Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@02:00:08 GMT

اندیکا بیشترین آمار جمعیت روستایی را در کشور دارد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۴۱۵۲

اندیکا بیشترین آمار جمعیت روستایی را در کشور دارد

جهانبخش احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شهر اندیکا بیشترین آمار جمعیت روستایی را در کشور دارد، اظهار کرد: این شهر دارای ۶۱۵ روستا، سه بخش، ۶ دهستان و تنها شهرستان کشور است که ۹۰ درصد جمعیت روستایی و ۱۰ درصد آن شهرنشین هستند.

وی به محرومیت‌های بسیار شهر اندیکا و قرار گرفتن این شهر در لیست ۳۱ شهر محروم کشور اشاره کرد و افزود: مدیران استان مطابق تأکیدات مکرر استاندار خوزستان و نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در مجلس با جدیت پیگیر رفع مشکلات و رفع محرومیت این شهر هستند ولی انتظار داریم مسئولان به ویژه معاون عمرانی و مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان عنایت بیشتری را به شهر اندیکا داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای بخش مرکزی اندیکا تصریح کرد: از جمله مشکلات عمرانی می توان به نبود زیرساخت مناسب بهسازی نبودن روستاها و همچنین نبود اعتبار کافی برای دهیاری‌ها اشاره کرد.

احمدی یادآور شد: اختصاص نیافتن بودجه عمرانی به دهیاری‌ها، بهسازی نشدن جاده‌های فرعی داخل روستاها (در بعضی روستاها جاده مسدود و تردد به سختی انجام می شود)، نبود فضای سبز و پارک برای تفریح و سرگرمی مردم و همچنین بی‌توجهی به طرح‌های هادی روستایی توسط بنیاد مسکن از جمله مشکلات حوزه روستایی بخش مرکزی شهر اندیکا هستند.

وی در پایان عنوان کرد: اختصاص نیافتن بودجه در ردیف‌های مختلف برای روستاهای در معرض سیلاب و بارندگی شدید، برای احداث ساختمان دهیاری، برای ساخت غسالخانه و حصارکشی قبرستان‌ها و همچنین برای نصب چراغ‌های معابر عمومی در روستاها نیز از دیگر مشکلات حوزه روستایی بخش مرکزی شهر اندیکا هستند.

کد خبر 5083384

منبع: مهر

کلیدواژه: اندیکا جمعیت روستایی توسعه روستایی استانداری خوزستان ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران کمک مومنانه گرگان بوشهر ترور دانشمندان هسته ای شهر اندیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات

رییس پلیس راهور پایتخت از وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری شهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در این نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

وی تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان