Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتوکلیپ« شهدا می مانند» در سوگ شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشور به همراه چهارفتوکلیپ وپادکست دیگر در فضای مجازی منتشرمی شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای گلستان،  فتوکلیپ«شهدا می مانند» با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در پس پنداری است که همواره برتفکر ما به غلط حاکم است و گمان داریم که ما زنده  و شهدا مرده اند اما حقیقت آن است که زمان مارا با خود برده است و شهدا مانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکان دسترسی به این فتوکلیپ با نشانی https://www.aparat.com/v/sziQ7  فراهم است .

«سازش با دشمن برابر با قرن ها ذلت وخواری» مضمون فتوکلیپ دیگری  است که در غم ازدست دادن این شهید به پاس رشادت ها و سال ها افتخارآفرینی و خدمت به کشور  به نشانی Https://www.aparat.com/v/4uRcI برای مخاطبان در فضای مجازی

قرارداده می شود؛ ایمان نقطه قوت ایرانیان ، عزت در استقامت است نه سازش با دشمن ،  یاری خداوند در جنگ تحمیلی بر مردم ایران، دستیابی به اهداف عالی اسلام و ادامه راه شهدا برخی از موضوعات آن است .

«فتوکلیپ در غم فقدان شهدای هسته ای» از شهادت مجید شهریاری درهشتم آذرماه سال89 ، شهید داریوش رضایی نژاد بیست ویکم دی ماه سال 1390 تا شهید محسن فخری زاده که غمش جان ها را به تازگی آزرده ساخته است سخن می گوید .

ساخت «فتوکلیپ پیام تسلیت رهبرانقلاب» درپی شهادت این دانشمند عالیقدر مضمون محکم مجازات عاملان ترور و ادامه تلاش های علمی این شهید برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور به منظور انتشار در فضای مجازی تولید شده است .

«پادکست دلیر مرد عرصه انقلاب و دفاع»  به نشانی https://aparat.com/v/unuvk با غرور و افتخاربه چنین پایمردی و عزت و خدمت دلسوزانه و شهادتی جاودان در غم شهید دکترمحسن فخری زاده در فضای مجازی منتشرمی شود.

  فرهنگ سرای گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک است.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: محسن فخری زاده انتشار فضای مجازی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد

تصویری از خیابانی در بروکسل پایتخت بلژیک در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است.  

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • شهادت ۵۲ فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر رسید
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد