Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: بر اساس آیات قرآن افرادی که ضعف پذیر نیستند، بسیجی هستند در حالی که با ضعف هیچ ملتی نتوانست سرنوشت خود را در دست بگیرد و بر همین اساس تمامی افراد که در برابر حرکات ناشایست سکوت کنند، بسیجی نیستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان کاشان با بیان اینکه قرآن کریم یک سنت ثابت پایدار را به ما بازگو کرده است، اظهار داشت: هیچ پیامبری مبعوث به رسالت نشد مگر آنکه دشمنان در مقابلش صف‌آرایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به روایتی از جوادالائمه(ع) افزود: در متون روایی و دعا بیش از 90 پیامبر نامشان برده شده در حالی که این سوال مطرح است که مابقی آنان چه مأموریت و هدفی را دنبال می‌کردند اما آنچه مسلم بوده آن است که همه پیامبران دشمنان خود را داشتند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه عده‌ای حق شناسان و خداپرستاران به اصطلاح "رِبّی" و در اصطلاح ما بسیج شدند، ابراز داشت: این افراد با حمایت از پیامبران در راستای حمایت از آرمان‌های پیامبران تمام تلاش خود را به کار گرفتند و در عصر ما ولی فقیه جامع الشرایط و وارث تمام ائمه دین است، انقلاب مبتنی بر دین را عرضه کرد.

وی ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و نقش قدرت بالای ایمان و رهبری امام راحل در پیروزی هشت سال دفاع مقدس گفت: با شروع انقلاب دشمنان با چند برابر گذشته آغاز شد و بسیجیان تحت عنوان حامیان این انقلاب برخاستند و از جان و مال خود گذشتند و قرآن کریم این افراد را "رِبّی" می‌خواند که ویژگی‌های مختلفی دارند.

«عاشقانه‌ها»ی شهدای انقلاب و دفاع مقدس از راه رسید/نگاهی نو به زندگی شهدا توطئه ضدانقلاب علیه امام جمعه انقلابی پاوه / ماموستا قادری: ذره‌ای در دفاع از دین، مردم و نظام عقب‌نشینی نمی‌کنم همسر شهید فخری‌زاده: همسرم آن‌گونه که رهبر انقلاب پرورش دادند برای مملکت زحمت کشید

سلیمانی ضمن اشاره به کلام قاسم بن الحسن(ع) در مورد شهادت تصریح کرد: فرزندان و نوجوانان ما نیز در هشت سال دفاع مقدس در ظلمات شب نوجوانانی نماز شب می‌خواندند و در بیابان طلب شهادت می‌کردند و ما وارث دار این میراث و امانت دار این شجره هستیم.

وی با بیان اینکه بسیجیان به استقبال مرگ می‌روند، تأکید کرد: در هفته بسیج قرار داریم و بر اساس آیات قرآن افرادی که ضعف پذیر نیستند، بسیجی است در حالی که با ضعف هیچ ملتی نتوانست سرنوشت خود را در دست بگیرد و بر همین اساس تمامی افراد که در برابر حرکات ناشایست سکوت کنند، بسیجی نیستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن اشاره به مشکلات و سختی‌های جامعه افزود: هیچ مسئولیتی همیشه هموار نیست و هر مسئولیتی به اقتضاء جایگاه آن مشکلاتی را با خود به دنبال دارد و اگر این اندیشه پیدا شد که ما وظیفه خود را انجام دادیم اول بدبختی ما است چرا که ما به مردم و انقلاب بدهکار هستیم.

وی با بیان اینکه افرادی که برای انقلاب کاری نکردند زبانشان درازتر از مترها از انقلاب طلبکار هستند، ابراز داشت: ما همیشه به این انقلاب بدهکار هستیم و لازم است تا با جان و دل برای این نظام و انقلاب کار کنیم تا بتوانیم بخشی از دین خود را به آن ادا کنیم.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن اشاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان وجود ۳۳۰ هزار دانش‌آموز در استان را ظرفیتی بزرگ برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان دانست - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ از ظهر امروز در دیدار با دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به مهمانان؛ به روایتی از بازدیدهای میدانی از کتابخانه‌ شهرستان‌ها و بررسی مشکلات از نزدیک پرداخت و اظهار داشت: ظرفیت‌های فرهنگی و نیروهای انسانی مستعدی در کردستان وجود دارد که نیاز به توجه بیشتر است.

وی خواستار رسیدگی و توجه مسئولان کشوری به حوزه کتابخانه‌های کردستان شد و گفت: ساختمان کتابخانه، تجهیزات و نوع کتاب‌ها در سنندج نیاز به بازسازی و به‌روزرسانی دارد. توجه به حوزه کتاب و کتابخوانی موجب توسعه فرهنگی جامعه خواهد شد.

زیباسازی و شاداب‌سازی فضای کتابخانه‌ها در اولویت قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان‌ها تعداد اعضای کتابخانه‌ها کم است، تصریح کرد: فضاسازی، شاداب‌سازی و طراحی فضای داخلی کتابخانه‌ها در اولویت قرار گیرد تا باعث ترغیب مراجعه‌کنندگان شود چراکه در بازید میدانی که از بیجار داشتم وضعیت کتابخانه این شهرستان چندان مناسب بود.

وی افزود: زیباسازی فضای درونی و بیرونی کتابخانه‌های عمومی می‌تواند در جلب توجه عمومی مردم به این مکان مقدس فرهنگی بسیار تأثیرگذار باشد

پورذهبی با ابراز خرسندی از اینکه کردستان؛ هنرمندان، هنرپیشه، موسیقدانان و نویسندگان بسیار مستعد و در تراز دارد، عنوان کرد: حیف است که این همه ظرفیت و استعدادها به کار گرفته نشوند. خواستار توجه به این عزیزانمان هستیم.

اعتبارات لازم به حوزه کتابخانه‌های کردستان اختصاص یابد

وی وجود 330 هزار دانش‌آموز در استان را ظرفیتی بزرگ برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان دانست و اظهار کرد:  این دفتر آمادگی حمایت از ترویج مطالعه و کمک فکری را دارد. باید زمینه مطالعه ویژه اقشار مختلف در جامعه فراهم شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تأکید کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی با توجه به ظرفیت‌های این حوزه، در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ کتابخوانی تلاش کند تا بلکه زمینه دسترسی و عدالت فرهنگی بیش از پیش برقرار شود.

پورذهبی با تأکید بر اینکه اعتبارات لازم به حوزه کتابخانه‌های استان اختصاص یابد، ابراز داشت: کتابخانه مریوان، سقز، سروآباد و بیجار نیازمند توجه بیشتر هستند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد