Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون وکلای دادگستری و اعضای مرکز وکلای قوه قضاییه استان البرز در بیانیه های صادر شده خود در محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده، آورده اند: ترور ناجوانمردانه شهید  محسن فخری زاده، از دانشمندان برجسته کشورمان توسط عوامل رژیم جعلی صهیونیستی قلب مردم ایران را به درد آورد و اراده ما را برای مبارزه و ستیز با ظلم تقویت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه استان البرز و کانون وکلای دادگستری البرز ضمن محکوم نمودن ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده ، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ، شهادت آن بزرگوار را به ملت غیور ایران و رهبر گرانقدر کشورمان تسلیت عرض می‌نماید.

همچنین شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز نیز در بیانیه خود آورده است: این سرباز خدوم و دانشمند هسته ای و موشکی کشورمان که سالها در آرزوی شهادت، مجاهدانه تلاش می کرد بالاخره مزد عمل مخلصانه و شجاعانه خود در میدان #جهاد_علمی  را گرفت و خون پاکش به‌دست جنایت کاران سفاکِ صهیونیسم بر زمین ریخته شد.

این ترور ناجوانمردانه نشان داد، هدف تروریست هایِ صهیونیسم، همه مردم ایران اند؛ چرا که این شهید بزرگوار به تازگی در راه همین مردم توان علمی خود را از صنعت هسته ای به خدمت تولید داروی درمان بیماری کووید ۱۹ آورده بود.

این استاد مجاهد شهید که دوران دفاع مقدس را در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی گذرانده بود، در طول سالهای اخیر با بهره گیری از نبوغ و استعداد بی نظیرش موجب رشد و بالندگی کشور در عرصه صنایع هسته_ای و موشکی نیز گشته بود.

با رفتن حاج قاسمِ صنعتِ هسته‌ای و موشکیِ ما، به حول و قوه الهی کار او و راه او متوقف نخواهد شد.

ما دانشجویان بسیجی استان البرز ضمن محکومیت شدید این اقدام بزدلانه از مسئولان دولتی، نظامی و امنیتی در خصوص به تاخیر نینداختن انتقام_سخت مطالبه ی جدی داریم.

زیرا اقدام امروز دشمن را نتیجه دیپلماسی ذلیلانه دولت میدانیم و همچنین معتقدیم که انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی در سطحی که انجام گرفت، برای دشمنان بازدارندگی محسوسی را به دنبال نداشته است و مشتاقانه حاضریم در راه انتقام این خون های پاک به میدان آمده و همراه با سپاهیان اسلام وارد عمل شویم.

نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر نیز با صدور پیامی به شهادت رسیدن نخبه بسیجی و استاد برجسته و ممتاز دانشگاه شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است: بار دیگر رژیم غاصب صهیونیستی و اربابان و ایادی جنایتکارشان با نشان دادن چهره ننگین خود فاجعه آفریدند و این بار مردم غیور ایران اسلامی را در سوگ دانشمند علمی کشورمان داغدار کردند؛ به طور قطع شهادت استاد برجسته و ممتاز دانشگاه شهید معظم محسن فخری زاده، چهره واقعی رژیم اسراییل و عوامل تروریست و خودفروخته را به عنوان دشمنان اصلی ایران اسلامی و ملت های منطقه بیش از پیش افشا کرد.

امروز رژیم صهیونیستی و سردمداران آمریکایی مسرور از رسیدن به آرزوی دیرینه خود و شهادت رساندن دانشمند بزرگ کشورمان شهید فخری زاده هستند، اما غافل از آنکه هر قطره از خون این شهید در رگ های هزاران جوان نخبه مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و عواقب این جنایت آشکار، متوجه عاملین آن خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز نیز در پیامی آورده است: پس از سردار دل ها، دست شیطانی صهیونیست در جنایتی هولناک و این بار در خاک کشور! کاری کرد که حاج محسن فخری زاده؛ نامدار گمنام دیروزمان، استوره ی استقامت امروزمان باشد.

این جنایت، مضاف بر ثلمه ای که بر انقلاب وارد ساخت، جراحتی دیگر بر قلب و غرور و غیرت جبهه مقاومت وارد کرده و صد البته خون را در رگ های غیور مردان به جوش آورده است.

بی شک فرزندان مومن و انقلابی رهبر عزیز ،با بوسه بر دست فخری زاده پرچم را از او می ستانند و سنگرش را پاس می دارند اما سوال اینجاست که چه چیز این گرگ خونخوار را بر این دریدن های مکرر، بی پروا ساخته است.

مگر نه اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: مقاومت موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود، بر خلاف تسلیم... اگر شما یک قدم عقب برداشتید ،او جلو می آید.

سال هاست که با التماس «تعامل و مذاکره»، پیام استیصال به دشمن فرستادیم و گفتمان مقاومت را تضعیف و دشمن را جری  کردیم و اما مع الاسف ظاهراً خواب دیپلماسی التماسی برخی مسئولین ,بیداری ندارد و تازه بارقه های امید در برخی جوانه زده و دل را در گروی لبخند خون آلود آن گرگ خون آشام داده اند.

مطالبه جدی آحاد مردم ،انتقامی است در سطحی که بارها رهبری عظیم الشان اشاره داشتند «که اگر دشمن یکی بزند ،ده تا خواهد خورد.»

«جواب این کلوخ انداز را اگر با سنگ ندهیم جری تر خواهد شد»

خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز با صدور بیانیه ای شهادت دانشمند برجسته و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشورمان شهید محسن فخری زاده را به مردم عزیز کشورمان، خانواده معزز شهدا، خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می کند.

خانه مطبوعات استان البرز در ادامه این بیانیه آورده است: دشمنانی که فرزندان این آب و خاک را نشانه گرفته اند بدانند که هرگز به اهداف شومشان نخواهند رسید چرا که ما ملت غیور ایران اسلامی شهادت در راه وطن را اوج افتخار می دانیم و برای ذره ذره خاک وطنمان و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون ایستاده ایم.

ما جامعه رسانه ای ضمن محکوم کردن این عمل تروریستی و ناجوانمردانه از منطقه و جهان می خواهیم که در برابر چنین جنایت هایی سکوت نکنند و نشان دهند که ترور محکوم است.

تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی عصر جمعه هفتم آذر با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری‌زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

برچسب‌ها محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی استان البرز پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی استان البرز محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی استان البرز اخبار کنکور رییس سازمان پژوهش و نوآوری شهید محسن فخری زاده استان البرز وزارت دفاع هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری، عصر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسجد جامع نارمک برگزار شد.

بنابر روایت جماران، در این مراسم که از طرف خانواده شهید مطهری برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، علی، محمد و مجتبی مطهری، علی لاریجانی، محسن هاشمی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902356

دیگر خبرها

  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا غضبان
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • پیکر معلم شهید حجت‌اله یوسفیه پس از ۳۹ سال به ایران بازگشت
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شدند