Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هادی مرعشی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: درخواست ویژه از همه اقشار مردم این است که برای کمک به سلامتی خودشان و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا به تداوم و ادامه اجرای طرح و عملیاتی کردن پروتکل‌های بهداشتی در سیستان‌وبلوچستان کمک کنند.
وی افزود: مصوبات ستاد ملی کرونا به ریاست رییس جمهوری هشتم آذر به همه دستگاه‌های اجرایی سیستان‌وبلوچستان ابلاغ شده و حضور نیروها در دستگاه‌های اجرایی بر اساس همان سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد خواهد بود و تا بهتر شدن وضعیت تغییری به وجود نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: در خصوص معذوریت‌ها و ملاحظات اداری بنابر آنچه مدیر دستگاه تصمیم می‌گیرد در چارچوب همین سه وضعیت عمل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سازمان و دستگاه دولتی در سیستان‌وبلوچستان می‌تواند با هماهنگی با سازمان متبوع خود در مرکز جدایی و بخشی‌نگری در تنظیم پروتکل‌ها داشته باشد بیان کرد: هیچ دستگاه اداری در این استان نباید خارج از چارچوب مصوبات ستاد ملی و چارچوب ستاد استانی عمل کند و قطعا تخلف خواهد بود.
مرعشی تاکید کرد: مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در حد مصوبات شورای عالی امنیت ملی بوده و ضرورت اجرا دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان اصناف استانداری سیستان و بلوچستان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان اصناف استانداری سیستان و بلوچستان محدودیت های کرونا سیستان و بلوچستان اصناف استانداری سیستان و بلوچستان محدودیت های کرونا اخبار کنکور سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین روز از نمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، این استان دارای قابلیتهای فراوانی در صنعت ، معدن ، شیلات و کشاورزی است و در روز پایانی این نمایشگاه تفاهم نامه هایی امضا شد .

جزئیات بیشتر را در این گزارش ببیند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • پنجمین روز از نمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد