Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر ۱۱۵ خدمت در شهرداری بر روی میز خدمت فراهم شده و شهروندان اصفهانی می‌توانند از طریق مراجعه به سایت my.isfahan.ir از خدمات الکترونیکی شهرداری بهره‌مند شوند.

فروزان سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با توسعه شهرها و افزایش جمعیت شهری، مدیریت شهری باید در مدیریت خود از سبک‌هایی استفاده کند که هرچه بیشتر و بهتر بتواند کیفیت زندگی شهروندان را ارتقا ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رویکردی که به واسطه شهر هوشمند برای مدیریت شهری ایجاد می‌شود، فراهم کردن موقعیتی برای افزایش کیفیت زندگی شهروندان است تا بهره‌وری عملکرد خود را افزایش داده و با تأمین نیاز نسل‌های آینده یک فضای رقابتی را ایجاد کند.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان با بیان اینکه هوشمندی باید در خدمت شهر باشد تا شهر بتواند بر پایه مفاهیم مردمی و انسانی فعالیت‌های خود را هدایت کند، تصریح کرد: هوشمندی‌هایی که در شهر ایجاد می‌شود می‌تواند کیفیت زندگی شهروندان را تا حد زیادی افزایش دهد.

وی ادامه داد: در این زمینه شهرداری از ابعاد مختلفی به هوشمندسازی می‌نگرد و فعالیت‌های زیادی را به عنوان پروژه‌های فعالیتی خود تعریف کرده بسیاری از آنها در سال ۹۹ رقم خورده و آغاز شده و برای بسیاری دیگر از آنها به صورت توسعه یافته اقدام شده است.

سلطانی تاکید کرد: یکی از جدی‌ترین و اساسی‌ترین پروژه‌های که با توجه به شیوع بیماری کووید _۱۹ مردم با آن بیشتر آشنا شده‌اند، میز خدمت الکترونیک است که به واسطه آن شهروندان می‌توانند بدون مراجعه به شهرداری درخواست‌های خود را انتقال داده و در جریان نتیجه درخواست اعلام شده قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۵ خدمت در شهرداری بر روی میز خدمت فراهم شده و شهروندان اصفهانی می‌توانند از طریق مراجعه به سایت my.isfahan.ir از خدمات الکترونیکی شهرداری بهره‌مند شوند، گفت: چنانچه شهروندان درخواست خود را قبلاً در سایت ارسال کرده باشند، با استفاده از کد رهگیری می‌توانند مسیر مراحل انجام شده برای رسیدگی به درخواست خود را مشاهده کنند.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: خدمات سایت my.isfahan.ir در زمینه‌های مختلف فعالیت شهرداری از جمله حوزه‌های شهرسازی، خدمات شهری، عمرانی، پیمانکاری و موارد متفاوت دسته‌بندی شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی گفت: در این سایت به راحتی امکان جست و جو و شناسایی خدمات قابل ارائه وجود دارد و شهروندان می‌توانند با دریافت شناسه پیگیری خدمت در موقعیت‌های مختلف وضعیت درخواست خود را رصد کنند.

سلطانی با اشاره به دیگر قابلیت‌های سایت my.isfahan.ir، اظهار کرد: در این سایت قابلیت ارتباط کاربر حوزه شهرداری با شهروند از طریق ارسال پیامک و اعلام نیازمندی یا طرح سوال و جواب کاربر وجود دارد؛ حتی برای دریافت مدارک که به صورت اسکن و ثبت در سیستم انجام می‌شود، چنانچه کمبودی وجود داشت می‌توان از این طریق اقدام کرد.

وی افزود: در این سایت دسترسی لازم در حوزه شهرسازی برای شهروندان فراهم شده و امکان پیگیری موارد اعلام شده قبلی در سایت نیز وجود دارد.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان با تاکید بر بسترسازی برای توسعه خدمات سایت my.isfahan.ir برای افزایش ارائه خدمات و رضایتمندی شهروندان، خاطرنشان کرد: میز خدمت، داشبورد مدیریتی را تجهیز کرده و مدیران بخش‌های مختلف می‌توانند به واسطه آن مسیر فعالیت امور را رصد کنند و در زمینه‌های مختلف اگر کاستی و ضعفی وجود دارد شناسایی و رسیدگی لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه شهروندان باید در شرایط فعلی از مراجعه به شهرداری خودداری کرده و خدمات مورد نیاز خود را از طریق مراجعه به سایت my.isfahan.ir دریافت کنند، گفت: بنرهای اطلاع‌رسانی برای معرفی میز خدمت غیرحضوری در شهر نصب شده و شهروندان می‌توانند با مشاهده آن از خدمات مختلف میز خدمت غیر حضوری آگاه شوند.

کد خبر 458277

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر هوشمند خدمات الكترونيكي شهر کلانشهر شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سایت my isfahan ir میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت _ امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدارها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

وی با تصریح بر انسداد کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان، افزود: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع بدهند تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفرهای غیرضروری با خودروهای شخصی در سطح شهر پرهیز کنند و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

کد خبر 747573

دیگر خبرها

  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه