Web Analytics Made Easy - Statcounter

با همکاری سه شرکت پادرو، زیتل و ابرآروان زیرساخت‌های لازم برای افزایش و رشد دوباره خریدهای اینترنتی در ایام قرنطینه  آذرماه سال99 فراهم شد. این سه شرکت با هدف ایجاد زیرساخت‌های لازم برای همه فروشنده‌ها و فروشگاه‌های آنلاین سعی دارند، رشد فروش آنلاین در ایران را تسریع ببخشند. از 7تا30 آذرماه به دلیل  هم‌زمانی دو جشنواره بزرگ بلک‌فرایدی و یلدا  با قرنطینه سراسری در تهران، نیاز فروشگاه‌های آنلاین به خدمات و زیرساخت‌های بهتر برای خدمت‌رسانی به مردم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پادرو  اولین بازار اینترنتی شرکت‌های پستی، در این ایام فرصتی را برای همه فروشندگان آنلاین فراهم کرده است تا بتوانند سفارش خریداران آنلاین را در ایام محدودیت و قرنطینه با قیمت 7هزار تومان از تهران به سراسر ایران ارسال کنند. پادرو با شرکت‌های بزرگ پستی همکاری دارد و از دو طریق API و ثبت سفارش انبوه از طریق رابط‌کاربری می‌تواند به بهبود و سرعت ارسال سفارش‌ها کمک کند.

در کنار پادرو شرکت ابرآروان که تنها ارائه‌کننده زیرساخت یکپارچه ابری در ایران است، نیز اعتباری 250هزار تومانی برای فروشگاه‌های آنلاینی که در این ایام به زیرساخت بهتر و باکیفیت‌تری برای فعالیت نیاز دارند؛ درنظر گرفته است. ابرآروان  در حال حاضر با کمک ده محصول ابری مختلف مثل CDN، سرور ابری، پلتفرم صوتی و ویدویی،  فضای ذخیره‌سازی ابری و پلتفرم پخش زنده به بیش از 40 هزار وب‌سایت و کسب‌وکار آنلاین بزرگ و کوچک خدمات ارائه می‌دهد. فروشگاه‌های آنلاین  با استفاده از سرویس‌های مختلف ابری آروان می‌توانند وب‌سایت‌شان را  سریع‌تر و امن‌تر کنند و در کمتر از یک دقیقه سرور مجازی خود را داشته باشند.

زیتل هم به‌عنوان یکی از سرویس‌دهندگان باکیفیت اینترنت در تهران یک تخفیف 25درصدی را برای  اینترنت سازمانی، کارکنان فروشگاه‌های آنلاین که دورکار هستند و از منزل کار می‌کنند منظور کرده است. متقاضیانی که از این بسته استثنایی یعنی خدمات پادرو، زیتل و ابرآروان استفاده کنند می‌توانند در اولویت نصب و راه‌اندازی  شرکت زیتل باشند.

با شروع محدودیت‌های دوباره به دلیل فراگیر شدن کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری، بسیاری از کسب‌وکارها  به ناچار مغازه‌ها و فروشگاه‌های خود را تعطیل کرده‌اند ولی این شرایط فرصتی را  برای پلتفرم‌های آنلاین فراهم کرده تا مردم بتوانند در این ایام نیز خرید کنند. طبق آمار منتشر شده در بهار 99 و همزمان با شروع محدودیت‌های کرونایی، تراکنش‌های اینترنتی و آنلاین 229درصد افزایش پیدا کرد.در این ایام  تراکنش‌های خرید آنلاین از 316 میلیون تراکنش در 4 ماهه 98 به 472 میلیون تراکنش در سال جاری رسیده است که 49.3 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد با ادامه محدودیت‌ها نیاز مردم به خرید آنلاین افزایش پیدا کند و در کنار آن فروشگاه‌های آنلاین نیز ناچار به افزایش ظرفیت و بهبود زیرساخت‌های خود خواهند بود. کمپین "از حالا تا یلدا" از هفتم تا سی‌ام آذرماه این فرصت را در اختیار فروشگاه‌های آنلاین قرار می‌دهد تا بتوانند برای خدمت‌رسانیِ بهتر به مردم از این بسته استثنایی استفاده کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/003BGp

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حراج یلدا فروشگاه های آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته ۴ منبع آگاه پس از تصویب قانون فروش یا ممنوعیت تیک تاک در آمریکا، بایت دنس(مالک اپ) ترجیح می دهد در صورت عدم وجود گزینه های قانونی برای مقابله با قانون مذکور به جای فروش پلتفرم، آن را در آمریکا تعطیل کند.

به گفته آنها الگوریتم های تیک تاک که برای فعالیت به آنها اتکا کرده برای کل عملیات های بایت دنس اهمیت دارند و به همین دلیل احتمال فروش اپلیکیشن با با الگوریتم های بعید به نظر می رسد.

حساب های کاربری تیک تاک بخش کوچکی از درآمد کل بایت دنس و کاربران فعال روزانه آن را تشکیل می دهند، بنابراین شرکت مادر ترجیح می دهد در بدترین حالت، به جای فروش آن به خریداران آمریکایی، تیک تاک را در آمریکا تعطیل کند.

تعطیلی تیک تاک تاثیر اندکی بر کسب وکار بایت دنس دارد و شرکت الگوریتم های اصلی خود را از دست نمی دهد. این درحالی است که بایت دنس از اظهار نظر در این باره خودداری کرده ست.

این شرکت دیروز بیانیه ای در پلتفرم Toutiao (متعلق به خود بایت دنس) منتشر و اعلام کرد هیچ برنامه ای برای فروش تیک تاک ندارد.

این بیانیه در حقیقت پاسخی به مقاله نشریه اینفورمیشن بود که در آن اشاره شده بود بایت دنس مشغول بررسی گزینه های مختلف برای فروش کسب و کار تیک تاک در آمریکا بدون الگوریتم هایی است که ویدئو را به کاربران توصیه می کند.

از سوی دیگر زی چو مدیر ارشد اجرایی تیک تاک نیز روز چهارشنبه هفته گذشته پیش بینی کرد این شرکت برنده چالش قانونی برای جلوگیری از اجرای قانون مذکور می شود.

لایحه مذکور که در هفته گذشته در سنا تصویب شده بود، به امضای جو بایدن رییس جمهور آمریکا رسیده و هم اکنون به قانون تبدیل شده است. دولت بایدن لایحه ای را امضا کرده که به تیک تاک تا ۱۹ ژانویه فرصت می دهد کسب وکار خود در آمریکا را بفروشد یا با ممنوعیت در فروشگاه های اپلیکیشن روبرو شود.

کد خبر 6088959

دیگر خبرها

  • حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان‌نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان‌ نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
  • تیک‌تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی