Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:40:07 GMT

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۳۰۵۷

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، متن این تذکرات کتبی که در جلسه علنی امروز مجلس توسط علی کریمی فیروزجایی قرائت شد، به شرح زیر است:

عباس مقتدایی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم نظارت بر مبادی ورودی سرمایه به حوزه هنر و سینما، حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر به خاطر آسیب های کرونا، به وزیر نفت: اتخاذ تدبیر در توزیع گاز مایع.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمال حسین پور به رییس جمهور: توجه به دغدغه های درمانی مصدومان شیمیایی شهرستان سردشت و احداث و تجهیز کلینیک برای آنها.

دهمرده نماینده زابل به وزیران  کشاورزی و نیرو: لزوم تسریع در رهاسازی آب برای کشاورزان سیستان.

نیک بین و ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر راه: رسیدگی به رشد قیمت مسکن و کاهش قدرت خرید مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه.

نیک بین و ۲۴ نفر از نمایندگان به وزیر ورزش: علت بی سروسامانی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در ماجرای استعفاهای دقیقه ۹۰ و حاشیه های اداری و مدیریتی چیست؟

نیک بین و  ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر راه: علت افزایش دو برابری قیمت بلیت هواپیما چیست؟

نیک بین و ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد: برای اخذ مالیات از افرادی که در وضعیت آشفته اقتصادی به سودهای کلان یک شبه به ویژه در حوزه خودرو و مسکن رسیده اند چه تدبیری اندیشیده اید؟

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۳ نفر از نمایندگان به وزیر راه: تسریع در تدوین و ابلاغ ساختار اداری و تشکیلاتی ادارات راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان حوزه انتخابیه.

مهدی عسگری و ۹ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: در نظر گرفتن پیامدهای زیست محیطی، اقتصادی، اجتماعی و تامین آب شرب و فرونشست زمین با توجه به طرح انتقال آب کرج به تهران.

مقتدایی به وزیر کار: نظارت بیشتر به برخی ادارات استانی و شهرستانی سازمان فنی و حرفه ای، به وزیر ارتباطات: ضرورت اطلاع رسانی در حوزه سرانجام سرویس پهپاد پست یا پست پلاس، به وزیران ورزش و  علوم: توجه ویژه به تکالیف قانون تسهیل ازدواج جوانان.

آصفری به وزیر کشاورزی: لزوم جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت گوشت و سایر اقلام پروتئینی.

حسین گودرزی به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان به وزیر راه: لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات کارکنان شرکت تراورس راه آهن به ویژه کارکنان شرکت تراورس راه آهن استان لرستان.

مهدی اسماعیلی به وزیر راه: لزوم اهتمام و برنامه ریزی و کنترل و جلوگیری از افزایش لجام گسیخته قیمت مسکن، به وزیر آموزش و پرورش: حل مشکل عدم دسترسی میلیون ها دانش آموز به سامانه شاد با گذشت بیش از ۸ ماه از ویروس کرونا.

جلال محمودزاده به وزیر نیرو: ضرورت توجه به روشنایی معابر شهری و روستایی، به وزیر راه: تکمیل طرح ایجاد روشنایی گردنه های حادثه خیز محور مهاباد_سردشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نفر از نمایندگان به وزیر راه نیک بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: برگزاری نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان حاصل اجرای فرامین مقام معظم رهبری است و مشارکت‌های مردمی را در بحث تولید، به‌ویژه تولید فناورانه به‌دنبال دارد.

سیدعلی‌محمد میرمحمدی میبدی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تشکر از برگزارکنندگان این رویداد مهم جهت انتخاب دانشگاه صنعتی برای محل استقرار این نمایشگاه اظهار کرد: دانشکده حمل‌ونقل، عمران و صنایع از دانشکده‌های دانشگاه صنعتی اصفهان است که برنامه‌های متعدد مدیریت شهری در ارتباط با پروژه‌های حمل‌ونقلی و ترافیکی را دنبال می‌کند، همچنین در این زمینه مقاله‌های بسیار خوبی را در داخل کشور و خارج از آن ارائه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه به‌طور معمول حداقل سالانه حدود ۵۰ مقالات متعدد توسط اساتید دانشکده حمل‌ونقل تولید می‌شود، افزود: پژوهشکده حمل‌ونقل نیز کنار این دانشکده فعال است، همچنین برگزاری نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان حاصل اجرای فرامین مقام معظم رهبری است و مشارکت‌های مردمی را در بحث تولید، به‌ویژه تولید فناورانه به‌دنبال دارد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه یکی از نقاط‌ضعف ما این است که نتوانسته‌ایم یافته‌ها و محصولات خود را به‌خوبی با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به دید عموم برسانیم، افزود: شاید مسئولان امر و متولیان باید راهکاری بیندیشند تا توده‌های مختلف مردم و جامعه دانش‌آموزی و دانشگاهی به چنین فضاهایی بیشتر راه پیدا کنند.

میرمحمدی میبدی با اشاره به ظرفیت بالای اصفهان در حوزه دانشگاه‌ها تاکید کرد: مسئولان باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنند تا بتوانیم فعالیت نخبگان این مرز و بوم که به تولید و محصول رسیده است را به مردم نشان دهیم.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با تاکید بر اینکه ۱۱ هزار دانشجو در دانشگاه صنعتی اصفهان مشغول تحصیل هستند، گفت: دانشجوی نخبه خلاق از محصولات این دانشگاه بوده و مدیران موفق بسیاری در این دانشگاه پرورش یافته‌اند.

میرمحمدی میبدی اضافه کرد: در تمام حوزه‌ها اقدامات مهمی را انجام می‌دهیم که امکان اطلاع‌رسانی آن به‌دلیل مسائل امنیتی وجود ندارد، اما می‌توان گفت که این اقدامات بسیار ارزنده است.

کد خبر 750010

دیگر خبرها

  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است