Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@21:46:31 GMT

فکری در رختکن به رشید و حسینی چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۲۷۴۷

فکری در رختکن به رشید و حسینی چه گفت؟

در این نشست دروازه‌بان‌های استقلال صحبت‌های خود را در مقابل دیدگاه سرمربی‌شان مطرح کردند و محمود فکری هم با سعه‌صدر به تمام صحبت‌هایی که این دو دروازه‌بان به زبان آوردند، گوش کرد و سپس با آن‌ها به صحبت پرداخت.

فکری به حسینی و مظاهری گفته: من می‌دانم که هر دوی شما دوست دارید نفر اول شوید، اما برای من ملاک آمادگی است و هر دروازه‌بانی که شرایط بهتری داشته باشد در دروازه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شما می‌خواهم تلاش کنید و در محیطی کاملاً دوستانه با هم بجنگید و پیراهن شماره یک را از من بگیرید. من قطعاً تلاش هر دوی شما را می‌بینم.

فکری به حسینی و مظاهری این جملات را هم گفته: از هر دوی شما می‌خواهم طوری رفتار نکنید که بهانه دست دیگران بدهید تا مطالب حاشیه‌ای علیه شما منتشر کنند. از شما می‌خواهم حواس‌تان به همه جا باشد و مانند دو رفیق در تمرینات حاضر شوید. من قطعاً نیاز به یک دروازه‌بان ندارم. بازی‌های بسیاری در ادامه باقی مانده و نیاز دارم هر دوی شما در بالاترین سطح آمادگی قرار داشته باشید تا ما در لیگ و بازی‌های سخت آتی احساس کمبود نکنیم.

اعتقاد راسخ فکری به دو دروازه‌بان

محمود فکری عمیقاً اعتقاد دارد که تیمش باید دو دروازه‌بان آماده داشته باشد. فکری حضور دو دروازه‌بان مدعی را هم به نفع مدعیان قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش می‌داند و هم بر این باور است که در نهایت استقلال از این رقابت سود خواهد جست.

حتی حواشی حاصل از حضور دو دروازه‌بان مدعی نیز سبب نشده تا سرمربی استقلال اقدام به قرار دادن نام یکی از این دو دروازه‌بان در لیست خروج تیمش کند. فکری اعتقاد دارد که با این شرایط استقلال قطعاً در کوران رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه نخواهد شد. از طرفی نگرانی‌های حاصل از مصدومیت‌های یکی از این دو دروازه‌بان کاهش خواهد یافت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمود فکری استقلال رشیدمظاهری دو دروازه بان دوی شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روزهای آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذهای کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگرهای حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در 23 بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه 9 پاس گل به صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

دیگر خبرها

  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود