Web Analytics Made Easy - Statcounter

860 درخواست متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور در 8 ماهه سال جاری، بررسی شد

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی؛ مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از 973 درخواست واصله از سوی متقاضیان و از طریق سامانه الکترونیکی به دبیرخانه مشاغل سخت و زیان آور ( مستقر در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ) خبر داد و افزود: درخواست های مذکور در قالب 1952 کارگاه و 2572 عنوان شغلی بوده که در مجموع پس از روال اداری مربوطه ، 860 درخواست در 48 جلسه کمیته بدوی و تجدید نظر استانی طرح و بررسی گردیده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشرفی گفت : در کمیته های مذکور 2465 عنوان شغلی مورد بررسی ، تشخیص و تطبیق قرار گرفته و در نهایت 2129 عنوان شغلی از سوی کمیته ها به عنوان مشاغل سخت و زیان آور مورد تایید قرار گرفته است .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مشاغل سخت و زیان آور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: در خصوص قسمتی از مطالبات به حق متقاضیان سه پیمانکار برای شش هزار واحد مسکونی در دست بررسی است و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که این بررسی‌ها ظرف چند روز آینده صورت خواهد گرفت. 
یوسف زاده افزود: این طرح با موانع زیادی از جمله موانع بانکی و فنی و مهندسی مواجه بود که در حال رفع شدن است.

او ادامه داد: طرح در مسیر تسریع قرار گرفته، دو پیمانکار فونداسیون را انجام داده‌اند و اینکه متقاضیان به دنبال تعیین تکلیف پول خود هستند، قطعا بررسی و تفکیک انجام خواهد شد. 
یوسف زاده گفت: انتظار است متقاضیان مدتی را صبوری کنند و تلاش ما نیز بر سرعت بخشیدن بر کار است و در صورت بروز مشکل با پیمانکار کیسون قطعا طرح تعیین تکلیف خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن