوصی با تاکید به تلاش دولت برای حل این مشکل، خاطرنشان کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند.

او ادامه داد: یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هولدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلا اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و آقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر دهنده محاسبات
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود