Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم است با هدفگذاری و زمان بندی مشخص موضوع انتشار بوی نامطبوع در تهران به صورت جدی از طرف سازمان محیط زیست، شهرداری و استانداری پیگیری شود. خبرگزاری میزان- آرش حسینی میلانی در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود گفت: ابتدا باید عرض تسلیت خود را برای شهادت دکتر فخری زاده اعلام کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تذکر بنده در مورد بوی نامطبوع در تهران است که در حال تبدیل شدن به یک امر تکراری است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر با تاکید بر اینکه لازم است یک برخورد جدی و مسئولانه با این موضوع انجام شود، عنوان کرد: انتشار بوی نامطبوع در تهران ناشی از یک معضل محیط زیستی است که می‌توان آن را به یک اژد‌های چند سر تشبیه کرد که هر سال سر جدیدی به آن اضافه می‌شود. از فاضلاب و مازوت سوزی گرفته تا عوامل دیگر نیز در این اتفاق دخیل هستند، اما هنوز قوانین شهر موفق به هدف گرفتن قلب اژد‌ها نشده‌اند.

میلانی تصریح کرد: با توجه به وظایف ذاتی دستگاه‌ها در این زمینه، لازم است با هدف گذاری و زمان بندی مشخص موضوع به صورت جدی از طرف سازمان محیط زیست و استانداری پیگیری شود؛ و در این خصوص به شهردار تهران تذکر می‌دهم که یکی از معاونت‌های شهرداری برای این امر مشخص شود و نتایج اقدامات به صورت شفاف در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.   بیشتر بخوانید: سناریو‌های جدید برای منشایابی بوی نامطبوع در تهران

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند نیز ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا و بو را ایجاد و گزارشات رسمی را جهت بهبود فرایند پردازش را منتشر کند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تصریح کرد: یکی از عوامل مؤثر نیز ورود فاضلاب به کانال‌های سطحی در شهر است که در این خصوص به شرکت آب و فاضلاب استان تهران تذکر می‌دهم در اسرع وقت برای رفع مشکل اتصال ۴۰۰ نقطه به شبکه فاضلاب اقدام کند.   انتهای پیام/ برچسب ها: بوی نامطبوع تهران شورای شهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوی نامطبوع تهران شورای شهر بوی نامطبوع در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است