Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواجه گفت: با اجرای طرح «برکت آفتاب» مددجویان واجد شرایط کمیته امداد امام خمینی (ره) می توانند با نصب سامانه خورشیدی بر پشت بام منازل خود از درآمد تولید و تزریق برق به شبکه برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا خواجه»، امروز (یکشنبه 9 آذر) از بهره ‌برداری از نیروگاه خورشیدی «درودزن» خبر داد و در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: نیروگاه خورشیدی «خوشه پرور» در جاده درودزن با ظرفیت یک مگاوات به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق شیراز افزود: ورود بخش خصوصی در زمینه تولید برق از سیاست‌های وزارت نیرو است که در توسعه ایجاد نیروگاه‌های بادی، آبی، خورشیدی و ... نقش مطلوبی خواهد داشت.

وی با اشاره به احداث 6 نیروگاه تجدید پذیر با مشارکت بخش خصوصی در محدوده شرکت توزیع نیروی برق شیراز بیان کرد: این نیروگاه ها دارای 11 مگاوات ظرفیت هستند.

خواجه ادامه داد: طرح «برکت آفتاب» نیز هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به اجرا درآمده است و مددجویان واجد شرایط می توانند با دریافت تسهیلات بانکی، سامانه خورشیدی بر پشت بام منازل خود نصب کنند تا درآمد تولید و تزریق برق به شبکه به حساب آنها واریز شود.

وی با تاکید بر نقش مطلوب انرژی های تجدیدپذیر در حفظ محیط زیست گفت: توسعه این انرژی ها موجب کاهش گازهای گلخانه ای و تلفات، اصلاح ولتاژ شبکه و پدافند غیرعامل می شود.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع برق شیراز سد درودزن انرژی خورشیدی انرژی تجدیدپذیر کمیته امداد امام خمینی ره فارس مددجویان کمیته امداد شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

این پروژه که با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال در فاصله تنها ۴۵ روز ساخته شده توانایی تولید ۱.۲ مگاوات برق را دارد و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید ۲ مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078500 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد