Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور به دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و صمت برای کنترل قیمت لجام گسیخته مرغ دستور داد.

به گزارش مشرق، بعدازظهر  روز گذشته و به منظور بررسی علل افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ نشستی با حضور وزرای جهاد کشاورزی و صمت و همچنین معاون رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل گمرک در کمیسیون کشاورزی برگزار شد.

کاظم خاوازی در حاشیه این نشست و در جمع خبرنگاران، افزود: عوامل تاثیر گذار بر قیمت مرغ، تخم مرغ و مواد پروتئینی در این نشست، مورد آسیب شناسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: قیمت مرغ همین هفته متعادل می‌شود

وی افزود: به همه دستگاه‌های ذیربط، تکالیفی داده شد تا همه همکاران در وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی و بانک مرکزی، گمرک و سازمان بنادر دست به دست هم دهند و قیمت محصولات پروتئینی را کنترل کنند تا مردم در این باره نگرانی نداشته باشند.

ببینید: فیلم/ وزیر جهاد کشاورزی: قیمت مرغ به ۱۸ هزار تومان رسیده است

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور به دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و صنعت برای کنترل بازار مرغ، تصریح کرد: از روز دوشنبه، وزارت جهاد کشاورزی با همکاری وزارت صمت به بازار ورود و مرغ گرم و منجمد سالم با کیفیت را وارد بازار کرد، تقریبا می‌توان گفت که بازار را از دست دلالان و واسطه‌ها در بخش عمده فروشی، درآوردیم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت مرغ را که در بازار میدان بهمن حدود ۳۵ هزار تومان بود، طی امروز و پنجشنبه گذشته به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان رساندیم، همچنین همکاران وزارت صمت نیز نظارت خود را بر خرده‌فروشی‌ها شروع کردند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تثبیت این بازار افزود: وضعیت کمبود نهاده‌ها را نیز به شدت پیگیری می‌کنیم تا همه واحدهای تولیدی، نهاده در اختیار داشته باشند.

وی به ایجاد صف‌های طویل مردم در روزهای نخست فروش مرغ در میدان بهمن اشاره کرد و گفت: با توزیع مرغ در میادین میوه و تره بار، صف‌های خرید در خرده فروشی‌ها برداشته شد.

خاوازی ادامه داد: هم اکنون استارتاپ‌های بزرگ نیز به این موضوع ورود پیدا کردند تا مرغ و مواد پروتئینی را در درب منزل در اختیار خانواده‌ها قرار دهند.

وی اضافه کرد: از امروز مرغ گرم و منجمد در اختیار همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، چون رفاه، اتکا، سپه و شهروند قرار می‌گیرد تا صف خرید ایجاد نشود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده وزارت امور اقتصادی و دارایی مشرق جهاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی کاظم خاوازی کمیسیون کشاورزی میدان بهمن بانک مرکزی جهاد کشاورزی قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه

آفتاب‌‌نیوز :

محمد مخبر پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه هیات دولت که به ریاست وی برگزار شد با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویداد‌هایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می‌شود که مقامات کشور‌ها سفر‌های کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند، اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشور‌های پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روز‌های اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات‌های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه‌های اجرایی و استان‌ها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان‌ها و روستا‌ها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.

مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش‌های بروز و کاربردی به نیرو‌های کار ارائه شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه