Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل در بازدید از مرکز تولیدات گل و گیاه شهرداری اردبیل از زیباسازی فضای شهر با کاشت گل‌های پاییزی خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بوته انواع گل فصلی در سطح شهر اردبیل کاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با هدف زیباسازی چهره شهر با کاشت گل‌های تزیینی و فصلی در معابر شهری، تنوع تولیدات مرکز گل و گیاه شهرداری اردبیل برای سال آینده افزایش می‌یابد.

شهردار اردبیل به افزایش تنوع گل‌های تزئینی در مرکز تولید گل و گیاه شهرداری از جمله گل لاله، اختر، بگونیا، بوکاباغی، لیسیان توس و آلستومریا پاپیتال و. اشاره کرد و افزود: بذر این گل‌ها خریداری شده و برای سال آینده تولید خواهد شد.

لطف اللهیان ادامه داد: ۲۴۰ هزار انواع درختچه و ۲۵ هزار انواع درخت با هدف توسعه فضای سبز کاشته شده که این رقم تا اواخر سال به ۴۰ هزار اصله درخت خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلخانه کاشت گل شهرداری اردبیل فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم

در مراسمی به مناسبت روز شوراها، به اینکه ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد، تاکید شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در مراسمی به همت شورای اسلامی استان اردبیل، با حضور استاندار اردبیل، رییس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان از شوراهای برتر، اعضای شورای اسلامی و پیشکسوتان شورا تجلیل شد.

شوراها که منتخبان مردم در روستاها و شهرها هستند، خدمت به مردم در این عرصه را افتخاری بزرگ عنوان کردند .

این شوراها که پل ارتباطی میان دولت و مردم هستند نقش اساسی در پیگیری و تحقق مطالبات مردم دارند.

در این مراسم که به مناسبت روز شوراها برگزار شد، به این موضوع که ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد، تاکید شد.

استاندار اردبیل در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه شورا در پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: شوراها باید در جلب رضایتمندی مردم و تأثیرگذاری در جامعه همت ویژه داشته باشند.

سید حامد عاملی تصریح کرد: تعامل بسیار خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و مسئولان در استان برای پیشبرد اهداف توسعه استان وجود دارد که این امر در نوع خود بی‌سابقه است.

وی از پیگیری برای ارائه کارت به شوراها خبر داد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل نیز با گرامیداشت روز شورا، از تلاش و همت شورای اسلامی استان در پیگیری مطالبات مردم تشکر کرد.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو سیاست دستگاه قضایی را تعامل با مسئولان برای توسعه استان عنوان کرد و افزود: در این راستا دستگاه قضایی برای تحقق مطالبات مردم از شوراها حمایت می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شوراها بدون منت به مردم خدمت می‌کنند و این امر قابل تقدیر و قدردانی است.

رییس شورای اسلامی استان اردبیل نیز با گرامیداشت روز شورا اضافه کرد: همایش گرامیداشت روز شورا در محل سالن پارک بانوان اردبیل برگزار شد.

ابراهیم صفری بیان کرد: در این همایش از شوراهای برتر، پیشکسوتان شورا و اعضای شورا تجلیل و قدردانی شد.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: در حال حاضر سه هزار و 255 شوراها در روستاها و شهرهای استان فعالیت می‌کنند که این شوراها نقش اساسی در پیگیری مطالبات مردم دارند.

رییس شورای اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در راستای پیگیری و تحقق مطالبات مردم جلسات و بازدیدهای مختلفی توسط شورای اسلامی استان برگزار شده و در این جلسات و بازدیدها از ظرفیت نمایندگان، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری و تحقق مطالبات مردم استفاده شده است.

صفری گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت‌های روستاها و شهرها اولویت اساسی است و در این راستا پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست
  • اعلام زمان حراج جدید سکه
  • زمان حراج جدید سکه اعلام شد
  • زمان حراج جدید سکه مشخص شد
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود