Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضایی از اعلام نتایج مسابقه طراحی های ارزشی با موضوع بسیج و سردار دلها خبر داد.

حجت الاسلام «حسین رضایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، از برگزاری مسابقه طراحی ارزشی با موضوع بسیج و سردار دل ها یاد کرد و گفت: نتایج برترین های مسابقه طراحی های ارزشی به مناسبت هفته بسیج با موضوع بسیج و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» مسجد الرجاء با تصریح اینکه 50 نفر در این مسابقه شرکت کردند، اضافه کرد: در این مسابقه «محمدحسن باقری» به عنوان نفر نخست، «سید آرش شادپرور» به عنوان نفر دوم و «علی بهاری» به عنوان نفر سوم شناخته شدند، که از سوی این کانون هدایایی تقدیم این عزیزان خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه «منصوریه» شیراز خاطرنشان کرد: در این مسابقه تولید محتواهای مختلف نظیر استوری، عکس نوشته و کلیپ کوتاه با موضوعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یا بسیج در نظر گرفته شده بود.

وی در پایان با بیان اینکه زمان ارسال آثار ۲۲ آبان تا هفتم آذر بوده است، مطرح کرد: جوایزی برای نفرات برتر در نظر گرفته شده یکصد هزار تومان برای نفر اول، ۷۵ هزار تومان برای نفر دوم و برای نفر سوم ۵۰ هزار تومان است.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته بسیج در فارس برنامه هفته بسیج هفته بسیج کانون های مساجد فارس بسیج شیراز موضوع بسیج و سردار مسابقه طراحی برای نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، در بخش بانوان تیم ساره هژبر و فاطمه سرسنگی دو بر یک تیم نیکی ثابتی و نیکو شیرازی را شکست دادند و قهرمان شدند.

نیکی ثابتی و نیکو شیرازی نیز در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های یاسمن حیدری و شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست و مارال چریکی مقام سوم مشترک راکسب کردند.

تیم تنیس ساحلی فرهان اهرزاد و امیر علی بنده نژاد با نتایج هفت بر پنج و شش بر دو سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را کسب کردند.

تیم ریاحی و ملک محمدی عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند و تیم‌های مهدی بازگیر و علی رییسی و شهریار اهرزاد و مسعود پیروزی نیز سوم شدند.

اولین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)
  • سردار آزمون وسط معرکه | دستاورد؛ جدا کردن!
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده