Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن باید بداند که ترور و حذف فیزیکی نمی‌تواند جلوی گسترش و توسعه علمی و اقتدار پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را بگیرد. - اخبار استانها -

حجت الاسلام و المسلمین امیرقلی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با تبریک و تسلیت شهادت محسن فخری زاده به خانواده و ملت ایران، اظهار داشت: از ابتدای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال از پای درآوردن انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مقطع بعد از حدود 40 سال از گشذت انقلاب اسلامی، دشمن متوجه دستاوردهای علمی این نظام مقدس، دانشمندان هسته‌ای و صنعت این کشور شده است و درصدد گرفتن سرمایه‌های ما است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترور چهار دانشمند هسته‌ای در سال‌های پیشین، گفت: این ترورها در راستای اهداف شیطانی به زانو درآوردن ملت ایران است که نتوانیم در عرصه‌ جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی با اشاره به آخرین ترفند شیطانی و عملیات وحشتناک و مزدورانه توسط دشمن علیه ایران، خاطرنشان کرد: عملیات ترور شهید فخری زاده، یکی از دانشمندان دفاعی و هسته‌ای کشور ترفندی است که دشمن برای حذف دانشمندان ما دارد.

جعفری بیان کرد: قدرت تاثیرگذاری و نفوذناپذیری ما در صنعت هسته‌ای و دفاعی می‌باشد و دشمن دقیقا این صنعت را هدف گرفته است، این صنعت موجب شده نظام اسلامی در مقابل نظام سلطه بایستد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: دشمنان  از روز اول انقلاب شخصیت‌های برتر را ترور کردند، دشمن باید بداند که ترور و حذف فیزیکی نمی‌تواند جلوی گسترش و توسعه علمی و اقتدار پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را بگیرد.

وی بیان داشت: این مسیر و میدان مسدود و محدود نمی‌شود، هزاران نفر از شاگردان این شهیدان در صحنه هستند و توانستند ما را به قله‌های بزرگ علمی دنیا برسانند و اکنون ما جزو 5 و یا 10 کشور برتر دنیا در برخی علوم هستیم.

درخواست ایران برای شناسایی و تعقیب عاملان ترور شهید فخری‌زادهواکنش علمای اهل‌سنت به ترور شهید فخری‌زاده/ عاملان این جنایت به اشد مجازات برسند /ذره‌ای از پاسداری نظام کوتاه نخواهیم آمداسماعیل هنیه ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد

جعفری تصریح کرد: گاهی در درون می‌گویند ما باید با دشمن کنار بیاییم، دشمن حاضر است تمامی کسانی را که در نگهداشتن مردم موثرند، یکی پس از دیگری حذف کند و به ایجاد داعش برای از بین بردن نسل‌ها بپردازد.مسامحه و کنار آمدن با دشمن خطای بزرگی است و باور به اینکه می‌شود با دشمنی که نام این شهید را در ما‌ه‌ها قبل اعلام می‌کند کنار آمد، اشتباه محض است.

جعفری با تاکید بر هشیاری در مقابل دشمن، اظهار داشت: به زودی عاملان و آمران خباثت صورت گرفته، گرفتار می‌شوند و به مکافات عمل خود می‌رسند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه احتمال دارد بعضی از اطلاعات ما توسط برخی از عوامل آژانس بین المللی انرژی اتمی به بیرون درز پیدا کرده باشد، خاطرنشان کرد: اسامی دانشمندان هسته‌ای و دفاعی ما از این کانال درز پیدا کرده و به شدت ما مخالف این قضیه هستیم و اعتقاد داریم جایی که رخنه‌‌ای برای حضور دشمن است، باید بسته شود.

انتهای پیام/7540/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ترور شهید فخری زاده جمهوری اسلامی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد

به گزارش صدای ایران،سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.


دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است