Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی گفت: این سرو سربلند نه اولین شهید میدان جهاد فی سبیل الله است و نه آخرین شهید این عرصه خواهد بود اما آنچه مایه مباهات و سربلندی است، رهروان بی‌شمار این راه پرافتخار و عزم مستحکم سرداران این طریق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی آمده است:

»بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی
آیه الله العظمی امام خامنه ای دامت برکاته العالیه
سلام علیکم بماصبرتم

شهادت مجاهد فی سبیل الله دانشمند عارف دکتر محسن فخری زاده چهره تابناک و منور عرصه دانش هسته‌ای و صنایع موشکی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرو سربلند نه اولین شهید میدان جهاد فی سبیل الله است و نه آخرین شهید این عرصه خواهد بود اما آنچه مایه مباهات و سربلندی است، رهروان بی‌شمار این راه پرافتخار و عزم مستحکم سرداران این طریق است.

آنان که در محضر امام عظیم الشان آموختند که
آن که مردن پیش چشمش تهلکه است
نهی لاتلقوا بگیرد او به دست
و اینان که در مکتب شما فرا گرفتند و ایمان آوردند که شهادت مزد تلاش الهی مردان راست قامت است.

اینک با عرض تبریک و تسلیت به مناسبت عروج آسمانی این مهاجر الی الله به حضور مبارک حضرت عالی و جبهه مقاومت و آزادگان عالم و جامعه علمی کشور و خانواده این عزیز بار دیگر اراده پولادین و استواری گام‌های جامعه علمی کشور را اعلام نموده و یقین داریم با راهبری و زعامت شما این قافله به قله بلند فتح و ظفر خواهد رسید و گرد یاس و ناامیدی به چهره کریه نظام سلطه و خصوصا آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل خواهید پاشید.

امام بزرگوار ما
شهادت این عزیز سند محکم و دلیل روشنی است بر آنچه در مکتب شما آموختیم که سازش با دشمن و نرمش در برابر او نتیجه‌ای جز جسارت و زیاده خواهی و درنده خویی او ندارد و تنها راه جبهه حق ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و آشتی ناپذیری و قدرت نمایی در کارزار همیشگی حق و باطل است.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سید محسن شفیعی
رییس استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
در دانشگاه‌های خوزستان»

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، روز دوم رقابت علمی کنکور در سال ۱۴۰۳، امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه با حضور داوطلبان گروه علوم تجربی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.


بیش از ۷۱ هزار شرکت کننده در استان خوزستان در نوبت اول شرکت داشتند که ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد پسر بودند.

شهرستان اهواز با ۲۰ هزار نفر بیشترین شرکت کننده در استان خوزستان و گروه علوم تجربی بیشترین داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال را تشکیل دادند.

از تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده اهوازی، ۱۰ هزار نفر آزمون خود در دانشگاه شهید چمران باهم رقابت کردند.


دانشکده‌های علوم، کشاورزی، مهندسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی و الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان این داوطلبان بودند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان