Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن و مربی تیم فوتبال بانوان هیئت البرز در خصوص دیدار با ذوب آهن و شکست سه بر صفر مقابل این تیم اصفهانی در روز جمعه گفت: قبل از هرچیز باید از در اختیار داشتن چنین تیمی ابراز خوشحالی کنم و با افتخار بگویم که دختران البرزی در مسیر شکوفایی قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سارا قمی اظهار کرد: بیش از 80 درصد تیم هیئت البرز را دختران بومی البرز تشکیل داده اند، کسانی که تا پارسال رویای فوتبال در سر داشتند و امسال برای نخستین بار در لیگ برتر مقابل قدرت های ایران بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از میدان دادن به جوانان ابراز خرسندی کرد و عنوان کرد: زمانی که تست گیری را آغاز کردیم می دانستیم کار دشواری در پیش خواهیم داشت اما احساس کردیم فوتبال ایران امروز نیاز به پوست اندازی دارد و چه خوب است که دختران مستعد البرزی را به ورزش کشور معرفی کنیم.

خانم گل فوتبال ایران گفت: میانگین سنی هیئت البرز 18 سال است و همین دختران جویای نام نمایش درخشانی مقابل ذوب آهن داشتند و به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته ای برای این تیم قدرتمند نبودند.

قمی ضمن تقدیر از هیئت فوتبال البرز گفت: بسیار خوشحالم از اینکه در البرز فعالیت دارم و مسئولین هیئت همگی درخصوص جوانگرایی و سرمایه گزاری روی بانوان اتفاق نظر دارند.

وی با بیان اینکه بانوان البرز در سال های آینده به چهره های شناخته شده در کشور تبدیل خواهند شد اظهار کرد: اکنون که این ریسک را پذیرفته ایم و گام در مسیر دشواری گذاشته ایم بیش از همیشه به حمایت مسئولین استانی نیاز داریم. مسئولین ارشد استان گاهی حتی با گفتن یک خسته نباشید به بازیکنان می توانند مایه دلگرمی آن ها باشند و زمینه شکوفایی استعدادها را فراهم کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ورزش بانوان سارا قمی تیم فوتبال هیئت البرز تیم فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد

سخنگوی دولت از تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی