Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزشگاه آزادی ادعای معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد

قدرت الله سیف، مدیر ورزشگاه آزادی می گوید در یک سال گذشته هیچ پولی از سوی استقلال و پرسپولیس برای مجموعه آزادی واریز نشده است.

به گزارش طرفداری، قدرت الله سیف در پاسخ به این سئوال که آیا استقلال و پرسپولیس به موقع پول میزبانی دیدارهای خانگی خود در ورزشگاه آزادی را پرداخت می‌کنند به رادیو تهران گفت:

پرسپولیس در آستانه اعزام به فینال آسیا است و اجازه می‌خواهم به این بحث وارد نشوم ولی این یک مسئله درون خانوادگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ورزشگاه آزادی بدون نام بردن از رضا یلوه، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس، ادامه داد:

بعضی دوستان مطرح کردند هر بازی ۲۵۰ میلیون تومان برای میزبانی به ورزشگاه آزادی پرداخت می‌کنیم که واقعیت ندارد. در یک سال گذشته پولی از سمت باشگاه‌ها برای مجموعه آزادی واریز نشده است. تلاش می‌کنیم باشگاه‌ها با آرامش خاطر مسابقات خود را برگزار کنند.

سیف همچنین درباره ادعای بلند بودن چمن ورزشگاه آزادی از سوی مربیان ادامه داد:

سال هاست بازی‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. چون بازی‌های ملی هم در این ورزشگاه برگزار می‌شود از نظر تجهیزات به روز هستیم به خصوص برای نگهداری چمن و ماشین چمن‌زن. این همان چمن زنی است که در سال‌های گذشته استفاده می‌شد. من هم در رسانه‌ها این ادعا را خواندم.

سیف افزود:

ضمن احترام به همه دوستان ملاک ما نظر ناظر بازی است. قبل از هر مسابقه ناظر اندازه چمن را کنترل می‌کند. اندازه استاندارد چمن باید دو تا سه سانتیمتر باشد. درجه بندی برای چمن زن هم مثل سابق است. در روز بازی پرسپولیس با صنعت نفت بارندگی بود و برای همین یک روز زودتر چمن را کوتاه کردیم. سپس یک نایلون روی چمن کشیده شد تا چمن به واسطه بارندگی خراب نشود. این احتمال را می‌دهیم چمن به دلیل زود کوتاه شدن و گرمایش از کف چند میلیمتر رشد داشته باشد ولی این اندازه هم نمی‌تواند استاندارد را تغییر بدهد. شاید به این خاطر که هوا بارانی و حرکت توپ سنگین بود، دوستان این احساس را داشتند که چمن بلند بوده است.

سیف در پاسخ به این سئوال که آیا دریاچه آزادی قرنطینه شده است گفت:

فدراسیون قایقرانی تمریناتش را با حفظ پروتکل‌ها در دریاچه انجام می‌دهد. یک جاده سلامتی دور دریاچه داریم که اجازه حضور به مردم را به واسطه محدودیت‌های کرونایی نداده‌ایم. منظور از قرنطینه احتمالاً استفاده از این جاده باشد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در پایان درباره استخر این مجموعه هم گفت:

استخر در اختیار فدراسیون شنا است و با مجوز فدراسیون، تمرینات برگزار می‌شود.

 

همچنین بخوانید:

معاون ورزشی ورزشگاه آزادی: استقلال و پرسپولیس در یک سال گذشته اجاره ورزشگاه را نداده‌ اند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیر ورزشگاه آزادی یک سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس بعد از شکست این تیم مقابل آلومینیوم اراک توپ را به زمین بازیکنانی انداخت که اوسمار آنها را به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین فرستاده بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین بادامکی بعد از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: جا دارد به کادر فنی و همه بازیکنان خسته نباشید بگویم و باید از هوادارانی که در ورزشگاه تیم را تشویق کردند، تشکر کنم. در این بازی دو مرتبه جلو افتادیم، ولی فکر می‌کنم تیم آلومینیوم در نیمه دوم خیلی شجاعانه بازی کرد، بازی خوب و پرقدرتی داشت و در نهایت توانستند به گل برسند. در وقت اضافه دو گل به ثمر رساندیم، اما متأسفانه نتوانستیم آنها را حفظ کنیم. متأسفانه ضربات پنالتی هم 50-50 است و شانس همراه تیم ما نبود. 

یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا شد + فیلم

وی در مورد ارزیابی عملکرد داوری و روند بازی، افزود: به نظرم امروز آقای عرب‌براقی خیلی سخت‌گیر بود و خیلی کارت زرد نشان می‌داد. خیلی از بچه‌های ما امروز کارت گرفتند، ولی من فکر می‌کنم باید باتجربه‌تر بازی می‌کردیم. به خصوص تیمی که با نتیجه 2 بر صفر جلوست، بعد دو گل می‌خورد و مجدداً دو گل دیگر به ثمر می‌رساند. ما باید کار را تمام می‌کردیم، اما دقیقه 97 گل خوردیم و گل چهارم دقیقه 122 بود. با توجه به نفراتی که داریم گل خوردن در وقت‌های اضافه نباید برای تیم ما اتفاق بیفتد.

معاون باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا اوسمار با تعویض‌هایی که انجام داد، کار را تمام شده می‌دانست، گفت: چیزی نمی‌شود گفت. دیگر بالاخره کادر فنی تصمیم گرفت آن تعویض‌ها را انجام بدهد، اما در جام حذفی بازی‌ها به‌صورت تک حذفی است و آلومینیوم هم نیمه دوم خیلی بازی خوبی انجام داد و به بازی برگشت. حالا اینکه روی تعویض‌ها بحث است، من فکر می‌کنم بچه‌هایی که وارد زمین می‌شوند باید عملکرد بهتری داشته باشند. بعد از تعویض‌های آلومینیوم ما روی توپ‌های بلند ضعف داشتیم و متأسفانه گل‌های بدی خوردیم. 

بادامکی راجع به اینکه آیا اعلام لیست پرسپولیس توسط اوسمار در برنامه تلویزیونی روی روحیه بازیکنان تیم تأثیرگذار بود، عنوان کرد: من فکر نمی‌کنم اینطور باشد. نه تنها اوسمار، بالاخره هر مربی به  بازیکنانی علاقه‌مند است. فکر نمی‌کنم این موضوع تأثیرگذار بوده باشد.

وی درباره علت پرتاب اشیا در ورزشگاه امام خمینی (ره) تصریح کرد: چیزی که من شنیدم و پرسیدم ابتدا از سمت جایگاه تماشاگران آلومینیوم شروع شده است. خودتان بهتر از من می‌دانید پرسپولیس به هر شهری می‌رود، طرفداران زیادی در آن شهر دارد. طبیعی است که در اراک هم مردم پرسپولیس را دوست داشته باشند و برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند. مسئولان اینجا جو را خیلی ملتهب کردند. به خصوص بعد از اینکه آلومینیوم گل زد، یکسری اشیا پرتاب شد. حتی در جایی که من نشسته بودم، اشیای آنها می‌آمد. چیزی که من پرسیدم اول طرفدار آنها شروع کردند، بعد در واکنش به این رفتار طرفداران ما واکنش نشان دادند.

«در حالی که این روزها بحث تمدید قرارداد اوسمار مطرح است آیا نتیجه فعلی می‌تواند در این موضوع تأثیرگذار باشد.»‌، معاون باشگاه پرسپولیس در  واکنش به طرح این موضوع اظهار داشت: بالاخره فوتبال است دیگر. ما یک روزی باید می‌باختیم و قرار نیست همیشه برنده باشیم. این باخت هم در ضربات پنالتی اتفاق افتاد. فکر می‌کنم اوسمار تا به امروز عملکرد خوبی داشته است، اما در این مورد (ادامه حضور اوسمار) تصمیم‌گیرنده هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!