Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@00:01:59 GMT

جدیدترین سرنخ‌ها از ترور شهید فخری‌زاده + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۳۵۴۸

جدیدترین سرنخ‌ها از ترور شهید فخری‌زاده + فیلم

به گزارش رکنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا طلایی‌نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به بررسی ابعاد مختلف ترور شهید محسن فخری‌زاده پرداختند.

عمویی با بیان اینکه مطالبات مردمی و جنبش دانشجویی پیرامون بررسی ابعاد این ترور بسیار زیاد است و به این جهت کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز امروز این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد گفت: علی رغم اینکه امروز، روز کاری کمیسیون‌های مجلس نبود جلسه فوق العاده‌ای برگزار شد و همکاران در دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، وزارت خارجه، وزارت دفاع و قوه قضائیه دعوت شدند تا دیدگاه‌های خود را در رابطه با این موضوع طرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه بررسی این موضوع برای مجلس یک اولویت است، ادامه داد: سعی خواهیم کرد ابعاد موضوع را در زاویه امنیتی و اطلاعاتی بررسی کنیم تا به این نتیجه برسیم که چه اتفاقی افتاده و چه نقصانی در به وجود آمدن این حادثه وجود داشته است و باید صیانت از شخصیت‌های نظام، صیانت از برنامه دفاعی کشور و مجموعه فعالیت‌های حساس کشور در موضوعات هسته‌ای چگونه صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در پیگیری موضوع دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور درگیر هستند و موضوع را با اولویت ویژه بررسی می‌کنند و به سرنخ‌های مهمی نیز دست پیدا کردند که حتما در وقت مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد ضمن آنکه پیگیری حقوقی بین المللی این موضوع نیز یکی دیگر از مطالباتی بود که در این جلسه از وزارت امور خارجه خواسته شد که مسئولین این وزارتخانه نیز گزارشی از مجموعه اقداماتشان مطرح کردند، ولی مسیر پیگیری موضوع همچنان ادامه دارد.

وی افزود: قوه قضائیه نیز در تلاش است تا بتواند با مسیری که ایجاد شده موضوع را به عنوان یک حادثه تروریستی از طریق مجامع داخلی و بین المللی پیگیری کند.

عمویی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نیز با دو رویکرد به موضوع توجه خواهد کرد اظهار داشت: حفاظت از برنامه هسته‌ای کشور و احیای آن جزو اولویت‌های مجلس است که دنبال خواهد شد و همکاران بنده در حال جمع بندی دیدگاه‌ها برای احیای برنامه هسته‌ای و پیگیری مسیری که این شهید و سایر شهدای بزرگوار بتوانیم مسیر برنامه هسته‌ای کشور را که یک مسیر صلح آمیز، ولی در جهت توسعه کشور است را قوت و قدرت بیشتری ادامه دهیم.

دشمنان بر نقاط قوت و کلیدی کشور تمرکز دارند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه دشمنان بر روی نفاط قوت و کلیدی کشور تمرکز کردند، گفت: دانشمندان نفش پیشرو در صنعت دفاعی کشور دارند لذا تمرکز دشمنان بر شخصیت‌ها و دانشمندانی است که در حوزه هسته‌ای کشور فعال هستند و می‌توانند به لبه‌های دانش برسند و مسیر پیشرفت کشور را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که دست رژیم صهیونیستی به خون این شهید عزیز آلوده است، اظهار داشت: یکی از نکات مهم این است که طرف مقابل به یک خطای محاسباتی رسیده و برداشت آن‌ها این است که جمهوری اسلامی در موقعیت انفعال قرار دارد و با توجه به تحولات بین المللی واکنشی از سمت جمهوری اسلامی نخواهد دید.

باید اقدام متقابل و بازدارنده‌ای را طراحی کنیم

عمویی با تاکید بر اینکه برای آینده کشور لازم است که این مسیر با قدرت ادامه پیدا کند تا به پیشرفت‌های بیشتری دست پیدا کنیم، گفت: باید اقدام بازدارنده و متقابلی طراحی کرد که به حفظ امنیت کشور و ادامه پیشرفت کشور در مسیر برنامه‌های توسعه‌ای کمک کند و از این جهت، پیگیری این موضوع یک مطالبه عمومی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید در ادامه مسیر حرکت این شهید بزرگوار و سایر شهدای توسعه کشور حرکت کنیم، برنامه هسته‌ای کشور باید با قدرت ادامه پیدا کند، برنامه دفاعی کشور باید حفظ شود و برنامه منطقه‌ای نیز باید در جهت توسعه صلح و ثبات در منطقه و مبارزه با تروریسم و آن مسیری که شهید سلیمانی طی کردند باید ادامه یابد چراکه این‌ها عناصر قدرت ملی کشور هستند.

وی ادامه داد: شهید شهریاری، شهید فخری زاده و شهید سلیمانی همه شاگردپرور بودند و یک مکتب در حوزه خود تولید کرده بودند و شاگردان این مکتب امروز با قدرت این مسیر را ادامه می‌دهند و وظیفه ما در مجلس و سایر مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی حمایت از این مسیر است لذا باید واکنش به این موضوع در سطوح بین المللی پیگیری شود.

شاهد یک واکنش سرد و خنثی از سوی کشور‌های اروپایی هستیم

عمویی یادآور شد: شهید فخری زاده جایگاه معاون وزیر دفاع را داشتند و اگر در هر کشور دیگری این اقدام صورت می‌گرفت با موج محکومیت بین المللی مواجه می‌شد، اما آنچه که امروز از سمت کشور‌های اروپایی شاهد هستیم یک واکنش خنثی و سرد است و حتی تیمی که مدعی است به زودی کاخ سفید را در دست می‌گیرد سعی می‌کند با سکوت از این ماجرا عبور کند.

وی ادامه داد: ما نباید اجازه دهیم از این مسیر، یک ابزار جدید در اختیار تیم بعدی قرار بگیرد و بتوانند به عنوان ابزار فشار علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: این کشور‌ها باید در برابر این حادثه موضع بگیرند چراکه با توجه به شخصیت این بزرگوار، این اقدام یک ترور غیر قانونی و خلاف همه چارچوب‌های بین المللی بود ضمن اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس همین حقوق بین الملل به صورت مشروع حق واکنش متقابل در همین سطح را دارد.

عمویی خاطر نشان کرد: انتظار عمومی در این روزها، یک مطالبه به حق و به جا است که منجر به تقویت بازدارندگی کشور خواهد شد که در ادامه مسیر به جمهوری اسلامی ایران کمک می‌کند تا بتوانیم مسیر توسعه کشور را ادامه دهیم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش، گفت: گمان می‌کنم در سال‌های ۲۰۰۴، ۲۰۰۵ بود که نام این شهید در لیست تحریم قرار گرفت و ابهاماتی حول محور ایشان ساخته شد و سعی داشتند یک سوء شهرت برای وی بسازند؛ ایشان را متهم به فعالیت در موضوع تسلیحات هسته‌ای کردند که هیچ وقت چنین چیزی وجود نداشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شهید دانش بالایی در حوزه فیزیک اتمی داشت، اما عمده تمرکز او بر مباحث دفاعی بود لذا این نگرانی وجود دارد که نام و اطلاعات مربوط به این شخصیت از کجا درز پیدا کرده؛ این شهید هیچ گاه با موضوع سایت‌های هسته‌ای ما مرتبط نبود.

عمویی در رابطه با درخواست غربی‌ها برای مصاحبه با او در مقطعی، یادآور شد: از آنجا که شهید «فخری‌زاده»در فعالیت‌های هسته‌ای کشور درگیر نبود هیچ گاه اجازه دسترسی به این شهید داده نشد ضمن آنکه مقام معظم رهبری نیز در مقطعی تاکید داشتند اجازه دسترسی به دانشمندان داده نخواهد شد و پیرو همین دستور نیز هیچ گاه دسترسی به او و دیگر شخصیت‌های دانشمند کشور داده نشد، ولی به هر حال ما نسبت به چشم چرانی غربی‌ها و بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی که به داخل کشور رفت و آمد دارند حساس هستیم.

اروپایی‌ها به هیچ یک از ۱۱ تعهد خود عمل نکردند

وی با تاکید کرد: ما بازرسی‌ها در بحث پروتکل الحاقی و فراتر از آن و محدودیت در برنامه‌های هسته‌ای مان را به ازای رفع تحریم‌ها پذیرفتیم، گفت: در مقابل این اقدام ما طرف مقابل به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نبود؛ چه طرف آمریکایی که از برجام خارج شد و مجموعه‌ای از تحریم‌ها را علیه ما اعمال کرد که بر این اساس ۱۷۷ اقدام تحریمی بعد از خروج امریکا از برجام علیه ما صورت گرفت و چه طرف اروپایی که ۱۱ تعهد به ما داد و هیچ یک از آن‌ها به سرانجام نرسید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که امروز بنای پایبندی جمهوری اسلامی ایران به این تعهدات چیست، گفت: ابهام اینجاست که چرا ما باید به تعهد خود در موضوع بازرسی و محدودیت‌های هسته‌ای پایبند باشیم در حالی که طرف مقابل هیچ تعهدی از خود نشان نمی‌دهد؛ باید به یک توازن برگردیم، وقتی طرف مقابل زیاده خواهی می‌کند ما نیز باید بر اعاده حقوق خود مصر باشیم.

وی با بیان اینکه نباید این تصویر غلط شکل بگیرد که در موقعیت انفعال قرار گرفتیم، تاکید کرد: وضعیت جمهوری اسلامی ایران، وضعیت مطالبه است این ما هستیم که به تعهدات مان پایبند بودیم و طرف مقابل حرکتی نکرده است لذا شروط ما تعیین کننده است و آن‌ها هستند که بابت عدم عمل به تعهداتشان به ما بدهکارند.

عمویی ادامه داد: نیاز است این میز به خون کشیده شده فاکتورش پرداخت شود؛ خون شهید سلیمانی و شهید فخری زاده چیزی نیست که مردم به سادگی از آن عبور کنند، اگر از این خون‌ها گذشته شود چای پایی در داخل کشور نخواهیم داشت.

سردار رضا طلایی‌نیک همچنین در گفت‌وگوی‌ ویژه خبری با بیان اینکه نقاط قوت ما مشخص است، گفت: آنچه که قدرت ملی ما است و ما را به یک برتری در منطقه رسانده قدرت مردمی ما تحت عنوان سرمایه اجتماعی، قدرت موشکی و قدرت دانش هسته‌ای صلح آمیز ما و قدرت امنیتی کشور در مقابل همه توطئه‌هایی است که دشمن در حوزه‌های امنیتی، سیاسی و عملیات روانی و اجتماعی دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی، سیاسی، روانی، علمی و اطلاعاتی هستیم و دشمن به دنبال این است که فضای داخلی کشور را تحت تاثیر قرار دهد تا بتواند آن حس غرور و اقتداری که ملت ما دارند را تضعیف کند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع افزود: علاوه بر این موضوع شاید به دنبال این هستند که با تغییر و تحولی که در آمریکا و فضای سیاسی خارجی در حال اتفاق است، یک فضای انفعالی برای جمهوری اسلامی ایران فراهم کنند که قطعا این خواب تعبیر نشدنی است.

وی با بیان اینکه این حادثه که در گذشته نیز اتفاق افتاده و باید ریشه یابی و واکنش قاطع در حوزه‌های امنیتی، حقوقی، سیاسی و قضایی نشان داده شود، خاطر نشان کرد: قطعا انتقام لازم را به هنگام و متناسب نسبت به عاملین و عامرین جنایت ترور شهید «فخری‌زاده»خواهیم داشت، اما به هر حال این حوادث نمی‌تواند روند پیشرفت علمی و دفاعی ما را متوقف کند.

وی با اشاره به شکست مفتضحانه ترامپ گفت: قرائن نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها پشت این ترور هستند، حامی همیشگی آن‌ها نیز امریکاست که شاید قصد دارند این هزینه‌های در ماه‌های پایانی ریاست جمهوری ترامپ متوجه دولت او شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه خوشبختانه بنیان‌گذاری که شهید «فخری‌زاده» در سازمان پژوهش و نوآوری‌های دفاعی باعث شده شبکه‌ای از نخبگان دانشگاهی و علمی به این سازمان متصل شوند، بیان داشت: خوشبختانه این شبکه، امروز وجود دارد و به زودی نیز وزیر دفاع جانشین ایشان را منصوب خواهند کرد.

سردار طلایی‌نیک در ادامه به پروژه‌هایی که توسط شهید «فخری‌زاده» بنیان گذاری کردند اشاره کرد و گفت: علاوه بر کیت تشخیص کرونا واکسن کرونا نیز قرار است در همین سازمان تست انسانی آن انجام شود ضمن آنکه اولین دستگاه ایکس ری کامیونی در گمرکات کشور با مدیریت شهید فخری زاده شکل گرفت.

وی افزود: همچنین فعالیت در حوزه علوم شناختی، مولد‌های بومی برای پیشران ها، سامانه‌های پدافند زیستی و پدافند هسته‌ای از دیگر ویژگی‌های او بود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با اشاره به وجود قرائنی مبنی بر دخالت اسرائیل در این حادثه، گفت: این قرائن از لحاظ حقوقی، بین المللی و قضایی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و امروز نیز کارگروهی برای پیگیری حقوقی این ترور تشکیل شد.

وی با بیان اینکه سرنخ‌های اولیه به دست آمده، بیان داشت: با عملیات اطلاعاتی که در حال انجام است قطعا به نتایج خوبی خواهیم رسید و در این زمان است که همه اقدامات حقوقی و مجازات عاملین پ عامرین به نحو مطلوبی مدیریت خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 اخبار حوادث سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی امریکا صلح شهید ترور اخبار مرتبط پشت پرده معمای ترور رئیس جمهوری امریکا ملقب به رئیس جمهور صلح+ عکس

رکنا: در تاریخ سیاسی معاصر امریکا از جان فیتزجرالد کندی با عنوان رئیس جمهوری صلح…

جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر اطلاعات درباره ترور شهید" فخری زاده"

رکنا: عضو هیئت رئیسه مجلس از جلسه غیر علنی مجلس درباره ترور شهید فخری زاده با حضور وزیر…

قاتلین شهید فخری زاده در امارات اقامت داشتند؟

رکنا:«آیدی کوهین»، روزنامه نگار جنجالی اسرائیلی در توئیتی از دست داشتن امارات در ترور…

ادعای بولتون برای توجیه جنایت ترور شهید فخری‌زاده

رکنا : مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در واکنش به ترور دانشمند برجسته کشورمان، این اقدام…

ویدئو جدیدترین سرنخ‌ها از ترور شهید فخری‌زاده + فیلم این جوان چشم روشن را می شناسید؟ / مجتبی کجاست؟! + فیلم و عکس اختصاصی شگرد پلیدانه زن تهرانی برای پولدار شدن + فیلم وحشت سردشتی ها از هجوم گرگ های گرسنه در شهر + فیلم فیلم لحظه سرقت از طلافروشی در هرسین حمله هولناک خرس گرسنه به مشگین شهر + فیلم پرسه خرس در بین خانه ها ارسال نظر   نام: : Email نظر: ارسال دیدگاه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مهم ترین های 24 ساعت مهم ترین اخبار اقتصادی پرسش و پاسخ آخرین حقوقی روانشناسی سلامت افکار بد دست از سرم برنمیدارند من با خودم حرف میزنم شوهرم همیشه من را تحقیر می کند شوهرم شکاک است و به من تهمت میزند پسرم در برابر حرفهایم موضع میگیرد شوهرم همیشه مادرش را به من ترجیح می دهد در زندگی زناشویی ام مشکل دارم پسرم انگیزه درس خواندن ندارد روحيه ام برای از دست دادن شغلم تضعيف شده است پسرم پرخاشگری ميكند میتوانیم از مسوول ثبت شکایت کنیم؟ من مهریه ام را نقدی می خواهم نفقه با تورم افزایش پیدا میکند؟ اگر شاهدها به شهرستان نیایند چکار کنم؟ پدرم باید به من حق اولاد بدهد؟ ارث چگونه تقسیم میشود؟ گذاشتن عکس بی حجاب در فضای مجازی جرم است؟ خاله ها و دایی هایم از مادرم ارث میبرند؟ راضی نیستم همسرم حقوق مرا به خانواده اش بدهد همسایه روبرو ماشینش را جلوی در ما پارک میکند افکار بد دست از سرم برنمیدارند من با خودم حرف میزنم شوهرم همیشه من را تحقیر می کند شوهرم شکاک است و به من تهمت میزند پسرم در برابر حرفهایم موضع میگیرد شوهرم همیشه مادرش را به من ترجیح می دهد در زندگی زناشویی ام مشکل دارم پسرم انگیزه درس خواندن ندارد روحيه ام برای از دست دادن شغلم تضعيف شده است پسرم پرخاشگری ميكند دست و پای دخترم زیاد عرق میکند دلیل عرق کردن صورت چیست؟ تیرویید میتواند باعث سرطان شود؟ به بلندتر شدن قدم امیدوار باشم؟ از قد کوتاهم ناراحتم کاری میشود کرد؟ با هورمون رشد کودک چقدر رشد میکند؟ بعد از 15 سالگی قد بلند میشود؟ داروهای افزایش قد تاثیری دارد؟ نمیدانم قد و وزنم تناسب دارند یا نه؟ قد دخترم از این بلندتر میشود؟ تبلیغات متنی بلیط هواپیما کیش حوادث روز سلبریتی ها خرید بلیط هواپیما Top News آخرین اخبار پربازدیدترین پربحث ترین ۱۱:۵۹ جدیدترین سرنخ‌ها از ترور شهید فخری‌زاده + فیلم ۱۱:۵۲ یک میلیون امضا برای اخراج زیباترین بازیگر زن جهان ۱۱:۵۰ تصویر منتشر نشده از شهید فخری‌زاده در دوران دفاع مقدس ۱۱:۴۵ قاتلین شهید فخری زاده در امارات اقامت داشتند؟ ۱۱:۴۴ این جوان چشم روشن را می شناسید؟ / مجتبی کجاست؟! + فیلم و عکس اختصاصی ۱۱:۴۱ جزئیات تبادل زندانیان ایرانی و استرالیایی به روایت عراقچی ۱۱:۲۸ قیمت سکه و قیمت طلای 18 عیار امروز یکشنبه 9 آذر 99 + جدول ۱۱:۲۲ جزئیات شلیک 10 گلوله به سوی شهید محسن فخری زاده ۱۱:۲۰ شگرد پلیدانه زن تهرانی برای پولدار شدن + فیلم ۱۱:۱۷ نرخ آرایشگاه مردانه و زنانه ۱۱:۱۵ وحشت سردشتی ها از هجوم گرگ های گرسنه در شهر + فیلم ۱۱:۱۴ اعلام جرم دادستانی علیه بهزیستی برای خودکشی دختر 15 ساله / تکرار ماجرا قتل عمد است ۱۱:۱۴ لیست کاندیداهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ ۱۱:۱۰ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته ۱۱:۰۷ تحلیل جواب تست کرونا ۱۱:۰۰ قیمت دلار و قیمت یورو امروز یکشنبه 9 آذر 99 + جدول ۱۱:۰۰ جزئیات زلزله 4.6 ریشتری بستک ۱۰:۵۷ خانواده 6 نفره تا یک قدمی مرگ رفتند / معجزه در چاروسا ۱۰:۵۵ شهادت قهرمان تیراندازی هنگام پرواز + عکس ها ۱۰:۵۲ فروش مرغ 18 هزار و 500 تومانی در میادین میوه و تره بار تهران ۱۰:۵۰ پیش بینی قیمت طلا بعد از تعطیلات ۱۰:۴۶ اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته ۱۰:۴۲ ماهسون با پدرخوانده ایرانی مذاکره کرد ۱۰:۴۰ عکس های تلخ از وداع خانواده شهید فخری زاده با پیکرش ۱۰:۳۸ جدیدترین قیمت گوشی موبایل در بازار + جدول ادامه ۱۱:۵۹ جدیدترین سرنخ‌ها از ترور شهید فخری‌زاده + فیلم ۱۱:۵۴ طرح جدید مجلس برای سهمیه بندی بنزین خانوار ۱۱:۵۲ یک میلیون امضا برای اخراج زیباترین بازیگر زن جهان ۱۱:۵۲ ۲۰ غذای مضر برای عضلات که نباید خورد ۱۱:۵۲ نامزدهای جایزه جلال آل‌احمد چه کسانی هستند؟ ۱۱:۵۱ وقت آن رسیده که به "بندر حیفا" حمله کنیم! ۱۱:۵۱ دلایل کمیاب شدن روغن در بازار چیست ؟ ۱۱:۵۱ نهادهای اطلاعاتی و سازمان‌های امنیتی به این پرسش، پاسخ دهند ۱۱:۵۰ تصویر منتشر نشده از شهید فخری‌زاده در دوران دفاع مقدس ۱۱:۴۹ کمیته انضباطی پس از فکری ، حکم گل محمدی را هم صادر کرد ۱۱:۴۹ ایمان سلیمی به زودی پرسپولیسی می شود؟ ۱۱:۴۹ پشت پرده بازی نکردن «مهدی مهدی خانی» در پرسپولیس ۱۱:۴۸ مدافع کلیدی پرسپولیس از این تیم جدا می شود؟ ۱۱:۴۷ کتابی که به یک هنرمند قدر کشورمان پرداخت ۱۱:۴۷ انتشار رمان روانشناختی ۱۱:۴۶ مرعشی: مراقب باشیم تا در دام صهیونیست ها گرفتار نشویم ۱۱:۴۶ جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر اطلاعات درباره ترور شهید" فخری زاده" ۱۱:۴۶ اشتون: بازگشت به برجام پایدار نیست بایدن نمی‌تواند به ایران تضمین دهد ۱۱:۴۶ فیشینگ کارت‌های بانکی با شگرد فروش کد تخفیف اسنپ / در اصفهان فاش شد ۱۱:۴۵ "اسراییل" باید خود را برای پاسخ مهم ایران آماده کند ۱۱:۴۵ رایزنی سفیر ایران با وزیر خارجه جدید سوریه ۱۱:۴۵ شکایت دانشگاه امام صادق از ریاست جمهوری و وزارت خارجه ۱۱:۴۵ انگلیس به ترور فخری زاده واکنشی رسمی ای نشان داد ۱۱:۴۵ دانشمندی که بعد از شهادتش هم به پیشرفت علم کمک کرد/ ماجرای «محاسبات بحرانی» در برنامه هسته‌ای ایران ۱۱:۴۵ قاتلین شهید فخری زاده در امارات اقامت داشتند؟ ادامه روز ماه سال ۱۰:۴۶ اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته ۰۹:۳۰ قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید ۲۳:۱۲ توهین بازیگر زن سینمای ایران به شهادت محسن فخری زاده + عکس ۱۹:۱۵ عکس پیکر چهره باز شهید فخری زاده در حضور رییس قوه قضاییه + جزییات ۱۵:۱۶ این دختر را دیده اید ؟! / پدر زینب او را فروخته است؟! + فیلم گفتگو با مادر ۱۲:۱۷ قتل کارمند پزشکی قانونی به خاطر سلفی با جسد مارادونا + عکس ۲۳:۰۰ آزار شیطانی یک دختر توسط 3 فامیل نزدیک در تهران ! / لیلا در پزشکی قانونی ۱۲:۵۰ عکسی دیده نشده از نیسان انتحاری در دماوند ۱۸:۱۲ بازداشت رییس سابق امنیت حفاظت قوه قضائیه + عکس ۱۴:۰۱ عکس فجیع از سگ آزاری توسط زن کرمانشاهی ۱۳:۴۵ پسر شهید محسن فخری زاده از انتقام سخت پدر گفت + فیلم ۱۸:۴۰ فریبا بهرام نژاد هم براثر کرونا شهید شد + عکس ۱۴:۴۹ حامد اصغری کیست؟ ۲۲:۴۸ پرسه مومو ترسناک در خیابان های تهران + فیلم ۰۰:۵۴ تیرباران کارمند سابق بانک توسط افراد ناشناس در خودروی شاسی بلند/ اهواز + عکس جنازه ۱۸:۴۶ این زن رییس 4 مرد مخوف بود؟! / راز شمش 400 میلیونی فاش شد + عکس چهره باز ۱۳:۳۰ شهادت 2 مامور پلیس با تیراندازی در مسکن مهر کوار فارس + جزئیات ۱۹:۲۴ مرتضی کهنسال روحانی مدعی طب اسلامی هنگام فروش دارو دستگیر شد ۱۴:۱۶ ۳۹۱ مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران جانباختند / انجام بیش از ۶ میلیون آزمایش تشخیص کرونا تا کنون ۲۰:۴۵ چگونگی ترور شهید فخری‌زاده به روایت رسانه‌های آمریکایی و اسرائیلی ۲۱:۲۴ همسر حجت الاسلام راستگو درگذشت ۰۲:۱۵ قتل نوزاد دوستی شیطانی به دست مادر 18 ساله +عکس ۱۴:۲۹ محسن فخری زاده / بیوگرافی شهید محسن فخری زاده و خانواده اش ۰۴:۴۶ دلسوزی آدم‌ربا مرد پولدار تهرانی را کشته شدن نجات داد + گفتگو ۱۵:۱۱ حمله تند سردار دهقان به مقصران داخلی ترور شهید فخری زاده + فیلم ۱۶:۲۵ علت مرگ ماه چهره خلیلی اعلام شد / او در لندن فوت کرد + عکس و بیوگرافی ۰۹:۴۰ تجاوز به دختر دانش آموز توسط معلم خصوصی در قرنطینه کرونایی / عاشقش شدم! ۱۰:۴۶ اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته ۱۱:۲۸ قطع شدن سر و اندام 2 مرد موتورسوار در تصادف فجیع + فیلم بسیار تکاندهنده 16+ ۱۲:۴۸ حامله شدن خانم کارمند در تجاوز شیطانی آقای رییس! ۱۲:۱۸ تجاوز جنسی به لادن 22 ساله در خانه مجردی پسر پولدار تهرانی ۱۱:۴۸ بعد از تجاوز جسد برهنه دختر جوان را جلوی خانه پدرش انداختند ! ۰۹:۳۰ قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید ۱۹:۵۱ اقدام شیطانی زن تهرانی در آسانسور بین 2 مرد + فیلم ۰۶:۲۴ خودم را به بی غیرتی زده بودم / زنم به راحتی از قرارهای عاشقانه با مردها می گفت ۲۰:۴۱ خاوری در کانادا کشته شد! / محمود خاوری کیست؟!+ فیلم لحظه شلیک گلوله ! ۰۷:۲۳ وقتی زن 29 ساله عاشق پسر 20 ساله شد / 12 سال زن موقتش هستم ! ۰۸:۵۴ دختر 13 ساله بودم که خودم را در اختیار پسر همسایه گذاشتم / بی آبرو شدم ۱۵:۱۹ بوی بد دهان را سه سوته نابود کنید ۱۰:۳۳ عکس محافظ محسن فخری زاده که در ترور آبسرد شهید شد + جزئیات ۱۸:۰۶ فیلم ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران / پدر هسته ایران به شهادت رسید+ عکس ۱۴:۴۹ آزار وحشیانه شیلا در اتاق سرایداری توسط 3 شیطان ۰۸:۵۲ فداکاری شگفت انگیز مادر آمریکایی برای دختر نازایش / او برای خود نوه می آورد + عکس ۱۰:۵۹ زن مطلقه نمی دانست پسر همسایه خانه او را دید می زند + فیلم مچ گیری ۲۳:۱۲ توهین بازیگر زن سینمای ایران به شهادت محسن فخری زاده + عکس ۱۳:۲۳ پشت پرده ساخت سوسیس با گوشت سگ در مشهد ۱۰:۴۹ تجاوز به دانش آموز در مسیر مدرسه / متجاوز به خارج فرار کرد ۰۷:۰۰ راز بچه ای در شکم دختری که ازدواج نکرده بود! / بازداشت کبری در تهران ۰۸:۴۱ دختر دانشجو خودش را در مقابل دوربین پسر هم دانشگاهی اش رها کرد / بی آبرو شدم ۲۲:۳۱ ازدواج مادری با پسرش / بازداشت بعد از بچه دار شدن!+ عکس ۱۳:۰۲ تجاوز به سمانه 21 ساله در ویلای چالوس / او ربوده شد! + عکس ۱۵:۰۰ دلایل ابتلا به درد کف پا! ۱۲:۳۱ 7 بیماری که با نشانه سردی پاها بروز می کنند ۱۸:۱۱ انتشار رقص هانیه توسلی و جواد عزتی در فضای مجازی + فیلم ۲۲:۰۷ تجاوز به محبوبه 13 ساله / دوربین روشن بود ۲۳:۴۹ ریحانه عامری / گفتگو با عکاس مدل ریحانه عامری ! / او کجا کار می کرد؟! + عکس ۱۵:۵۵ مرجان و 3 دخترش جنوب تهران را آلوده کردند / پلیس فاش کرد ۱۶:۲۵ علت مرگ ماه چهره خلیلی اعلام شد / او در لندن فوت کرد + عکس و بیوگرافی ۲۳:۰۰ اینجا خانه اجنه در دربند تهران است + فیلم و گزارش از اتاق اتاق خانه وحشت ۰۹:۴۰ تجاوز به دختر دانش آموز توسط معلم خصوصی در قرنطینه کرونایی / عاشقش شدم! ۱۳:۳۳ مداح سرشناس : آی مردم نگذارید من در بیمارستان بمیرم! ۱۵:۲۳ سرایدار مدرسه مچ خانم معلم و دو دانش آموز را در کتابخانه گرفت ۱۶:۱۲ زن تهرانی خواب بود که سایه مرد غریبه را بالای سرش دید / هیس فریاد نزن ! ۱۶:۴۸ فریبا دخترخاله اش را بدون لباس نزد شوهرش دید / خدایا کمکم کن! ۱۰:۴۶ اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته ۱۲:۰۱ جسد دختر 6 ساله در گونی راز وحشتناکی داشت / پسر 18 ساله پدرش را لو داد / بروجرد ۱۹:۲۶ موهایتان را با ماست و دارچین روشن کنید ۱۰:۴۲ بازداشت دختر رقاص وسط خیابان سعدی ایلام / اعضای گروه موسیقی هم دستگیر شدند ۱۱:۳۶ تجاوز داماد به خواهرزن 15 ساله / راز شوم نامه بعد از خودکشی! ۰۶:۲۷ داماد بی پول عروس تهرانی را به خانه رییس اش فرستاد / فیلم سیاه برای پول ! ۱۱:۲۸ قطع شدن سر و اندام 2 مرد موتورسوار در تصادف فجیع + فیلم بسیار تکاندهنده 16+ ۱۰:۵۰ فیلم دار زدن مرد خائن توسط خانواده همسر/ او و زن جوان در خانه تنها بودند که غافلگیر شدند ! ۱۳:۳۹ این 7 استان ایران خطرناک است / مردم سفر نکنند ۱۷:۱۹ تجاوز معلم خصوصی به دختر 18 ساله پشت کنکوری / او خودکشی کرد ۲۰:۴۶ تجاوز جنسی به دختر جوان توسط رییس شرکت تجاری + فیلم مداربسته روز ماه سال ۲۳:۱۲ توهین بازیگر زن سینمای ایران به شهادت محسن فخری زاده + عکس ۰۶:۲۴ بریدن سر 2 زن جوان در تهران / قصاب محله به اعدام محکوم شد ۰۷:۱۰ پسر 20 ساله کرجی خواهر بی آبرویش را سلاخی کرد / سارا از شوهرش قهر کرده بود ۱۲:۰۲ مرگ مغزی پریسا 25 ساله از ترس کرونا / داستان باور نکردنی + عکس ۱۸:۰۶ فیلم ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران / پدر هسته ایران به شهادت رسید+ عکس ۱۷:۰۴ ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و موشکی ایران در دماوند تهران + عکس ۱۲:۱۲ ناگفته های پسر پرویز پورحسینی از مرگ ناگهانی پدر + عکس ۰۹:۵۷ مریم رجوی در آمریکا بایکوت شد ۲۲:۰۹ چرا باید پاسخ به عاملان ترور فخری‌زاده قاطع باشد؟/ این «سگ هار» مهار می‌خواهد ۱۹:۰۳ فیلم پرواز هلیکوپتر برای انتقال پیکر محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ۱۸:۳۳ ترور شهید محسن فخری زاده چگونه رخ داد؟ / انفجار خودروی نیسان و تیراندازی مهاجمان مسلح + فیلم و عکس ۱۲:۱۳ دلیل ازدواج نکردن حضرت معصومه چه بود؟ ۱۹:۳۶ دستفروشی قهرمان کشتی جهان‌ در اندیمشک +فیلم ۱۰:۴۶ اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته ۰۰:۳۱ فیلم ورود پیکر مطهر شهید محسن فخری زاده به فرودگاه مشهد ۱۹:۱۵ عکس پیکر چهره باز شهید فخری زاده در حضور رییس قوه قضاییه + جزییات ۱۸:۱۲ بازداشت رییس سابق امنیت حفاظت قوه قضائیه + عکس ۱۹:۳۵ توئیتر معنادار ترامپ به ترور شهید محسن فخری‌زاده ۲۳:۳۴ وصیت‌نامه جواد خیابانی به مارادونا گره خورد / او خودش لو داد + فیلم ۲۳:۲۴ هفته بعد تمام ادارات تعطیل می شوند + فیلم ۱۸:۳۲ شکار خرس درحال انقراض در ارومیه + فیلم فجیع ۱۴:۲۲ دادگاه پنسیلوانیا تائید نتایج را به نفع «بایدن» متوقف کرد ۱۲:۳۰ این مرد جوان را دیده اید؟ / هر دو پای محمد جعفرزاده پلاتین داشت + فیلم و عکس ها ۱۲:۱۶ سارا و نیکا هم پلنگ شدند + عکس ۰۶:۲۴ انتقام وحشتناک از پسر شیطان صفت تهرانی / مهشید خواهر رامین را کشت + عکس ۱۶:۲۵ علت مرگ ماه چهره خلیلی اعلام شد / او در لندن فوت کرد + عکس و بیوگرافی ۱۲:۱۸ تجاوز جنسی به لادن 22 ساله در خانه مجردی پسر پولدار تهرانی ۲۳:۱۲ توهین بازیگر زن سینمای ایران به شهادت محسن فخری زاده + عکس ۰۶:۲۴ بریدن سر 2 زن جوان در تهران / قصاب محله به اعدام محکوم شد ۰۷:۱۰ پسر 20 ساله کرجی خواهر بی آبرویش را سلاخی کرد / سارا از شوهرش قهر کرده بود ۱۲:۰۲ مرگ مغزی پریسا 25 ساله از ترس کرونا / داستان باور نکردنی + عکس ۱۵:۱۸ فیلم 16+ / شکنجه بچه گربه توسط 2 نوجوان ایرانی / همه شوکه شدند ۱۰:۰۹ این فیلم واقعی از خانم بازیگر ایرانی همه را تکان داد! / آیدا کیخایی سرطان دارد + عکس ها ۱۸:۰۶ فیلم ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران / پدر هسته ایران به شهادت رسید+ عکس ۱۷:۰۴ ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و موشکی ایران در دماوند تهران + عکس ۱۲:۱۲ ناگفته های پسر پرویز پورحسینی از مرگ ناگهانی پدر + عکس ۰۹:۵۷ مریم رجوی در آمریکا بایکوت شد ۱۴:۴۹ آزار وحشیانه شیلا در اتاق سرایداری توسط 3 شیطان ۰۸:۵۴ واکنش عجیب مهدی کوشکی به ازدواج سفیدش با ریحانه پارسا / صیغه بودیم + عکس ۲۳:۱۹ اعدام برای مرد شیطان صفت به خاطر آزار دختر 21 ساله تهرانی + عکس ۲۲:۰۹ چرا باید پاسخ به عاملان ترور فخری‌زاده قاطع باشد؟/ این «سگ هار» مهار می‌خواهد ۱۹:۰۳ فیلم پرواز هلیکوپتر برای انتقال پیکر محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ۱۸:۳۳ ترور شهید محسن فخری زاده چگونه رخ داد؟ / انفجار خودروی نیسان و تیراندازی مهاجمان مسلح + فیلم و عکس ۱۲:۱۳ دلیل ازدواج نکردن حضرت معصومه چه بود؟ ۱۹:۳۶ دستفروشی قهرمان کشتی جهان‌ در اندیمشک +فیلم ۰۸:۰۰ جزییات رینگ خونین در تربت حیدریه / ورزشکار قهرمان کشته شد + فیلم گفتگو و عکس ها ۱۰:۱۷ نجفی بدون دستبند و باز خندان در دادگاه دوم + گزارش تصویری ۱۷:۲۷ دزدیدن سگ خانم بازیگر سرشناس ایرانی + فیلم گریه های حدیثه تهر انی ۱۱:۲۸ قطع شدن سر و اندام 2 مرد موتورسوار در تصادف فجیع + فیلم بسیار تکاندهنده 16+ ۱۴:۱۷ ورود سریع سپاه برای مهار گرانی با فصل الخطاب رهبر معظم انقلاب + فیلم ۲۰:۲۶ قتل ریحانه عامری توسط پدرش با تبر در کرمان / رومینا اشرفی تکرار شد + عکس و فیلم ۰۰:۱۴ توهین تتلو به پیکر استاد محمد رضا شجریان + عکس ۲۳:۴۹ ریحانه عامری / گفتگو با عکاس مدل ریحانه عامری ! / او کجا کار می کرد؟! + عکس ۱۱:۳۰ جسد دختر 14 ساله از درخت آویزان بود/ قتل بعد از تجاوز مردان شیطان صفت+ عکس ۲۳:۴۲ عکس قاتل فاطمه فرحی که سرش بریده شد ! / پسرعمو اعتراف کرد! + عکس فاطمه ۱۶:۲۵ علت مرگ ماه چهره خلیلی اعلام شد / او در لندن فوت کرد + عکس و بیوگرافی ۲۰:۳۷ این مستاجران مشمول وام ودیعه مسکن می‌شوند + جزئیات ۱۷:۲۲ ریحانه عامری / اعتراف پدر به تماشای لحظه به لحظه جان دادن ریحانه عامری + فیلم و عکس ۲۳:۰۴ ریحانه عامری / آخرین فیلم از ریحانه عامری در کنار پسری که دوستش داشت + عکس و فیلم ۰۸:۵۰ فیلم 16+ / این مرد بی رحم را نفرین کنید / 7 ثانیه هولناک ۲۲:۳۰ عکس اینستاگرام ریحانه عامری / این عکس ها او را به دردسر انداخت + عکس و فیلم ۲۱:۵۹ قتل فاطمه برحی با فرار از خانه پسرعمو / رومینا اشرفی و ریحانه عامری با او هم سرنوشت بودند + عکس ۰۶:۲۶ اولین عکس از عسل 10 ساله و قاتل جوانش / کمر عسل را شکستم ! ۱۳:۵۳ فروش دختر 11 ساله به پیرمرد 90 ساله بوشهری + فیلم تکاندهنده ۱۳:۰۲ تجاوز به سمانه 21 ساله در ویلای چالوس / او ربوده شد! + عکس ۱۸:۴۷ تجاوز به آذر در تصمیم شوم 3 متجاوز در خانه زن فاسد ۱۲:۱۸ تجاوز جنسی به لادن 22 ساله در خانه مجردی پسر پولدار تهرانی ۲۳:۰۰ اینجا خانه اجنه در دربند تهران است + فیلم و گزارش از اتاق اتاق خانه وحشت ۲۱:۲۶ بازنگری در همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی/ نتیجه نهایی به زودی اعلام خواهد شد ۲۱:۴۱ خودکشی دانش‌آموز ممتاز تهرانی بعد از کنکور ریاضی ۰۷:۴۸ بازداشت کرکس کوچه های بن بست در مشهد / با چاقو تهدیدم کرد و من تن به خواسته هایش دادم + عکس ۰۰:۵۳ لو رفتن سوالات کنکور در دوران کرونایی / نگرانی رئیس سازمان سنجش ۱۷:۳۲ سلمان رشدی خودکشی کرد + عکس ۱۴:۲۳ خودکشی دختر و پسر عاشق پیشه با دستان گره زده به هم در سد گدار + فیلم دردناک جنازه ها 16+ ۲۱:۱۵ فیلم ریحانه عامری در لباس عروس قبل از قتل توسط پدرش با تبر + عکس و جزییات هم اکنون دیگران می خوانند اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید جزئیات شلیک 10 گلوله به سوی شهید محسن فخری زاده زمان واریز یارانه معیشتی آذر ماه 99 اعلام شد + جزئیات حمله هولناک خرس گرسنه به مشگین شهر + فیلم پرسه خرس در بین خانه ها پیش بینی قیمت طلا بعد از تعطیلات شهیدی معاون سابق رییس جمهور درگذشت فیلم لحظه سرقت از طلافروشی در هرسین وحشت سردشتی ها از هجوم گرگ های گرسنه در شهر + فیلم جزئیات قتل خونین در نیکشهر / قاتل چاره ای جز اعتراف نداشت عکس های تلخ از وداع خانواده شهید فخری زاده با پیکرش خانواده 6 نفره تا یک قدمی مرگ رفتند / معجزه در چاروسا دیگر رسانه ها اقتصادی طرح جدید مجلس برای سهمیه بندی بنزین خانوار دلایل کمیاب شدن روغن در بازار چیست ؟ خریداران مسکن در انتظار کاهش قیمت هستند دولت طرح جنجالی دیگری را در بودجه در نظر گرفت ملک وزارت دفاع در بورس امروز به فروش رفت قیمت سکه و قیمت طلای 18 عیار امروز یکشنبه 9 آذر 99 + جدول نرخ آرایشگاه مردانه و زنانه قیمت دلار و قیمت یورو امروز یکشنبه 9 آذر 99 + جدول فروش مرغ 18 هزار و 500 تومانی در میادین میوه و تره بار تهران پیش بینی قیمت طلا بعد از تعطیلات اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته جدیدترین قیمت گوشی موبایل در بازار + جدول فلسطین روغن زیتون را به کشورهای عربی صادر می کند 10 نکته مهمی که درباره قانون جدید چک باید بدانید حمایت دولت از جوانان صفر درصد افزایش یافت ! قیمت مسکن در غرب تهران یکشنبه 9 آذر 99 + جدول «تحریم» خط تولید لکوموتیو ایرانی را راه انداخت زمان واریز یارانه معیشتی آذر ماه 99 اعلام شد + جزئیات صعود بورس در دقایق ابتدایی معاملات امروز یکشنبه 9 آذر 99 قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید ادامه

موضوعات داغ

عکس محسن فخری زاده ایران ترور شهید ترور محسن فخری زاده شهادت محسن فخری زاده که بود شهادت محسن فخری زاده ترور دانشمند هسته ای پرونده های ویژه جدیدترین سرنخ‌ها از ترور شهید فخری‌زاده + فیلم یک میلیون امضا برای اخراج زیباترین بازیگر زن جهان تصویر منتشر نشده از شهید فخری‌زاده در دوران دفاع مقدس قاتلین شهید فخری زاده در امارات اقامت داشتند؟ این جوان چشم روشن را می شناسید؟ / مجتبی کجاست؟! + فیلم و عکس اختصاصی حوادث فیشینگ کارت‌های بانکی با شگرد فروش کد تخفیف اسنپ / در اصفهان فاش شد 4 بهله پرنده شکاری قاچاق در دیلم کشف شد 41 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرمان کشف شد وحشت سردشتی ها از هجوم گرگ های گرسنه در شهر + فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته چهره ها یک میلیون امضا برای اخراج زیباترین بازیگر زن جهان نامزدهای جایزه جلال آل‌احمد چه کسانی هستند؟ کتابی که به یک هنرمند قدر کشورمان پرداخت انتشار رمان روانشناختی پخش HD شبکه‌های تلویزیونی پربازدیدترین ویدیوها پربازدیدترین اخبار اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید وقتی زن 29 ساله عاشق پسر 20 ساله شد / 12 سال زن موقتش هستم ! اشتراک در خبرنامه

با اشتراک در خبرنامه رکنامهمترین و جدیدترین اخبار روز را در ایمیل خود داشته باشید:

اشتراک در خبرنامه

"سنجاق" مجری انحصاری تبلیغات رکنا

 تماس با ما  درباره ما  تعرفه تبلیغات  شهروند خبرنگار  پرسش و پاسخ آرشیو

سایت اینترنتی رکنا کلیه حقوق متعلق به سایت اینترنتی رکنا است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ترور شهید محسن فخری زاده ترور اخبار حوادث سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی امریکا صلح شهید ترور سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس محسن فخری زاده ایران ترور شهید ترور محسن فخری زاده شهادت محسن فخری زاده که بود شهادت محسن فخری زاده ترور دانشمند هسته ای سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع ترور شهید محسن فخری زاده جمهوری اسلامی ایران ترور شهید فخری زاده شهید فخری زاده اینجا کلیک کنید برنامه هسته ای هسته ای کشور هسته ای قوه قضائیه بین المللی طرف مقابل خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امروز طی مراسمی در سپاه عاشورا، یاد و خاطره سردار شهید شفیع‌زاده گرامی داشته شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: شهید شفیع‌زاده مردی بود که نه تنها فرماندهان سپاه بلکه تمام ملت ایران مدیون این شهید والامقام هستند و فعالیت‌های او باعث اقتدار و افتخار سبزپوشان انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: شهید شفیع‌زاده صبور، تواضع و گشاده رو بود و از خود ایثار و گذشت از خود نشان می‌داد و در همه امور خودش پیشقدم می‌شد.

وی یکی از ویژگی‌های آن شهید را شرح صدر و جمع کردن تمام ظرفیت‌های بالقوه در زیر یک چتر مدیریتی دانست و گفت: وی در تصمیم‌گیری‌ها از نظرات دیگران و در برخورد‌ها و قضاوت عدالت را رعایت می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سهم شهید شفیع‌زاده در تأسیس و کارکرد توپخانه سپاه در دوران دفاع مقدس را بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: رسته توپخانه‌ایده و انگیزه وی بود و امروز ثمره فعالیت او در جمهوری اسلامی یک توپخانه قوی و قدرتمند است و همین پیروزی در عملیات وعده صادق ریشه در ابتکارات دفاع مقدس دارد.

سردار چهارباغی از فرماندهان موشکی سپاه و همرزم شهید شفیع‌زاده نیز در این مراسم قدرت و توان موشکی کشور را مدیون تلاش‌های سردارانی، چون شفیع‌زاده و تهرانی مقدم دانست و شاگردان این شهدای والامقام در موشکباران عین الاسد و اسرائیل کمر و هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکستند.

سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا هم گفت: شهدا در اوج مظلومیت امام و اسلام جان بر کف به میدان آمدند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و همه باید در جهت پاسداشت یاد شهیدان مسئولیت خود را ادا کنند.

شهید شفیع‌زاده در تاریخ هشتم اردیبهشت سال ۶۶ در منطقه عملیاتی کربلای ۱۰ در منطقه عمومی ماووت در حالی که عازم خط مقدم جبهه بود، خودروی وی مورد اصابت ترکش گلوله توپ دشمن قرار گرفت و به آرزوی دیرینه خود نایل شد.

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • کشف سرنخ‌هایی از گذشته سیاره مرموز پلوتون
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟