Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دورود با بیان اینکه ۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان دورود توزیع شده است گفت: بیش از ۳۰۰ هزار ماسک در مناطق محروم و در سطح شهرستان دورود توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دورود، ایوب رحمتی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در رابطه با اقدامات بسیج سازندگی ناحیه دورود در بحث مبارزه با ویروس کرونا اظهارداشت: با شیوع ویروس کرونا گروه‌های جهادی بسیج جهت ضد عفونی وگندزدایی مراکز بهداشت، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها، ادارات و مراکز پرتردد سازماندهی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سازماندهی گروه‌های جهادی بسیج جهت کمک به کادر درمان شهرستان افزود: برای جمع‌آوری کمک‌های مومنانه در این شهرستان نیز گروه‌های جهادی بسیج سازماندهی شدند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دورود با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 11 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سطح شهرستان توزیع شده است عنوان کرد: تاکنون چهار هزار پک بهداشتی درمناطق محروم دورود توزیع شده است.

نقش‌آفرینی بسیج در پویش سلیمانی‌ها؛ 500 بسته کمک‌معیشتی توسط خواهران بسیجی در رشت توزیع شدبرگزاری رزمایش کمک مومنانه، همت پهلوانانه از سوی فدراسیون ووشوهفتمین رزمایش‌کمک مومنانه سپاه ناحیه زنجان برگزار شد

وی یکی دیگر از فعالیت‌های بسیج سازندگی دورود را پخش بیش از 300 هزار ماسک در مناطق محروم و در سطح شهرستان دورود برشمرد و بیان کرد: بیش از 60 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع و همچنین بیش از 1300 کیلوگوشت گرم تازه بین نیازمندان تقسیم شد.

رحمتی گفت: گروه‌های جهادی بسیج جهت محرومیت‌زدایی در فعالیت‌های مختلفی از جمله اهدای بسته معیشتی، لوازم التحریر، لوازم خانگی، جهیزیه، تعمیر و مرمت خانه محرومین در سطح شهرستان دورود سازماندهی شدند.

وی تصریح کرد: همچنین گروه‌های جهادی بسیج جهت امر به معروف و نهی از منکر در قالب حافظان سلامت تذکر به کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند سازماندهی و به مردم ماسک رایگان دادند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دورود خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه تلفنی و ارائه خدمات به بیماران کرونایی و مشکوک به بیماری توسط گروه جهادی بسیج شهید حاج اصغرلشنی با کمک دانشجویان بسیجی رشته پزشکی از دیگر اقدماتی بود که انجام گرفت.

وی با اشاره به سازماندهی گروه‌های جهادی بسیج جهت شناسایی نیازمندان و بیماران کرونایی و کمک به آنها در قالب بسته معیشتی و پک بهداشتی اظهارداشت: بیش از 10 هزار بروشور آموزشی راه‌های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا توسط گروه‌های جهادی بسیج درسطح شهرستان توزیع شد.

رحمتی افزود: کمک به برگزاری هیئات عزاداری سطح شهرستان در بحث چگونگی برگزاری مراسمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط گروههای جهادی بسیج، تماس با خانواده‌های درگیر کرونا و توجیه آن‌ها در مورد نحوه برخورد با بیماران کرونایی توسط گروه جهادی پزشکی شهیدحاج اصغرلشنی، کنترل ورودی و خروجی شهر توسط ایستگاه‌های سلامت و تهیه و توزیع پک‌های آموزشی درسی با اساتید برتر شهرستان توسط گروه جهادی ریحانه النبی(ص) از دیگر برنامه‌هایی بود که در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های کنکور مجازی با اساتید برتر توسط گروه جهادی بسیج ریحانه النبی(ص)عنوان کرد: بستن ورودی تفرجگاه‌های شهرستان توسط گروه های جهادی بسیج، راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه محروم ناصرالدین به مدت سه روز با تمام امکانات وتمام تخصص‌های پزشکی به صورت رایگان، راه‌اندازی کارگاه تولید الکل مقطعی توسط بسیجیان رشته شیمی گروه جهادی بسیج شهید محلاتی و تهیه وتوزیع موادضدعفونی وگندزدایی بیش از 300 هزار لیتر از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی دورود در این ایام کرونایی بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دورود با اشاره به اینکه غربالگری تمام شهرستان دورود توسط گروه‌های جهادی بسیج به کمک شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام گرفت بیان کرد: ضدعفونی وگندزدایی تمام شهرستان توسط گروه‌های جهادی بسیج برای چندین بار، تقدیر از خیرین کمک‌های مومنانه در شهرستان دورود توسط قرارگاه جهادی مبارزه باویروس کرونا، سازماندهی سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها در قالب کمک‌های مومنانه و مقابله با ویروس کرونا و همچنین تقدیر از کادر درمان شهرستان توسط قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان دورود انجام شد.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توسط گروه های جهادی بسیج گروه های جهادی بسیج جهت توسط گروه جهادی دورود توزیع شد بین نیازمندان شهرستان دورود شهرستان توسط بسته معیشتی ویروس کرونا سطح شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت

فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان