Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، طاهری رئیس ستاد کرونای شهرستان تاکستان گفت: از تشکیل ۸ تیم بازرسی با حضور اداره صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان خبر داد و گفت: از زمان شروع طرح جامع محدودیت‌ها و نظارت محله محور ۸۳ واحد متخلف پلمپ شدند و ۳۰۰۰ مجوز تردد برای واحد‌های صنعتی، کشاورزی و مشاغل ضروری پس از بررسی مدارک صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری افزود: از ابتدای شروع جامع محدودیت‌ها نیروی انتظامی و راهور در ۳ نقطه از شهر مستقر شده و از ورود خودرو‌های غیر بومی به داخل شهر جلوگیری کرده که در همین راستا تمام ورودی‌های فرعی مسدود گردید.

او در ادامه نظارت روزانه توسط گشت بازرسی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات و بانک‌ها، جمع آوری دستفروشان، ممنوعیت برپایی روز بازار‌ها، برخورد با برگزار کنندگان مراسم عروسی در سطح شهرستان با هماهنگی مقام قضایی، برگزاری روزانه ستاد کرونای شهرستان، حضور پرسنل راهور در مرکز مانیتورینگ شهرداری و رصد تردد‌ها، جریمه ۱۶۹ خودرو از ابتدای طرح تا کنون، ایجاد نقاهتگاه برای بستری و قرنطینه بیماران کرونایی در دانشگاه آزاد از جمله اقدامات ستاد کرونای شهرستان بوده است.

فرماندار تاکستان از تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی با مشارکت سپاه، شبکه بهداشت، تبلیغات اسلامی و هلال احمر خبر داد و گفت: ۱۱۰ پایگاه در سطح شهرستان با حضور ۲۵۰۰۰ نفر تشکیل گردیده که نسبت به شناسایی بیماران در محلات شهر‌ها و روستا‌ها اقدام می‌نمایند.

طاهری به استمرار طرح آمران سلامت اشاره نمود و گفت: آمران سلامت در مراکز پر تردد شهر مستقر شده و نسبت به توزیع ماسک در صورت عدم استفاده شهروندان از ماسک و توصیه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام می‌نمایند.

او اضافه کرد: اجرای رزمایش کمک مومنانه و توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا از دیگر اقدامات ستاد مقابله با کرونای شهرستان می‌باشد.

طاهری در پایان از همه اعضای ستاد به ویژه نیروی انتظامی، سپاه، شبکه بهداشت، اداره صمت، بسیج، ادارات و تمام نهاد‌های عضو ستاد به دلیل همراهی و همکاری خوب یا ستاد کرونای شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمپ شدن جریمه خودرو ستاد کرونا محدودیت تردد محدودیت های کرونایی کمک مومنانه ستاد کرونای شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد

رئیس اطاق اصناف اراک گفت: نصب برچسب با نانوایی‌هاست و در صورتی که فروشگاه‌ها اقدام به فروش نان بدون برچسب کنند هر دو واحد جریمه می‌شوند.
بسطامی با اشاره به اینکه در بعضی فروشگاه‌ها نان با چند برابر قیمت مصوب به فروش می‌رسید تصریح کرد: با اعمال این قانون فروشگاه‌ها نان را فقط با افزایش ۱۲ درصدی و نه بیشتر می‌توانند بفروشند.
او با بیان اینکه دو هزار واحد صنفی در اراک فعال است افزود: از دو هفته اخیر تاکنون در بازرسی از فروشگاه‌های مختلف شهر این موضوع رصد شده و تاکنون ۱۲۰ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم