Web Analytics Made Easy - Statcounter

توفیقی از اجرای پویش«نذر هوشمند» توسط دانش آموزان گروه های جهادی در راستای تهیه موبایل و تبلت برای دانش آموزان نیازمند در زنجان خبر داد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، دانش آموزان گروه های جهادی نیز آستین ها را بالا زده و در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس اقداماتی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هادی توفیقی به ضدعفونی 61 منطقه و مدرسه توسط این دانش آموزان اشاره کرد و گفت: حضور دانش آموزان جهادگر در رزمایش همدلی و کمک مومنانه نیز قابل تقدیر است.

 

به گفته وی، در همین راستا 40 میلیون تومان از سوی دانش‌آموزان زنجانی در قالب قلک‌های دست ساز جمع آوری شد این کمک ها به خرید بسته های معیشتی و توزیع در بین خانواده های نیازمند اختصاص یافت.

 

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان در ادامه از کمک های دانش آموزان جهادگر در جمع آوری کمک برای خرید لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند اشاره کرد و گفت: این کمک ها در قالب پویش همکلاسی مهربان به اجرا درآمد.

 

توفیقی خاطرنشان کرد: در قالب این پویش نیز شهریور ماه امسال  3 هزار بسته لوازم التحریر و کیف و کفش برای دانش‌آموزان توزیع شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر و با توجه به نیاز برخی دانش آموزان به موبایل و تبلت جهت شرکت در کلاس های درسی، پویش نذر هوشمند توسط دانش آموزان جهادگر اجرا می شود.

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی افزود: در قالب این پویش لوازم کمک آموزشی، تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان خریداری و توزیع می‌شود و دانش‌آموزان زنجانی با شرکت در این پویش برای دانش‌آموزانی که به شبکه شاد و اینترنت دسترسی ندارند، گوشی هوشمند هدیه می‌دهند.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: نذر هوشمند حمایت از محرومان بسیج دانش آموزی برای دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان