Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای شهر تهران با رای اکثریت خود به تغییر نام خیابان صنایع واقع در محدوده میدان نوبنیاد به نام شهید محسن فخری‌زاده رای مثبت دادند. خبرگزاری میزان- صبح امروز پیشنهاد نام‌گذاری معبری به نام شهید فخری‌زاده با قید دو فوریت در دستور شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت و در کمیته نام‌گذاری شورای شهر بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 طرح دو فوریت تغییر نام خیابانی به نام شهید فخری‌زاده با امضای ۱۵ نفر از اعضایی که در صحن حضور داشتند تقدیم هیات رییسه شد و سپس از سوی کمیته نام‌گذاری شورای شهر پیشنهاد شد تا خیابان صنایع واقع در منطقه یک که در کنار وزارت دفاع که محل کار شهید فخری‌زاده بوده به نام این شهید تغییر نام دهد.   بیشتر بخوانید: ادامه واکنش‌ های بین المللی به ترور شهید فخری زاده


گفتنی است اعضای شورای شهر با رای اکثریت خود به این تغییر نام رای مثبت دادند و خیابان صنایع در محدوده میدان نوبنیاد واقع در منطقه یک به شهید فخری‌زاده تغییر نام داد.

انتهای پیام/ برچسب ها: شهید هسته ای شورای شهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید هسته ای شورای شهر شهید فخری زاده نام شهید تغییر نام نام گذاری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت دفاع انگلیس هک شد

به گزارش «تابناک» به نقل از العالم، شبکه بی. بی. سی گزارش داد، سامانه‌ای که هک شده حاوی اسامی و اطلاعات بانکی کارکنان فعلی و برخی از کارمندان سابق نیروهای مسلح انگلیس بوده است.

بر اساس این گزارش، احتمال می‌رود که آدرس برخی از پرسنل ارتش نیز هک شده باشد.

هنوز مشخص نیست که چه کسانی پشت این هک قرار دارند اما گفته می‌شود که اطلاعاتی که هک شده مربوط به اعضای فعلی و سابق نیروی دریایی، زمینی و هوایی ارتش سلطنتی انگلیس است.

سامانه‌ای که هک شده توسط یک پیمانکار خارج از وزارت دفاع انگلیس مدیریت می‌شود و اطلاعات عملیاتی این وزارتخانه هک نشده است.

وزارت دفاع انگلیس سامانه مذکور را بلافاصله از دسترس خارج کرد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

قرار است "گرانت شاپس" وزیر دفاع انگلیس، امروز اعضای مجلس عوامل از این اتفاق مطلع کرده و اطلاعات بیشتری ارائه کند.

"توبیاس الوود" نماینده محافظه کار و سرباز سابق، به "اسکای نیوز" گفته است: "چین احتمالا به افراد آسیب پذیر از لحاظ مالی نگاه می‌کند که ممکن است در ازای پول نقد کاری انجام دهند."

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی وزارت کار از تغییر لایحه تعیین دستمزد کارگران
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد
  • فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود
  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام