Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:42:47 GMT

برف و کولاک زنجان را فرا گرفت

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۴۳۴۱

برف و کولاک زنجان را فرا گرفت

حسین سلطانی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این سامانه بارشی تا اواخر صبح فردا /دوشنبه ۱۰ آذرماه/ فعال خواهد بود و سپس از بعدازظهر از استان خارج می شود و مجدد از بعداز ظهر روز چهارشنبه سامانه دیگری وارد منطقه و استان زنجان خواهد شد.

وی اظهار داشت: از بعدازظهر روز گذشته /شنبه/ تا صبح امروز /یکشنبه/ خرمدره با ۱۴/۲ میلیمتر بیشترین و فیله خاصه نیز با ۳ میلیمتر کمترین بارش در این استان را داشتند و میزان بارش در شهر زنجان نیز ۱۱ میلیمتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 سلطانی با بیان اینکه صبح روز سه شنبه استان زنجان با افت دما مواجه شده و بنابرین وقوع یخبندان صبحگاهی دور از انتظار نیست،  تصریح کرد: دمای فعلی شهر زنجان صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه سانتیگراد افزایش نشان می دهد و طی ۲۴ ساعت گذشته فیله خاصه با -۶ درجه سانتیگراد و چورزق در شهرستان طارم با ۱۲ درجه سانتیگراد سردترین و گرم ترین نقطه این استان ثبت شدند.

وی اظظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر میزان کمینه و بیشنه دمای هوای این استان در فیله خاصه ۶- و ۵،  فرودگاه زنجان ۵- و ۲،  صائین قلعه ۴- و ۲،  خیرآباد ۴- و ۲،  سجاس ۳- و ۳،  حلب ۳- و ۵، پری ۲- و ۱،  ابهر ۲- و ۳، دندی ۲- و ۳، باش قشلاق گرماب ۱- و ۲، نیک پی ۱- و ۴،  زرین رود ۱- و ۲، گرماب ۱- و ۲،  قیدار ۰ و ۳، خرمدره ۰ و ۳، زنجان ۰ و ۶، دانشگاه زنجان ۱ و ۴، ماهنشان ۱ و ۳، چورزق ۴ و ۱۲، گیلوان ۴ و ۱۰ و آببر ۵ و ۹ درجه سانتیگراد گزارش شد.

برچسب‌ها بارش برف زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش برف زنجان سازمان هواشناسی بارش برف زنجان سازمان هواشناسی اخبار کنکور درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و رگبار باران در تهران

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران و گاهی وزش باد شدید طی روزهای آتی در استان خبر داد.

همچنین از بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران و رعد و برق به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۱ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • جوی آرام در لرستان
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • ۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان