Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره وضعیت مهاجم آرژانتینی تیمش که اخیراً دچار مصدومیت شده بود، توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) با نتیجه 5 بر صفر برنلی را در هفته دهم لیگ برتر انگلیس شکست دادند، درباره بازگشت سرخیو آگوئرو به ترکیب این تیم ابراز امیدواری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آگوئرو که در این فصل به دلیل مصدومیت تنها چهار بار در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته است، شب گذشته هم نتوانست تیم آبی‌پوش شهر منچستر را همراهی کند. این بازیکن 32 ساله در تمامی بازی‌های تیمش در این فصل لیگ برتر انگلیس تنها 111 دقیقه بازی کرده و آخرین بازی‌اش برای این تیم در لیگ برتر هم در تاریخ 24 اکتبر (35 روز قبل) و تساوی یک - یک سیتی مقابل وستهام بود. از آن زمان آگوئرو تنها 12 دقیقه در لیگ قهرمانان به میدان رفته است. البته نبود او در بازی مقابل برنلی خللی در برنامه‌های تیم گواردیولا به وجود نیاورد و این تیم به آسانی حریف را شکست داد.

گواردیولا درباره ستاره آرژانتینی تیمش و امکان حضور او در بازی سه‌شنبه مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: زانوی سرخیو هنوز کمی ورم دارد. امیدوارم فردا او بتواند به تمرینات برگردد. ما سه روز استراحت می‌کنیم و بعد یک بازی دیگر. بازی بعدی هم خارج از خانه است و باید برای آن به خوبی آماده شویم.

لیگ برتر انگلیس| منچسترسیتی با هت‌تریک محرز، پرگل‌ترین پیروزی فصلش را کسب کرد

 

گواردیولا درباره برد تیمش مقابل برنلی هم گفت: برای ما خیلی مهم بود که پیروزی در لیگ برتر را از سر بگیریم. البته این هم فقط یک بازی دیگر بود. ما کلی بازی 90 دقیقه‌ای داریم و با این وضعیت فعلی حفظ آمادگی بدنی بازیکنان کار آسانی نیست، اما همیشه راه‌هایی برای پیشرفت و بهبود اوضاع هست. برای من خیلی مهم است که بازیکنانم گل بزنند و شانس خود را برای ادامه دادن به بازی حفظ کنند.

سیتی یکی از 10 تیمی است که هنوز نمی‌تو‌اند اجازه بازگشت هواداران به ورزشگاهش را بدهد اما گواردیولا امیدوار است که این اتفاق در آینده‌ای نزدیک برای تیم او هم رخ دهد.

سرمربی اسپانیایی افزود: اگر سیاستمداران و دانشمندان تصمیم گرفته‌اند که بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها مشکلی نیست، پس امیدواریم که تصمیم آنها نتایج مفیدی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی گواردیولا منچسترسیتی گواردیولا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ژیل ویسنته با بهره‌مندی از علی علیپور در لیست بازیکنان خود، از ساعت 18 امروز (به وقت ایران)، یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال را در ورزشگاه دو بسا سکولو مقابل تیم رده چهاردهمی بوآویشتا برگزار می‌کند.

علی علیپور برخلاف دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال که مقابل موریرنسی و آروکا در ترکیب اولیه ژیل ویسنته حضور داشت، امروز برابر بوآویشتا از جمع 11 نفر اصلی خارج شده و نیمکت نشین است.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در 16 بازی این فصل لیگ برتر پرتغال به میدان رفته که موفق شده دو گل به ثمر رساند و امیدوار است امروز هم با حضور تعویضی برابر بوآویشتا گلزنی کند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته 32 امتیازی است و در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته و در صورت برتری مقابل بوآویشتا که دو امتیاز کمتر از آنها به دست آورده، شانس صعود سه تا چهار پله‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت